MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je % zal vast wel weer wat gezakt zijn. Wanneer heb je weer een meting?
Ik heb geen metingen. :sad: Zal eens vragen aan Ray Simon of hij dat kan doen bij mij. :)
Ik kijk gewoon in de spiegel en de combi weegschaal en broekriem ;)
Enne bodybuilding is een spiegelsport toch. Dus **** die vet-meting. :D
 
Ik heb geen metingen. :sad: Zal eens vragen aan Ray Simon of hij dat kan doen bij mij. :)
Ik kijk gewoon in de spiegel en de combi weegschaal en broekriem ;)
Enne bodybuilding is een spiegelsport toch. Dus **** die vet-meting. :D

Zou gewoon eens vragen inderdaad.

Natuurlijk is het ook wel spiegel kijken maar is toch ook wel leuk om te weten wat je % is:p
De weegschaal sta ik al niet zo vaak meer op, in het begin wel maar zegt ook niks.
 
Gisteren een borrel gehad met collega's en andere teamleden van het werk. Netwerken zeg maar. ;)
Is er een collega die begint over mijn eieren consumptie, ik pak 10 eieren per dag. :p
Anyway, een andere collega heeft mij al omgedoopt tot kip, wat tevens een verwijzing is naar MLD'ers.
MLD=Marine luchtvaart dienst waar ik dus 30 jaar werk.
Er wordt van alles geroepen en vooral gelachen, wat opzich top is natuurlijk. Begint er een collega plots heel trots te vertellen dat ik echt wel een BB'er ben.
Pakt zijn mobiel en begint op facebook mijn foto's te showen. :eek: Krijg ik toch niets anders dan complimenten. Wow een trotse collega die mijn foto's showt. :D
 
Tja dat is aan de ene kant leuk maar ook wel een beetje vreemd dat hij jouw foto's laat zien
Haha maar neem het inderdaad maar als een heeeeel groot compliment.
Heb zelf ook goede reacties gehad op de foto's van de meeting.
 
Tja dat is aan de ene kant leuk maar ook wel een beetje vreemd dat hij jouw foto's laat zien
Haha maar neem het inderdaad maar als een heeeeel groot compliment.
Heb zelf ook goede reacties gehad op de foto's van de meeting.

Was meer als compliment bedoelt en zo van kijk eens naar Ron zonder tenue aan. ;)
Zie het ook als compliment hoor. :)
 
Tof zeg.... zo zie je dan ineens dat mensen soms veel meer waardering hebben voor wat je doet, dan je gewoon in de dagelijkse realiteit merkt :D
 
Time; 10:15 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey sample Vanille
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Nieuwe methode, en djeesssss wat een methode zeg. Vandaag schouders nou zeg maar schouders sloopdag. :eek: Giga pomp voor, midden en achter. Ik dacht dat ik wel wat kon. Squeeeezzzzz them mother ****er muscles. :D

- Warmup, cuff rotator oefeningen. 3 sets en direct verzuring. :)

- Side raises 9kg

- Front raises 9kg

- Dumbbell press 18kg help het brand en mega pomp. :o

- Upright row 28kg :rolleyes:

- Bent over raises 6kg maximale pomp op de achterzijde. :)

- Reverse cable peckdeck one arm (kan helaas niet anders) 5kg

- Cable side raises 6,25kg

- Rope face pulls 20kg puur om mijn schouder blessure (is nog een groot woord) te voorkomen.

Man wat een killer training. Maximale pomp in de schouders. Vanavond maar niks uit de kastjes halen die boven het aanrecht hangen. :cool:

:D Grow muscles grow :D
 
Ziet er inderdaad slopend uit
Die rotator cuff oefeningen voel ik ook behoorlijk, pak je net kleine spiertjes mee die je normaal niet zo zwaar belast
 
Gisteren een borrel gehad met collega's en andere teamleden van het werk. Netwerken zeg maar. ;)
Is er een collega die begint over mijn eieren consumptie, ik pak 10 eieren per dag. :p
Anyway, een andere collega heeft mij al omgedoopt tot kip, wat tevens een verwijzing is naar MLD'ers.
MLD=Marine luchtvaart dienst waar ik dus 30 jaar werk.
Er wordt van alles geroepen en vooral gelachen, wat opzich top is natuurlijk. Begint er een collega plots heel trots te vertellen dat ik echt wel een BB'er ben.
Pakt zijn mobiel en begint op facebook mijn foto's te showen. :eek: Krijg ik toch niets anders dan complimenten. Wow een trotse collega die mijn foto's showt. :D

Heb ik toch zon hekel aan he, aan deat soort mensen :rolleyes:
 
Heb ik toch zon hekel aan he, aan deat soort mensen :rolleyes:

Ach ik zie het als een compliment. En dus geen enkel probleem mee. :D Nouja buiten die valse schaamte dan. :o
 
Gisteren een borrel gehad met collega's en andere teamleden van het werk. Netwerken zeg maar. ;)
Is er een collega die begint over mijn eieren consumptie, ik pak 10 eieren per dag. :p
Anyway, een andere collega heeft mij al omgedoopt tot kip, wat tevens een verwijzing is naar MLD'ers.
MLD=Marine luchtvaart dienst waar ik dus 30 jaar werk.
Er wordt van alles geroepen en vooral gelachen, wat opzich top is natuurlijk. Begint er een collega plots heel trots te vertellen dat ik echt wel een BB'er ben.
Pakt zijn mobiel en begint op facebook mijn foto's te showen. :eek: Krijg ik toch niets anders dan complimenten. Wow een trotse collega die mijn foto's showt. :D
Haha ach ja..kan je vast wennen als je straks op het podium staat:P

Tja dat is aan de ene kant leuk maar ook wel een beetje vreemd dat hij jouw foto's laat zien
Haha maar neem het inderdaad maar als een heeeeel groot compliment.
Heb zelf ook goede reacties gehad op de foto's van de meeting.
En precies, het is toch als compliment bedoeld, nice!
En idd, ik hoorde ook wel leuke critics over de pics:P dus we doen het zo slecht ng niet met zn allen!
 
lekker bezig geweest Ron ;) krijg je vanavond nog zelf je T-shirt uit?
 
lekker bezig geweest Ron ;) krijg je vanavond nog zelf je T-shirt uit?

Haha heb ik inderdaad wel eens last van gehad met een strak nat shirt en moeite armen na een borsttraining
Kreeg hem echt bijna niet uit.. Leek wel een dwangbuis
 
Volgende week trainen en beginnen met eerste poseerles Ron :) Als je wilt kunnen we elke x je vet meten (mits het nu te meten valt haha) maar kan erg frustrerend werken als het bv een paar weekjes niet mee zit.
Het afvallen gaat goed dus kleine aanpassingen zijn voldoende voor vooruitgang. Meten is dan eigelijk overbodig ;)
 
Volgende week trainen en beginnen met eerste poseerles Ron :) Als je wilt kunnen we elke x je vet meten (mits het nu te meten valt haha) maar kan erg frustrerend werken als het bv een paar weekjes niet mee zit.
Het afvallen gaat goed dus kleine aanpassingen zijn voldoende voor vooruitgang. Meten is dan eigelijk overbodig ;)
Er zit zat. :D Poseerles :o
 
zag er gisterenavond nog 1 midden in de sportschool (hartstikke druk daar ca 5o man daar) poseren voor de spiegel
Beetje overdreven vond ik het want ik ben van mening dat je dat ergens moet doen waar het rustig is en waar je je ook kan concentreren op je houding ....maar het is dus wel verrotte moeilijk om de juiste houding te vinden zodat je spieren het beste uitkomen. Geloof dat het erg zwaar is hoor Ron
 
Laat ik eerst beginnen met een dubbele biceps front side. ;) En dan uitbouwen naar nog meer verplichte nummers. :o
Daarna alles aan elkaar breien met een logische en natuurlijke verloop. :)
Misschien wel gewoon een balletschool opzoeken. :eek:
 
rustdagje vandaag? of ga je vanavond nog??
 
rustdagje vandaag? of ga je vanavond nog??

Ik ga vanavond nog :sad: het spijt me Miss H dat ik dit niet eerder gemeld hebt. :p
Ga vanavond mijn beentjes eraf knallen. Dus kom morgen maar even langs om me te helpen. :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven