MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ziet er goed uit Ron, die schouders van jou worden hard aangepakt
ik moet er ook maar weer eens mee beginnen en ik ben bang dat ik met heeeeele lichte gewichtjes moet gaan beginnen

Tja dat vreemde gevoel ...Zolang je er geen pijn van hebt zou ik me geen zorgen maken..
 
hahaha Ron ... klinkt goed man ;)
Voelt nog steeds hard en opgeblazen. :p
Zo, dat is pittig wat schouderwerk. Nu merk je zelf wel dat gewicht i.c.m. reps heel pittig kan zijn.:)
Ja dat is wel, wat je noemt een schoudertraining. Voelt echt goed. :)
Ziet er goed uit Ron, die schouders van jou worden hard aangepakt
ik moet er ook maar weer eens mee beginnen en ik ben bang dat ik met heeeeele lichte gewichtjes moet gaan beginnen

Tja dat vreemde gevoel ...Zolang je er geen pijn van hebt zou ik me geen zorgen maken..
Geen pijn, alleen maar positieve gevoelens. :D
 
Nou mooi toch
Jij voelt ze dus groeien (wie wil dat nou niet)
 
Time; 20:00 - 21:15
Sportschool; @BasicFit Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey aardbei
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

:eek::eek:WTF:eek::eek: Kom ik de gym binnen is werkelijk alles bezet. Een invasie van pre-volwassenen. De studiefondsen zijn weer uitgekeert. Jezus blijf thuis of ga zuipen.
Dus vandaag de alles is anders show.

- Leg extension 65kg

- Leg curl zittend 55kg

- Leg press 200kg, ander apparaat, free weights ding :o

- Leg curl staand niet aanwezig

- Front squat 50kg killing en iedereen kijken wat die ouwe vent aan het doen was. ATG trouwens. pfff :eek:

- Good mornings niet kunnen doen dus maar SLDL gedaan.

- Walking lunges 25 stappen 10kg beide handen. Coordinatie was ver weg aan het einde.:D Ook hier zat toeschouwers. Hoorde alleen een groepje zeggen dat het echt killing is die oefening. Nou jongens, ja die is echt hardcore. ;)

- Zittend Kuit heffen 60kg. ;)

- Legpress kuit 160kg pfffffff

Zo even een nu ten want die muscles moeten gevoed worden.

:D Grow muscles grow :D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 21:52 ----------

Morgen rustdag en overmorgen gaat Ray Simon mij helemaal afmatten. :janken: En dan sluiten we af met vetmeeting, poseren :hahaha: en foto's maken. :p
 
Laatst bewerkt:
Beste training weer Ron
Heb net de helft van jouw oefeningen gedaan :)
Top van jou dus
 
Whaha, leuk he die invasies. Hier altijd op de maandag en rest van de week niet. Vreemd.

Training ziet er goed uit, lekker die frontsquats!

Wordt je % gemeten na trainen? Lijkt me niet de nauwkeurigste manier.
 
word spannend donderdag dus :D
kijken hoe groot het verschil op de foto's is ;)
 
Beste training weer Ron
Heb net de helft van jouw oefeningen gedaan :)
Top van jou dus
Thanks. Jij doet het otch ook gewoon goed. ;)
Hahaha i wish. Maar bedankt hoor. :p
Whaha, leuk he die invasies. Hier altijd op de maandag en rest van de week niet. Vreemd.

Training ziet er goed uit, lekker die frontsquats!

Wordt je % gemeten na trainen? Lijkt me niet de nauwkeurigste manier.
Invasie was wel klote. :o Die frontsquat is wel oke ja, erg zwaar kan ik niet hebben op mijn schouders. :rolleyes:
En die vetemeeting blijft toch vetmeeting. Het is niet zo dat je na je training ineens minder vet hebt toch. :o Zie het probleem niet echt.
word spannend donderdag dus :D
kijken hoe groot het verschil op de foto's is ;)
Ja wordt leuk denk ik, of ik er direct na de training ook zo over denk weet ik niet. :D
Ben wel benieuwd naar alles.
 
Als ik heb getraind krijg je bijna niks meer te pakken, scheelt echt wel. Maar als je maar op zelfde tijdstippen meet maakt het niet uit. Net als bij wegen.
 
Ron je moet er toch aan wennen dus dan maar beter in het diepe springen
Straks op het podium staan er tig mensen naar je te kijken dus straks dan ook maar je beste pose er uit gooien
Is ook wel goed dat je zelf kan zien hoe anderen bijvoorbeeld jouw Rug pose zien, het is moeilijker dan je denkt je staat je rot aan te spannen maar net ff anders staan en je latts lijk nog groter
Weet zeker dat je trots kan zijn op je foto's je werkt er hard voor

vet% zou ik me nog niet druk om maken, het is een tussen meting en geen eindmeting dus nog tijd zat om het nog lager te krijgen.
 
Als ik heb getraind krijg je bijna niks meer te pakken, scheelt echt wel. Maar als je maar op zelfde tijdstippen meet maakt het niet uit. Net als bij wegen.
Het is een indicatie, meer niet. Ben gewoon benieuwd.
Mijn enige vetmeeting is ide van 34%. :(
Ron je moet er toch aan wennen dus dan maar beter in het diepe springen
Straks op het podium staan er tig mensen naar je te kijken dus straks dan ook maar je beste pose er uit gooien
Is ook wel goed dat je zelf kan zien hoe anderen bijvoorbeeld jouw Rug pose zien, het is moeilijker dan je denkt je staat je rot aan te spannen maar net ff anders staan en je latts lijk nog groter
Weet zeker dat je trots kan zijn op je foto's je werkt er hard voor

vet% zou ik me nog niet druk om maken, het is een tussen meting en geen eindmeting dus nog tijd zat om het nog lager te krijgen.
Ik ben niet bang om in het diepe te springen hoor. ;) Doe het gewoon en als iemand het niet wil zien, lekker niet kijken dan. :D En ben zelf ook zeer benieuwd naar de foto's.
 
Ik bedoelde er verder ook niks mee ofzo. Alleen dat het meestal voor trainen gedaan wordt.
 
Ik bedoelde er verder ook niks mee ofzo. Alleen dat het meestal voor trainen gedaan wordt.

Ohhh zo ook niet opgevat hoor. Dus verontschuldigen hoeft niet. Ik wil gewoon weten waar ik sta. ;)
Indicatief, that's all.

Foto's zeggen veel meer. :D
 
Helaas heeft Ray Simon, door prive omstandigheden, de training etc moeten cancellen.
Natuurlijk komt er een nieuwe planning. Dat laat ik wel weten hier.
Ray vind het jammer en ik natuurlijk. Maar er is nog zoiets als prioriteiten.
 
Time; 13:10 - 14:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey aardbei
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Zo weer eens heerlijk op het werk getraind. Helaas gat de training vanavond niet door. Maar sommige zaken zijn belangrijker dan trainen.

- Cable fly 30kg beide zijde squeeezzzzzzz ;)

- Lat Pulldown 55kg, ging lekker. ;)

- Incline press 70kg :p

- T-Bar row 55kg (zonder stang) :rolleyes:

- Machine press 70kg

- Cable rowing Smal 100kg :eek:

- Dippen 3x10 bw

- Deadlift 130kg Lekker hoor.:D

- Hyper extension 10kg

Weer een giga pomp in de rug alsof er kabels zitten. Kost echt een tijd voordat ik normaal kan lopen/bewegen. Pfff wat een gevoel is dat zeg.

:D Grow muscles grow :D
 
borst en rug oefeningen om en om?
Oke, apart :P
Toevallig speciale reden voor?
 
Lijkt me best een leuke tranig om te doen. Tegenliggende spiergroepen om en om
Ook fijn dat je merkt dat de spieren vol lopen ( zolang het geen hinderlijke pijn is dan)
Je geeft je spieren in ieder geval elke keer een schrikreactie en daardoor groei
Weer lekker gebikkeld dus Ron
 
Time; 13:50 - 14:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 7/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey vanille
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag mogen de armen hard aan het werk. Tot snot wil ik ze trainen. :eek:

- Cable cross curls 35kg beide zijde wow :eek: Keihard die dingen, oja biceps heten ze.

- Pulldown rope 40kg

- Barbell curls 35kg giga pomp alleen al het vasthouden van de bar :)

- French presses 35kg help

- Machine curls 55kg ;), nog 5kg voor een full stack.

- Overhead presses 24kg :)

- Kickback 12kg

- Rope crunches 30kg

En nu net mijn vis op en zit nu aan mijn shake. Lekker, zo weekend en rust.
Zal de volgende keer mijn armen meten.

:D Grow muscles grow :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven