MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga vanavond nog :sad: het spijt me Miss H dat ik dit niet eerder gemeld hebt. :p
Ga vanavond mijn beentjes eraf knallen. Dus kom morgen maar even langs om me te helpen. :)

Haha ja altijd report uitbrengen hoor:P
Nou dan wens ik je suc6 straks..ik kan je morgen niet helpen want ik moet morgen de beentjes zelf onder handen nemen..sorry:o
 
Time; 19:45 - 20:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 7/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey sample witte chocolade
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Nieuwe methode voor de benen. Reps zijn beduidend hoger. Maar tering druk ook in de gym. Allemaal haantjes die alleen upper body aan het trainen zijn. :cool: Maar goed, even goed mijn circuit bedenken en gaan.


- Leg extension 60kg mag omhoog. ;)

- Leg curl zittend 50kg, aan het einde van de set net ff te zwaar. Geforceerde pauze en door. :rolleyes:

- Leg press 240kg oeps mijn eten wil eruit. En het was alleen lichte voeding. :o

- Leg curl staand helaas moeten overslaan. 2 oudjes die daar staan te lullen over shit. :mad:

- Front squat 50kg pfff minimale reps gehaald, maar meer zat er niet in. Oja wel met knee raps gedaan, ivm blessure.

- Good mornings 40kg, onderrug die wat zeurt. :o

- Walking lunges 13 stappen 16kg, langer was de vrije doorloop niet. :rolleyes:

- Zittend Kuit heffen 50kg. ;)

- Legpress kuit 150kg pfffffff help, zat bijna te janken.

Man wat een training. Ik zit nu aan mijn vis, rijst en sperciebonen djees wat heb ik dat nodig.
Dit gaat pijn doen morgen, ik weet het zeker.

:D Grow muscles grow :D
 
hmmm tja weet wat je meemaakt
Bij de kneet in den haag is het in de avond ook vechten voor de plekjes.
Daar worden wel benen getraind (echte BB lopen daar en die slaan de beentjes niet over)
Pas na 21.00 uur wordt het iets rustiger.
Maar ik zie dat jouw training er niet onder geleden heeft, Heb gisteren 3 oefeningen gedaan en nu voel ik alles al pijn doen :) Ik zal aan je denken de komende 2 dagen ;)
 
Nog geen echte last van de beentjes. Maar weet zeker dat het nog komt.
 
Goed aangepakt die benen. Burn baby burn.:)
 
Time; 11:05 - 12:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey neutraal
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Vandaag kijken wat ik kan. Rug en borst nieuwe stijl. Ik wil knallen. En dat is aardig gelukt. :D

- Cable fly 30kg beide zijde, pfff heavy

- Lat Pulldown 55kg, andere reprange geeft andere benadering.;)

- Incline press 70kg :p

- T-Bar row 55kg (zonder stang) :rolleyes:

- Machine press 65kg

- Cable rowing Smal 110kg hahaha :eek:

- Dippen 3x10+ bw

- Deadlift 110kg

- Hyper extension 10kg

Wat een giga pomp door die hyper extension. Die deadlift was ook mooi. Zalige training. En nu lekker eten.

:D Grow muscles grow :D
 
Time; 13:05 - 14:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 10/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey banaan jammie jammie
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag armen dan. Ben benieuwd of ik mijn biceps kan laten ploffen. :p Kijken of Arnold gelijk heeft.
"I'm coming all day".

- Cable cross curls 25kg beide zijde, dikke aders op mijn armen en schouderkoppen.:o

- Pulldown rope 50kg :)

- Barbell curls 35kg :)

- French presses 35kg pfff heavy :rolleyes:

- Machine biceps curls 50kg :eek:

- Overhead extension 28kg :cool:

- Kickback 10kg deze mag wel hoger :D

- Rope Crunches 25kg

Heerlijk die pomp in mijn biceps. En de triceps helemaal strak woehoe :p En nu eten.

:D Grow muscles grow :D
 
:eek: Flinke armen training zeg! wat een gewichten
 
Gaat nog steeds lekker hier zie ik.
Keep it going ! :lifter:
 
fine training voor de armen weer
zal wel auw doen later :)
 
Time; 10:15 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 10/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey sample strawberry flavour. nice :)
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Echt weer maximaal zin in. Ik wil meer ik wil maximaal. Branden moet het en goed ook. :p

- Warmup, cuff rotator oefeningen. 3 sets en direct verzuring. :)

- Side raises 10kg :D laatste set laatste 3 reps wel halve ROM met constante spanning op de spieren.

- Front raises 10kg :D Met de sides en front raises zie ik de pees en spierlijnen goed lopen. ;)

- Dumbbell press 20kg mega pomp, laatste set had ik met de laatste 3 reps een spotter nodig. :o

- Upright row 28kg

- Bent over raises 7kg :)

- Reverse cable peckdeck one arm (kan helaas niet anders) 12,5kg :eek:

- Cable side raises 15kg :eek:

- Rope face pulls 22,5kg

Wat een super training. Continu spanning gehouden op de schouders, ook in rust. Funny feeling, pumping iron all the way. :D
Nu heb ik even een rare vraag. Ik hoop dat niemand zich hierdoor beledigt voelt, want dat is absoluut niet de bedoeling. :o Ik heb al tijden het gevoel dat mijn test omhoog schiet tijdens en ook na mijn training. Voor mijn training zou ik ontspannen in een ...boerderij gaan zitten. Maar na mijn training zou voor zitten geen tijd zijn. :) (hypothetisch dan wel hoor)
Zijn er andere die deze ervaring delen? Overigens echt serieus bedoelt. Zit dus niet te wachten op inkoppertjes of flauwe opmerkingen. ;)


:D Grow muscles grow :D
 
Nee Ron heb ik zelf geen last van
of er moeten hele mooie dames rond mij heen trainen dan voel ik wel wat maar dat heb ik altijd wel :)

slik nu zelfs ook tribulus en ZMA (gewonnen bij XXL) om mijn testlevel omhoog te krijgen maar merk er weinig van
Slaap wel beter door de ZMA dat werkt zeker maar merk niet dat mijn test hoger is geworden en daarmee ook mijn libido.

Maar beste training weer hoor
 
Nee Ron heb ik zelf geen last van
of er moeten hele mooie dames rond mij heen trainen dan voel ik wel wat maar dat heb ik altijd wel :)

slik nu zelfs ook tribulus en ZMA (gewonnen bij XXL) om mijn testlevel omhoog te krijgen maar merk er weinig van
Slaap wel beter door de ZMA dat werkt zeker maar merk niet dat mijn test hoger is geworden en daarmee ook mijn libido.

Maar beste training weer hoor
En dat gebruik ik nog niet eens. ;) Maar ik vind het een rare gewaarwording. Het is niet zozeer het libido dat "in de weg zit".
Maar merk wel dat mijn test ruim hoger is na de training. En ik vroeg het me dus af of ik dan de enige ben die dit zo ervaart. :o
 
misschien is het een euforisch gevoel van de training die je net gedaan hebt
Dat kan je dan weer een gevoel geven dat je de hele wereld aan kan.
 
misschien is het een euforisch gevoel van de training die je net gedaan hebt
Dat kan je dan weer een gevoel geven dat je de hele wereld aan kan.

Euforisch gevoel heb ik zeker, maar of dat het is. Het houdt ook lang aan zeg maar. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven