MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zware nacht gehad je loopt zo met je benen wijd :)
Hahaha you know it. :p
Ah ok. Beter wel, zag bij die squat dat je met je voeten wat ver naar voren stond namelijk
In een Smithmachine kan je beter wat voor je verticale vlak gaan staan. Dan komt er niet zoveel kracht op je knieen. Dus in een Smith is het meer een kruising tussen hacksquat en squat, maar niet minder verzurend hoor. :)
En als je los squat kan je je reet beter naar achteren gooien. ;)

Goed opgemerkt, maar wel bewust gedaan. :D
 
-
 
Laatst bewerkt:
Pittige front pull-down.:)

Hahaha ik kan deze niet zo hoog in gewicht pakken. :o Maar met dit gewicht voel ik wel mijn onderrug aanspannen. En daar is de oefening voor. :p
Maar ik denk dat ik de oefening geheel verkeerd doe. Zondag hebben we een mini meeting en dan ga ik het eens navragen. ;)
 
Als je hem maar voelt waar je hem moet voelen..maar aan een front pd kan je toch niet zo heel veel verkeerd doen?? Anyway, see you sunday;)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 21:16 ----------

Time; 11:45 - 12:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 8/10
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 65 minuten voor de krachttraining

Dag 2 van mijn nieuwe trainingsmethoden. Kom ik op kantoor roept er een, "he wat loop je moeilijk". Whahaha spierpijn. :o En vandaag staat er weer benen op het schema. Killing. Moest wel mijn oefeningen aanpassen, het was druk. ;)

- Front Pulldown wide grip 80kg :D

- Reverse grip pulldown 50kg

- Straight arm pulldown 20kg moet hier toch wel ff uitleg hebben. alles hangt,valt,staat hoe de overbrenging is..meerder katrollen word de oef lichter..dus no worries. is ie zwaar?? Is je antwoord ja..dan is t okee toch:P

- Zittend leg curl 55kg

- SLDL 65kg

- Leg curl staand 35kg

- Staande calf raises 80kg

- Calf raises op legpress machine 180kg

Lekker getraind en nu weer aan de rijst, vis en boontjes. En ja ook afblussen met een shake.

:D Grow muscles grow :D

Maar wel pittig getraind hoor..en dan netjes aan de rijst en vis!!Way to go Ron!
 
Als je hem maar voelt waar je hem moet voelen..maar aan een front pd kan je toch niet zo heel veel verkeerd doen?? Anyway, see you sunday;)
Maar wel pittig getraind hoor..en dan netjes aan de rijst en vis!!Way to go Ron!
Nou ik voel het wel, heb ook wel filmpjes bekeken ervan. Maar welke volgorde moet je aanspannen.
Of moet je juist niet aanspannen. Nouja dat soort tips dus. ;)
En mijn voeding is erg strickt. Ik wil gewoon mijn vet% naar beneden hebben.
Ben een halfjaar geleden begonnen op 34%, 3 maanden terug stond de teller op 29% en nu sta ik op 22% (denk ik). :D
Mijn doel was eerst buikje weg en dat doel is aardig gelukt. :) Nu is mijn doel de YBF en die weg ga ik samen met Ray nemen. En dan moet er ergens massa bij en vet af. Lukt me dat? Ach we zien wel.
Ik knok er hard voor. :D
 
Vandaag bij een meeting in Haarlem geweest. en echt onwijs leuk gehad. Tasje met goodies van XXL en Body&Fit.
Echt gaaf. En dit was het clupje waar we mee geknalt hebben.
24l7klv.jpg

Ik heb met Miss H rug en schouders gedaan. BOR, Pullups wide (2x 2,5 :o ), Front pulldown, Small pulldown, One arm db row,
DB presses, Side raises, Front raises en afgesloten met Hexbar Shrugs.

En nu is mijn rug vol en mijn biceps ook trouwens. :) Schouders voelen goed. :D
Heerlijke dag gehad. Thanks all for the fun and lessons.

En de terugweg begon met.
zldfzd.jpg
 
Haha ja was echt leuk je te ontmoeten irl Ron, lekker fanatiek ook!
En al met al hebben we toch wel aardig getraind toch..ja teveel rust tussen de sets maar anderen doen dat standaard dus mogen we best zeggen dat we leuk hebben getraind;P
En die pull ups..gewoon bljven doen hé, met de volgende meet kan jij ze ook 5x6 of 5
 
-
 
Laatst bewerkt:
Haha ja was echt leuk je te ontmoeten irl Ron, lekker fanatiek ook!
En al met al hebben we toch wel aardig getraind toch..ja teveel rust tussen de sets maar anderen doen dat standaard dus mogen we best zeggen dat we leuk hebben getraind;P
En die pull ups..gewoon bljven doen hé, met de volgende meet kan jij ze ook 5x6 of 5
Ik vond het ook heel leuk. woorden schieten gewoon tekort. Echt gaaf gewoon. :)
En die pullups komen er wel. :p Met de dips heb je me al geïnspireerd. En nu met die easy pullups van jou helemaal. ;)
Gaaf dat jullie in real life gemeet hebben!
Ja dit was echt heel gaaf. Je moet het gewoon treffen hoor. Allemaal bezig met de sport en geen slappe verhalen, maar doeners. Top dus. :D
 
Time; 10:15 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 10/10
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL sample cookie smaak, jammie jammie
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Op mijn oude werkplek. Nog vol adrenaline van de meeting, vandaar 10 uit 10 motivatie. Heerlijk wezen knallen.
Vandaag Borst, Schouders :eek:, triceps. Hahaha gisteren al de schouders vermoeit dus kijk snel.
De rug was nog vol, de biceps waren opgepompt (geen idee waarom) en ik had er gewoon zin in. :D
Squeeeeeez them mother ****ers.


- Incl BP op smithmachine. 70kg 4+2 tevreden maar kan beter. :)

- Incl db presses 22kg, aardig vermoeit al

- Low cable cross Pfff killer 7,5kg

- Db sholder presses 20kg :p

- side raises 8kg

- Front raises 8kg

- Push down 40kg maar deze moet wel lager de volgende keer. :o

- French press 22kg

- Reverse push down 17,5kg mag wel omhoog.

Een knaltraining en opgepompte triceps. Schouders durf ik niet aan te komen en de borst brand nog. Heerlijkkkkkkkkkk:D En ga zo eten.

:D Grow muscles grow :D

Oja ik heb de gezamelijke foto op FB staan en een vette compliment van Ray gekregen. Hahaha kijk nu groeien die armen nog meer.
 
Goede training en geweldige foto!!
 
Lekker hoor. Gisteren een leuke middag gehad en vandaag nog een pittige training eruit gepoept.:)
 
pff je bent net als Dinky al weer aan het trainen
Bikkels.... niet zeuren maar sleuren noemen ze dat
ja die biceps ziet er goed uit..
 
Goede training en geweldige foto!!
Thanks. :)
Lekker hoor. Gisteren een leuke middag gehad en vandaag nog een pittige training eruit gepoept.:)
Ja niet te stoppen hahaha
pff je bent net als Dinky al weer aan het trainen
Bikkels.... niet zeuren maar sleuren noemen ze dat
ja die biceps ziet er goed uit..
Hahaha zo kijk ik nooit naar mijn armen. :o Dus thanks. En die training van vanochtend was echt lekker. Doorbouwen op gisteren. :D
 
we zullen dooooorgaan....! :D

lekkere training Ron! Maar hoezo moet die push down lager? Je moet gewoon harder duwen man! ;)
 
Moet toch ff melden dat ik heel leuke reacties heb gehad op mijn facebook topic over de meeting. :D
Voelt zo goed. En die meeting was zo fijn, ongedwongen, relaxt, no macho, respect voor elkaar.
Klasse gewoon. :woot:
Strong-lifters en bodybuilders gaan heel goed samen. Gebruik bewust niet het woord power, want dat doet afbreuk aan de kracht die ik gezien, gehoord en gevoelt heb. :exactly:
 
Goed getraind Ron..maar dat je uberhaupt een schouderoefeningen hebt gedaan..nou ik was blij met mijn borst-tri training vandaag:P
Leuk van je comments op fb, niet zo gek hé die armen van jouw knallen er echt uit!
 
we zullen dooooorgaan....! :D

lekkere training Ron! Maar hoezo moet die push down lager? Je moet gewoon harder duwen man! ;)
Het is te zwaar hihi en dan druk ik meer met mijn schouders dan met de triceps. Er zit maar een overbrenging in. Dus echt 40kg pfff echt zwaar hoor. Hahaha :D
Goed getraind Ron..maar dat je uberhaupt een schouderoefeningen hebt gedaan..nou ik was blij met mijn borst-tri training vandaag:P
Leuk van je comments op fb, niet zo gek hé die armen van jouw knallen er echt uit!
Bloos bloos. Zo heb ik ze nog nooit gezien hoor. Zelfs Ray zei er wat van hahaha, en dat vind ik echt gaaf om te horen. ;) Ja van de rest ook hoor. Maar op een of andere manier wil ik het niet geloven.
Zal wel ons bb'er dingetje zijn. :o
 
klopt is idd ons bb-dingetje, maar ook lekker ontvangen die comments:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven