MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ssssst straks hoort ze het nog. En daar ga ik stiekem wel vanuit. :D

whaha t heeft gewoon even nodig.. ze moet gewoon wennen aan je nieuwe ik;)
 
Went vanzelf
Jouw vrouw heeft straks een jonge adonis als man.. soort van vreemd gaan maar dan met je eigen man :)
Dat heeft uiteraard voordelen en ook nadelen (die ribbels en aders die zie je .. maar ook de spieren)
Deze zomer op het strand dat kan wel vervelend voor haar zijn als andere vrouwen gaan kijken hahahaha
 
Went vanzelf
Jouw vrouw heeft straks een jonge adonis als man.. soort van vreemd gaan maar dan met je eigen man :)
Dat heeft uiteraard voordelen en ook nadelen (die ribbels en aders die zie je .. maar ook de spieren)
Deze zomer op het strand dat kan wel vervelend voor haar zijn als andere vrouwen gaan kijken hahahaha

Hahaha alle vrouwen mogen naar mij kijken. :p
 
FF bijgelezen; goed bezig Ron.:)
 
Schouders gaan wel lekker. Alles wel hoor, maar schouders vind ik toch beter gaan. :)
Zie op mijn onderarm aan de bovenkant ook wat adres doorkomen. Me like :D my wife not. :cool:

Hier thuis ook bang dat het te groot gaat worden. Vind het zelf heel erg meevallen en weet wat ik voor ogen heb. En zeg dat hij in de zomer een mooie strakke vrouw heeft waar hij anderen jaloers mee kan maken:p haha
 
Mijn vrouw maakt geen problemen zolang ik maar niet teveel ga zeuren over eten (als ik zou willen cutten)
Voor de rest vind ze het best want ik zal toch geen super BB meer worden en ze is blij dat ik af en toe weg ben om te trainen kan zij lekker haar dingetjes doen.
En zeg nou eerlijk een vrouw ziet toch liever ook een beetje spier ipv een bierbuik?
 
FF bijgelezen; goed bezig Ron.:)
Thanks, gaat wel lekker ja. :p Maar jij ook weer vol er tegenaan toch. :)
Hier thuis ook bang dat het te groot gaat worden. Vind het zelf heel erg meevallen en weet wat ik voor ogen heb. En zeg dat hij in de zomer een mooie strakke vrouw heeft waar hij anderen jaloers mee kan maken:p haha
Hahaha dus er zijn vrouwen die meegroeien hahaha. Och overal wel wat toch. Ik ga gewoon door.
Vandaag mijn aders echt maximaal aanwezig. :D
Mijn vrouw maakt geen problemen zolang ik maar niet teveel ga zeuren over eten (als ik zou willen cutten)
Voor de rest vind ze het best want ik zal toch geen super BB meer worden en ze is blij dat ik af en toe weg ben om te trainen kan zij lekker haar dingetjes doen.
En zeg nou eerlijk een vrouw ziet toch liever ook een beetje spier ipv een bierbuik?
Ik heb altijd een bierbuik gehad. Een luie dikkert zeg maar. En voelde me daar goed bij hoor.
Maar nu gewoon een ander hoofdstuk in mijn leven. Wordt een mooi boek. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 18:20 ----------

Time; 15:40 - 16:45
Sportschool; @BasicFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey vanille
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag armendag en die ga ik toch aanpakken hahahaha squeezzzzz them mother ****ers. :p

- Barbell curls, olympic bar 45kg laatste setje. ;) Er stond naast me een knul die zijn ogen er niet vanaf kon houden hahaha.

- DB curls 20kg, squeezzzzzz aders ploffen eruit. :eek:

- Machine curls 50kg en omdat de machine niet verder ging dan 60kg heb ik die ook even gepakt. 3x :D

- French press EZ bar 35kg

- Reverse grip push down 25kg echte kilo's dus :D

- Push down 30kg

- cable crunches 27,5kg FS (full stack) 4x20 reps

- Knee raises (hangend) 4x10


Lekkere training en giga pomp in de bi's en tri's Lekkah lekkah. Die guns gaan groeien. :)


:D Grow muscles grow :D
 
Armpjes weer lekker laten prikkelen ronnie! Goed bezig
 
Zeker, is overal wel wat. Ga ook lekker door hoor. Het is niet zo dat hij negatief is, totaal niet maar het moet niet te groot worden. Gelukkig nog genoeg complimenten over. Maak me nog geen zorgen dat ik een mini hulkje ga worden:D

---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 18:32 ----------

:eek: Ron wat een mega curls zeg!
 
......:eek: Ron wat een mega curls zeg!

Die machine curls waren echt wel gaaf om te doen. Er was een gast die de hele oefening heeft staan kijken. Was zogenaamd met zijn mobiel bezig. :p
Nu ik er bij nadenk, misschien nam hij het wel op. hahaha:roflol:
 
Haha. Dat filmpje zie ik wel voorbij komen op youtube. Curlzz met 45kg dat is lekker. Ja, ik hoop ooit mn oude level weer te bereiken, maar als dat niet lukt ben ik ook tevreden. Ben toch wat ..... :)
 
Armpjes weer lekker laten prikkelen ronnie! Goed bezig
Ja echt wel. De triceps voel ik wel nu. :o
Haha. Dat filmpje zie ik wel voorbij komen op youtube. Curlzz met 45kg dat is lekker. Ja, ik hoop ooit mn oude level weer te bereiken, maar als dat niet lukt ben ik ook tevreden. Ben toch wat ..... :)
:oud: bedoel je? En dat filmpje zal nooit de top bereiken hahaha :D
 
Time; 10:30 - 11:40
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de krachttraining

De beentjes slopen vandaag. Na het weekend verschillende motivatie clipjes te hebben gezien, zit ik vol met nieuwe doelen. Maximaal presteren en door tot heet gaatje. :D :eek: :D

- Squat 9+1x100kg yeahhhhh los en met kneewraps :D Vond het niet slecht overigens.

- Legpress 10x260kg maximale gewicht van het apparaat. :eek:

- Legextension 10x 90kg en 3x110kg + DS :p

- Walking lunges 16 stappen met 2x14kg dumbbell ;)

- Seated leg curls 12x50kg hiha deze kan omhoog :D

- Seatend calfs raises 12x70kg, machine gaat maar tot 60kg, dus 5kg schijven erbij.:o

- Legpress calfs presses 12x160kg

Lekkere training en voel mijn hammetjes goed. Billen komen vanavond wel zeuren denk ik :p

:D Grow muscles grow :D
 
Gaat goed met die benen zo te zien!
 
Gaat goed met die benen zo te zien!
Hahaha het moet harder, zwaarder, meer. Tot kotsen aan toe en dat ik gewoon door mijn hoeven zak aan het einde van de training. :p
Ik heb een missie. YBF 2013

:DGrow muscles grow:D
 
Doe je dat niet al bij de lunges? Pff daar wordt ik altijd zo beroerd van!

Die missie gaat vast en zeker wel slagen met zo'n instelling/motivatie:D
 
Nou, dat is een aardige target... succes!
 
Benen trainen dat is niet mijn hobby :(
Wordt daar doodmoe van en heb de dagen er na soms het idee dat ik te pakken ben genomen door Gerard Jolling

YBF 2013 - Beverwijk toch?
Dan heb je toch nog tot november 2013?
 
Doe je dat niet al bij de lunges? Pff daar wordt ik altijd zo beroerd van!

Die missie gaat vast en zeker wel slagen met zo'n instelling/motivatie:D
Lunges zijn wel killing ja. als het mooier weer wordt ga ik ze buiten doen. :p
Nou, dat is een aardige target... succes!
Yep een beste target, als Ray zijn okay geeft dan sta ik er. En anders NIET, ga hem en mijzelf niet voor paal zetten. :o
Benen trainen dat is niet mijn hobby :(
Wordt daar doodmoe van en heb de dagen er na soms het idee dat ik te pakken ben genomen door Gerard Jolling

YBF 2013 - Beverwijk toch?
Dan heb je toch nog tot november 2013?
Yep tot november ga ik full power ahead.
 
Die kun je ook zeker goed buiten doen. Heerlijk wat frisse lucht
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven