AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Welke Gym's hebben ze daar bij jou? En zijn er nog leuke hardcore plekken. :p
Eigenlijk heb ik niet zo een idee.. moet dan even zoeken. Ik ken op het moment alleen mijn eigen fitness.. heel klein en vnl op fysio gericht. Maar wat ik weet is er een basic fit, Victorieplaza, dynamic fit. Maar eigenlijk ken ik ze niet... :o
 
Eigenlijk heb ik niet zo een idee.. moet dan even zoeken. Ik ken op het moment alleen mijn eigen fitness.. heel klein en vnl op fysio gericht. Maar wat ik weet is er een basic fit, Victorieplaza, dynamic fit. Maar eigenlijk ken ik ze niet... :o

Anders halverwegen HHW bij FamilySports, kost je 8 euro per visit. :) Dit is wel een aardige gym waar BB geen vies woord is. :D
En anders een BasicFit, maar zonder pas kom je er niet in. :( Ik zou echt een andere gym opzoeken als ik jou was. Eentje die je sport en wens ondersteund. Snap ook dat de Fysiogym veilig (bekend en niet eng) is voor je.
In HHW komt ook nog een nieuwe gym. Zal Rox eens vragen daarover. :)
 
Anders halverwegen HHW bij FamilySports, kost je 8 euro per visit. :) Dit is wel een aardige gym waar BB geen vies woord is. :D
En anders een BasicFit, maar zonder pas kom je er niet in. :( Ik zou echt een andere gym opzoeken als ik jou was. Eentje die je sport en wens ondersteund. Snap ook dat de Fysiogym veilig (bekend en niet eng) is voor je.
In HHW komt ook nog een nieuwe gym. Zal Rox eens vragen daarover. :)
Wat maakt dat ik daar ook blijf is een stukje schaamte nog voor mijn lijf... ben daar begonnen puur uit herstel... en voel me nog wel erg ongemakkelijk in een grote gym gezien ik nog maar net begonnen ben met echt goed trainen. En qua kosten vind ik deze niet duur.. 40 euro per maand onbeperkt inclusief handdoeken service en sauna... maar je maakt me erg nieuwsgierig... zou vlakbij mijn werk zijn ook....6 min rijden... family sports... (heb even zitten kijken.. maar op zich ziet dat er goed uit.... misschien een keertje meeten daar.. als het kan na mijn werk... even zien of het wat is.. dan kom ik ook niet alleen binnen. :o)
 
Wat maakt dat ik daar ook blijf is een stukje schaamte nog voor mijn lijf... ben daar begonnen puur uit herstel... en voel me nog wel erg ongemakkelijk in een grote gym gezien ik nog maar net begonnen ben met echt goed trainen. En qua kosten vind ik deze niet duur.. 40 euro per maand onbeperkt inclusief handdoeken service en sauna... maar je maakt me erg nieuwsgierig... zou vlakbij mijn werk zijn ook....6 min rijden... family sports... (heb even zitten kijken.. maar op zich ziet dat er goed uit.... misschien een keertje meeten daar.. als het kan na mijn werk... even zien of het wat is.. dan kom ik ook niet alleen binnen. :o)

Dan moeten we gewoon ff afspreken. Aankomende 3 weken wordt het niets hoor. Druk en de weekenden ook vol. :o
Vraag ik ook wel of Rox92 mee komt trainen. Enne ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, die drempel. :rolleyes:
Maar het is echt een leuke gym. En de mensen zijn heerlijk relaxt. :)

Stel maar wat voor, qua dagen. En een zaterdag of zondag kan ook wel een keertje hoor. :p Neem je gewoon je vent ook mee. :D
 
Dan moeten we gewoon ff afspreken. Aankomende 3 weken wordt het niets hoor. Druk en de weekenden ook vol. :o
Vraag ik ook wel of Rox92 mee komt trainen. Enne ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, die drempel. :rolleyes:
Maar het is echt een leuke gym. En de mensen zijn heerlijk relaxt. :)

Stel maar wat voor, qua dagen. En een zaterdag of zondag kan ook wel een keertje hoor. :p Neem je gewoon je vent ook mee. :D
Klinkt goed! :)
moet wel zeggen dat ik over 2 weken op vakantie ga... en dan ben ik 2 weken weg. De week erna is wel hectisch op werk maar ik zou dus over een week of 4 pas kunnen... :( misschien in die laatste week van mijn vakantie nog.. Ben dan nog een dag of 3 vrij... Dan kan je me echt beulen na 2 weken niets doen! :D
Misschien handiger even te wachten met afspreken tot mijn vakantie. Over 2 weken heb ik wat meer zicht op die weken en erna... Maar lijkt me echt leuk! kan ik ook wat tips krijgen ook!
enne.. rox92?? geen idee wie het is... .. maar ik zal wel het ielletje zijn he.. :o

Die drempel ligt bij mij redelijk hoog ja. Maar samen zou het misschien wel wat makkelijker gaan. Jij kent de gym dus al? en de mensen? zou wel fijn zijn zo binnen te komen ja. Dus ik ben in. Nu nog even een datum.
Mocht het na mijn werk zijn kan jij dan zo rond 16:15? Ik stop in principe 16:00. Maar het hangt van de het werk en productie af of ik wat eerder of later kan. Vandaar dat ik er met 2 weken meer zicht op heb.

En mijn mannetje.. die zei al toen ik vroeg of hij mee ging.. nou nee dank je.. veel plezier... hahaha...

maar ik kijk ernaar uit!! NU al! Vind het echt leuk dat je samen wil trainen. Ik heb heel veel te leren!
 
Klinkt goed! :)
moet wel zeggen dat ik over 2 weken op vakantie ga... en dan ben ik 2 weken weg. De week erna is wel hectisch op werk maar ik zou dus over een week of 4 pas kunnen... :( misschien in die laatste week van mijn vakantie nog.. Ben dan nog een dag of 3 vrij... Dan kan je me echt beulen na 2 weken niets doen! :D
Misschien handiger even te wachten met afspreken tot mijn vakantie. Over 2 weken heb ik wat meer zicht op die weken en erna... Maar lijkt me echt leuk! kan ik ook wat tips krijgen ook!
enne.. rox92?? geen idee wie het is... .. maar ik zal wel het ielletje zijn he.. :o

Die drempel ligt bij mij redelijk hoog ja. Maar samen zou het misschien wel wat makkelijker gaan. Jij kent de gym dus al? en de mensen? zou wel fijn zijn zo binnen te komen ja. Dus ik ben in. Nu nog even een datum.
Mocht het na mijn werk zijn kan jij dan zo rond 16:15? Ik stop in principe 16:00. Maar het hangt van de het werk en productie af of ik wat eerder of later kan. Vandaar dat ik er met 2 weken meer zicht op heb.

En mijn mannetje.. die zei al toen ik vroeg of hij mee ging.. nou nee dank je.. veel plezier... hahaha...

maar ik kijk ernaar uit!! NU al! Vind het echt leuk dat je samen wil trainen. Ik heb heel veel te leren!

Helemaal goed toch. Komen we erop terug. Enne ik bijt niet, ben heel gewoon. misschien wel gewoon te lief. Tegen die tijd pb ik wel een facepic, kan je me herkennen. :o Is de eerste drempel tenminste weg. (als je dan nog wil :p )
Ergens in mijn log staan wel foto's van de meeting in Haarlem en anders in die log. ;)
 
Gaat zeker goedkomen!
Ik geloof best dat je niet bijt hoor! :P
maar een picje vooraf is wel handig.. ik ben nogal makkelijk te herkennen.. klein en nog wat dun.. :o
maar stuur dan ook wel een picje. Ik ga vast even speuren in je log. :D

gevonden! oranje shirtje toch?
24l7klv.jpg
 
Gaat zeker goedkomen!
Ik geloof best dat je niet bijt hoor! :P
maar een picje vooraf is wel handig.. ik ben nogal makkelijk te herkennen.. klein en nog wat dun.. :o
maar stuur dan ook wel een picje. Ik ga vast even speuren in je log. :D

gevonden! oranje shirtje toch?
24l7klv.jpg

Yep in het oranje shirtje. :o
 
Ik had die foto een keer gezien.. en de zoekfunctie werkt erg makkelijk! :D
dus had ik goed onthouden! hahaha... cool. :cool: heb er zin in! nu al!
kan ik na mijn vakantie en lui doen meteen knallen!
Met de zweep erover en tips en advies!
en een intro bij familysports :D
 
Ik werd geroepen ? :D
 
Ik had die foto een keer gezien.. en de zoekfunctie werkt erg makkelijk! :D
dus had ik goed onthouden! hahaha... cool. :cool: heb er zin in! nu al!
kan ik na mijn vakantie en lui doen meteen knallen!
Met de zweep erover en tips en advies!
en een intro bij familysports :D
Komt helemaal goed Marina. Intro en dan knalleh. :D
Ik werd geroepen ? :D

Duurde wel lang voordat je reageerde. Tssss liever lui dan moe he. :p
Maar Marina wil een keertje samen trainen. En jij bent in HHW bekend.
Dus dacht ik, misschien wel handy als jij er ook bent. :)
Maar ik stuur wel een bericht op je log. Als het zover is. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 06:51 ----------

Btw hier om 06:00 uur al wakker. Het is luilakken hier.
Er speelt sinds die tijd een rockband. Living on the Edge.
Een paar straten verderop. In een vrachtwagen.
Ach je kan slechter wakker worden.
 
Komt helemaal goed Marina. Intro en dan knalleh. :D


Duurde wel lang voordat je reageerde. Tssss liever lui dan moe he. :p
Maar Marina wil een keertje samen trainen. En jij bent in HHW bekend.
Dus dacht ik, misschien wel handy als jij er ook bent. :)
Maar ik stuur wel een bericht op je log. Als het zover is. :rolleyes:
Hmm... brrr.... kom ik aan met 2 beren van kerels. :D lol... kunnen jullie met mij gewichtheffen! :p
Maar echt leuk en ik heb er zin in! :)
doen jullie wel voorzichtig met me? ben maar beginneling he :o

Btw hier om 06:00 uur al wakker. Het is luilakken hier.
Er speelt sinds die tijd een rockband. Living on the Edge.
Een paar straten verderop. In een vrachtwagen.
Ach je kan slechter wakker worden.
Moet zeggen.. heb hier alleen om 7:00 wat gerommel gehoord.. gewoonlijk is het veeeeel erger....
maar goed vroeg op betekend hier dat beneden al alles gestoft en gedweild is. :D
maar wakker worden met muziek is wel oke! :)

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 08:30 ----------

Ik werd geroepen ? :D
:roflol:
nou duurde even he! hahahaha.. heb je logje al bekeken.. wel voorzichtig met me doen he! ahahha
je woont echt een steenworp van me af geloof ik... en misschien ken je zelfs het bedrijf wel waar ik werk in HHW.
Maar zou leuk zijn als je mee kan. Ik voel me alleen steeds kleiner worden... :o
 
Komt helemaal goed Marina. Intro en dan knalleh. :D


Duurde wel lang voordat je reageerde. Tssss liever lui dan moe he. :p
Maar Marina wil een keertje samen trainen. En jij bent in HHW bekend.
Dus dacht ik, misschien wel handy als jij er ook bent. :)
Maar ik stuur wel een bericht op je log. Als het zover is. :rolleyes:

haha precies, ik sloof me al 4 keer per week uit in de sportschool dus mag het ?? :D
Geef maar een brul tegen die tijd ;)

Hmm... brrr.... kom ik aan met 2 beren van kerels. :D lol... kunnen jullie met mij gewichtheffen! :p
Maar echt leuk en ik heb er zin in! :)
doen jullie wel voorzichtig met me? ben maar beginneling he :o


Moet zeggen.. heb hier alleen om 7:00 wat gerommel gehoord.. gewoonlijk is het veeeeel erger....
maar goed vroeg op betekend hier dat beneden al alles gestoft en gedweild is. :D
maar wakker worden met muziek is wel oke! :)

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 08:30 ----------


:roflol:
nou duurde even he! hahahaha.. heb je logje al bekeken.. wel voorzichtig met me doen he! ahahha
je woont echt een steenworp van me af geloof ik... en misschien ken je zelfs het bedrijf wel waar ik werk in HHW.
Maar zou leuk zijn als je mee kan. Ik voel me alleen steeds kleiner worden... :o

Haha zo groot is hhw niet dus met een steenworp kom je al ver :P
 
Time; 10:00 - 11:35
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de rug/schouder training

Vandaag met het zoontje van een maat van me wezen trainen. Hij dacht dat hij wel mee kon komen. :cool: Na wat meer uitleg op de uitvoering en concentratie op de spiern in kwestie, werden de gewichten plots wel heel zwaar. :D

- Wide grip pulldown 45kg :D Kreeg hoofdpijn tijdens de uitvoering ervan. Vandaar het lage gewicht. Misschien toch iets met mijn bloeddruk. Hmmmm even laten checken dinsdag.

- Reverse grip pulldown op machine, one handed 101kg :)

- Seated machine row, smal grip 70kg :p

- Deadlifts op uitvoering geoefend. De jongens moeten nog blijven oefenen.

- Sholder presses op machibe 70kg 12reps :eek:, die gasten prikkelen mij ook hahaha

- Side raises op uitvoering en concentratie laten uitvoeren, laag in gewicht

- Front raises 10kg :)

- Rope face pulls 45kg

Lekkere training, hoewel meer gelet op de boys. Maar mezelf ook wel naar nieuwe hoogte gebracht.
En nu lekker eten en uitrusten. :D

I follow my dream, to become the next Andreas Cahling. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Wat maakt dat ik daar ook blijf is een stukje schaamte nog voor mijn lijf...

Wij bodybuilders hebben respect voor ieders lijf en inspanningen om het op te bouwen.
Iedereen doet het op zijn eigen manier maar het belangrijkste is het doen.. want niets doen dat werkt niet
Je moet je niet schamen Marina. Gooi die angst af en heb schijt aan de wereld
De angst dat mensen wat vervelends denken over jou zit vaak in je eigen hoofd.
Denk dat je bij Ron in goede handen bent en dat het heel gezellig gaat worden;)

Vandaag ook met een dame getraind en haar wat oefeningen bijgebracht
leuk als je ziet dat de mensen fanatiek worden en lekker mee willen doen.
 
Laatst bewerkt:
haha precies, ik sloof me al 4 keer per week uit in de sportschool dus mag het ?? :D
Geef maar een brul tegen die tijd ;)

Haha zo groot is hhw niet dus met een steenworp kom je al ver :P
nou dat gaat helemaal goedkomen. :) Ik brul wel dan hoor! hahahaha

en ja HHW is niet groot... en de marconistraat zal je vast wel kennen dan?

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 13:14 ----------

Wij bodybuilders hebben respect voor ieders lijf en inspanningen om het op te bouwen.
Iedereen doet het op zijn eigen manier maar het belangrijkste is het doen.. want niets doen dat werkt niet
Je moet je niet schamen Marina. Gooi die angst af en heb schijt aan de wereld
De angst dat mensen wat vervelends denken over jou zit vaak in je eigen hoofd.
Denk dat je bij Ron in goede handen bent en dat het heel gezellig gaat worden;)

Vandaag ook met een dame getraind en haar wat oefeningen bijgebracht
leuk als je ziet dat de mensen fanatiek worden en lekker mee willen doen.
Dank je Grosje... ik zal het in mijn koppie stampen... die angst.. ja.. misschien trekt het met de tijd wel weg... als ik ook eens ergens anders kom zeg maar...
Maar ik denk dat het vast en zeker leuk gaat worden! en wat ik zo hoor zal ik vele techniek leren en mijn gewichten wat omlaag moeten stellen. :D

@Ron
tja het is jouw log he.. :o

mooie training! en ja.. anderen wat techniek bijbrengen kan je wel hoor ik al.. dus er staat me wat te wachten! Heb er zin in hoor! leren en bouwen tegelijk! :D
nu lekker eten en hangen he.. ga ik ook doen.. na korte thuistraining.
 
Laatst bewerkt:
gaaf logje :)

komt jou training en voeding beide van Ray af?
 
Ik heb nu van mijn training met Ray, toch een partij stijve borsten, Wow Dat dat kan bij een man.
En mijn triceps zijn nog steeds vol.

.......mooie training! en ja.. anderen wat techniek bijbrengen kan je wel hoor ik al.. dus er staat me wat te wachten! Heb er zin in hoor! leren en bouwen tegelijk! :D
nu lekker eten en hangen he.. ga ik ook doen.. na korte thuistraining.
Thanks. Ik lees er ook heel veel over hoor. Het komt niet uit de lucht vallen. ;)
gaaf logje :)

komt jou training en voeding beide van Ray af?
Hoi, welkom hier. Have fun met lezen. Mijn voeding en training komen inderdaad bij Ray vandaan. :D
Als er een topper is, dan os hij dat wel. 10+jaar bodybuilding ervaring en ook nog eens WereldKampioen. ;) En gewoon een hele vriendelijke gozer.
Maar het kost je wel wat natuurlijk, maar is alles waard. De gewichten en oefeningen staan hier wel.
Maar de methoden is zijn geheim. :p

Ik ga via mijn werk proberen mijn papieren te halen voor PT. Want deze sport is wel heel erg gaaf hoor.
Enig nadeel van mij. Mijn grootste valkuil zeg maar. Ik ga er 1000% voor, focus tot buitengewone proporties. En doe hier werkelijk alles voor.:D
Maar goed ik vind het gaaf. En wordt door mijn gezin, Nancy 39, Britt 12 en Roan bijna 10 (downsyndroom) maximaal ondersteund. ;)
Op mijn werk vinden ze het al niet meer raar dat ik bijna de hele dag door eet. :D Ze beginnen het nu raar te vinden als ik niet eet. :p
 
Van rechts naar links ikzelf grosje, Miss H, Sanne, Dinkey, Ron en nog een grote kerel waar ik de naam van kwijt ben
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven