MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Shrugs liggend op een bankje hé:P Is lekker voor de afwisseling.

Goed bezig geweest en de opmerking van je collega=goud;)
Uiteraard Goeie traning, ik ben het eens met Grosje..je bent echt hardcore geworden;P
 
Shrugs liggend op een bankje hé:P Is lekker voor de afwisseling.

Goed bezig geweest en de opmerking van je collega=goud;)
Uiteraard Goeie traning, ik ben het eens met Grosje..je bent echt hardcore geworden;P

Hihihi ikke hardcore. Echt niet, gewoon bodybuilder net als jullie. Bloos bloos. :o
En die liggende shrugs pakt meer de achterzijde. En is goed voelbaar. Erg lekker deze variant.
En die collega is goud hahaha:D
 
die liggende shrugs weet ik.. Ik deed m ook van de week.vandaar Haha
 
Aldus vandaag besloten om een extra rustdag in te lassen. :o Reden praktisch en verstandig. :)
Praktisch omdat mijn vrouw en dochter een weekend naar Vlissingen gaan. En ik dus een mannen weekend heb met mijn zoon van 9. :p
Verstandig om mijn linkerarm even tot rust te laten komen. Zodat ik volgende week weer vol kan knallen met mijn nieuwe schema. :D


:D Grow Muscles Grow :D


It ain't about hard you hit. It's about how hard you can be hit and keep moving forward......
How mutch you can take and keep moving forward.

That's how winning is done!

http://www.youtube.com/watch?v=_Z5OookwOoY&feature=share
 
en je bent natuurlijk ook al bijna 50 hé ... dan moet je al eens wat meer rusten :trollface:
 
en je bent natuurlijk ook al bijna 50 hé ... dan moet je al eens wat meer rusten :trollface:
Zeg broekie met rusten komt er geen massa bij hoor. Trainen moet ik, hard, zwaar en tot het gaatje.
Wacht maar af. :p
 
Zeg broekie met rusten komt er geen massa bij hoor. Trainen moet ik, hard, zwaar en tot het gaatje.
Wacht maar af. :p

:D

Met rusten komt er net wel massa aan ;) Rusten is anabool, trainen catabool ;)
 
:D

Met rusten komt er net wel massa aan ;) Rusten is anabool, trainen catabool ;)

Mijn avondrusten is voldoende voor het anabole gedeelte.
Maar rusten terwijl dat niet nodig is kost massa. Trainen moet ik hard zwaar en veel.
Ouderdom heeft er niks mee te maken, testosteron niveau wel. Dus de test omhoog en gaan. :D
 
je groeit als je rust
Massa krijg je juist als je kort en zwaar traint en dan je rust pakt
Maar goed jij werkt ook met een PT die weet hoe je aan de top komt dus als hij zegt dat het kan en jij voelt ook dat het kan.... dan kan het :)
gaat goed hardcore Ron :)
 
je groeit als je rust
Massa krijg je juist als je kort en zwaar traint en dan je rust pakt
Maar goed jij werkt ook met een PT die weet hoe je aan de top komt dus als hij zegt dat het kan en jij voelt ook dat het kan.... dan kan het :)
gaat goed hardcore Ron :)

Jullie hebben gelijk hoor, rusten is groeien. :D Maar ik wil meer. Totaal verslaafd aan BB.
In een groepsgesprek zou ik opstaan en zeggen "hallo ik heet Ron en ik ben een bodybuilder". :p
 
Time; 14:35 - 15:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Nieuwe trainngschema van Ray simon gehad. Lekekr knalleh en maximaal voor gaan. :D

- Chinups 8, 7*, 7*, 7* Wel stevige last van mijn linkerarm. Het is de aanhechting van de biceps :(.
*= beentje op een krukje ter ondersteuning, haalt net voldoende gewicht weg. :cool:

- Reverse grip pull down 65kg 8+3 reps :rolleyes:

- Barbell rowing 65kg 10+2 reps. Ook hier last van mijn linkerarm en pols. :o

- Cable row 50kg. Erg zwaar hoor.

- Dumbbell fly's 18kg 10 reps :p

- Incl db presses 24kg 9 reps ;)

- BP in smithmachine 70kg 3 reps, daarna dropsetje gedaan. :(

- Cable cross over 30kg beide zijde, 8 reps pfff en nu helemaal op. :rolleyes:

Lekkere training alleen doet mijn arm wel erg vervelend. Zo lekker eten.

:D Grow Muscles Grow :D



It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
I'll know. :) Ik heb het bij jou gelezen en dus maar gelijk geprobeert. :p
Best lekker hé:P

Hey Ron de bodybuilder:cool: Weer lekker getraind lees ik..alleen ook een beetje pijntjes en auwtjes..vervelend.
Zullen we elkaar maar een handje geven dan..zitten helaas in tzelfde schuitje:p
Maar goed, eromheen trainen dan maaar hé..opgeven doen we niet aan!
 
Ff lekker ijs er op Ron
Zijn toch rot plekjes en die moet je dan maar ff verwennen met een koelpack
 
Best lekker hé:P

Hey Ron de bodybuilder:cool: Weer lekker getraind lees ik..alleen ook een beetje pijntjes en auwtjes..vervelend.
Zullen we elkaar maar een handje geven dan..zitten helaas in tzelfde schuitje:p
Maar goed, eromheen trainen dan maaar hé..opgeven doen we niet aan!
Hmmm yep, zoals gezegd goes with the job. Maar ik train er (nog) niet omheen. En als het niet gaat dan iets minder gewicht. :o Yep eigenwijs.
Ff lekker ijs er op Ron
Zijn toch rot plekjes en die moet je dan maar ff verwennen met een koelpack
Dit ga ik maar eens doen. Lijkt me verstandig. Maar welke Ben & Jerries zal ik pakken. :D
 
Goed weekend gehad?

Vervelend van je bicep, gelukkig vind je er een beetje weg omheen. Mooie training nog.
 
Ik zou toch wat rustig aan doen met die arm. Als je erdoorheen traint en het wordt erger zit je er misschien veel langer mee, en dat zou toch jammer zijn nu je zo lekker gaat. Liever nu iets rust gunnen en blessure sneller laten herstellen.
 
Goed weekend gehad?

Vervelend van je bicep, gelukkig vind je er een beetje weg omheen. Mooie training nog.
Ja mijn mannenweekend was fantastisch. Ik ben lekker wezen wokken. :p
Trouwens compleet volgens schema. ;)
Ik zou toch wat rustig aan doen met die arm. Als je erdoorheen traint en het wordt erger zit je er misschien veel langer mee, en dat zou toch jammer zijn nu je zo lekker gaat. Liever nu iets rust gunnen en blessure sneller laten herstellen.
Ik denk inderdaad dat ik even rustig aan moet gaan doen. :(
 
Time; 14:20 - 15:30
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10 Knalleh
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 45 minuten voor de krachttraining

De beentjes naar de klote helpen, kijken of dat lukt. :p Overigens kan ik het pas over twee dagen echt zeggen of het gelukt is.:D

- Squat 6+4x100kg Ging eigenlijk wel lekker, maar pfff wat raak je daar van buiten adem.:o

- Legpress 10x260kg maximale gewicht van het apparaat. Lekkah voor de billetjes. :)

- Legextension 9x90kg

- Seated leg curls 12x60kg :p

- SLDL 10x80kg plus een bonus, enorme pomp in de rug. :eek:

- Seatend calfs raises 12x70kg

- Seated calf presses op legpress machine 12x180kg :D

Lekkere training en lekker gedoucht. Daarna heerlijk aan de vis, rijst. De stijve beentjes komen al op.

:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
Laatst bewerkt:
Yep de pijn in de billen is begonnen. Nieuwe routine oude spierpijntjes.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven