Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks. Ik lees er ook heel veel over hoor. Het komt niet uit de lucht vallen. ;)
Dat dacht ik ook niet hoor.. er is niets dat je zomaar aan komt waaien.. je moet er wel wat moeite insteken inderdaad.

Ik ga via mijn werk proberen mijn papieren te halen voor PT. Want deze sport is wel heel erg gaaf hoor.
Enig nadeel van mij. Mijn grootste valkuil zeg maar. Ik ga er 1000% voor, focus tot buitengewone proporties. En doe hier werkelijk alles voor.:D
Maar goed ik vind het gaaf. En wordt door mijn gezin, Nancy 39, Britt 12 en Roan bijna 10 (downsyndroom) maximaal ondersteund. ;)
Op mijn werk vinden ze het al niet meer raar dat ik bijna de hele dag door eet. :D Ze beginnen het nu raar te vinden als ik niet eet. :p
Dat zou echt gaaf zijn.. wie weet... kom ik ooit nog zover dat ik een pt nodig ga hebben! :D
Maar wel super dat je er zo in gesteund wordt ook! je dromen waarmaken is het mooiste wat er is en zeker als je er ook nog alle steun bijkrijgt!
en ja op werk.. ik wordt al aangekeken dat ik zo vaak eet... en ik vind het nog wel meevallen. :rolleyes:
Ik pak mijn lunchje van 6 bth waar de jongens een zakje van 2 hooguit 3 bammetjes wegwerken. *lol*
en ben wel de ielste.. hahahha...
 
Van rechts naar links ikzelf grosje, Miss H, Sanne, Dinkey, Ron en nog een grote kerel waar ik de naam van kwijt ben
Die grote is RustyM. ;)
Dat dacht ik ook niet hoor.. er is niets dat je zomaar aan komt waaien.. je moet er wel wat moeite insteken inderdaad.


Dat zou echt gaaf zijn.. wie weet... kom ik ooit nog zover dat ik een pt nodig ga hebben! :D
Maar wel super dat je er zo in gesteund wordt ook! je dromen waarmaken is het mooiste wat er is en zeker als je er ook nog alle steun bijkrijgt!
en ja op werk.. ik wordt al aangekeken dat ik zo vaak eet... en ik vind het nog wel meevallen. :rolleyes:
Ik pak mijn lunchje van 6 bth waar de jongens een zakje van 2 hooguit 3 bammetjes wegwerken. *lol*
en ben wel de ielste.. hahahha...
Doe je goed hoor. In deze sport moet je een ding hebben, schijt aan alles en iedereen. :)
Je moet er gewoon heel veel voor doen. En sommige kunnen dat niet uitstaan. Die beginnen dan met allerlei wazige voorstellingen hun mening op te dringen aan jou.
Gewoon lekker je eigen ding doen. :D
 
Van rechts naar links ikzelf grosje, Miss H, Sanne, Dinkey, Ron en nog een grote kerel waar ik de naam van kwijt ben

Thnx, Miss H al herkend inderdaad (..........zucht..........:heart:).
Die grote is Rusty ? Maar stom als ik zeg dat Ron meer massa heeft dan "die grote" ?
Ja goed, wat minder droog mss......maar dan nog.
 
Doe je goed hoor. In deze sport moet je een ding hebben, schijt aan alles en iedereen. :)
Je moet er gewoon heel veel voor doen. En sommige kunnen dat niet uitstaan. Die beginnen dan met allerlei wazige voorstellingen hun mening op te dringen aan jou.
Gewoon lekker je eigen ding doen. :D
Dat doe ik nu inmiddels ook.. op mijn vorige werk kreeg ik alleen maar te horen "" nou die vreet voor de afdeling" en daar was ik ook de enigste vrouw... maar ja.. ik reageerde dan altijd van.. ja ik kan het hebben he! Dus ja.. wat maakt het uit. het is mijn lijf en mijn ding! en dat gaat niemand mij never nooit niet
afpakken!
Het is net zoiets als met mijn moeder.. die wil dat ik afval en weer in een xs pas... zou dikke doei.. ik doe mijn ding wel! :D
dank je.
 
Dat doe ik nu inmiddels ook.. op mijn vorige werk kreeg ik alleen maar te horen "" nou die vreet voor de afdeling" en daar was ik ook de enigste vrouw... maar ja.. ik reageerde dan altijd van.. ja ik kan het hebben he! Dus ja.. wat maakt het uit. het is mijn lijf en mijn ding! en dat gaat niemand mij never nooit niet
afpakken!
Het is net zoiets als met mijn moeder.. die wil dat ik afval en weer in een xs pas... zou dikke doei.. ik doe mijn ding wel! :D
dank je.

Herkenbaar, mijn collega's (doorgaans dikke 30 plussers, daar waar ik vandaan kwam) lachen me uit als ik weer met shakes, mijn capsules, mijn bordje pasta etc aankom. Hoofd schudden en er bij lachen. Heb er schijt aan. Dan er bij (ook al heb ik geen BB figuur (nog niet), maar duidelijk zichtbaar dat ik train), op personeelsfeestjes heb ik meer praat van hun vrouwelijke partners dan zij zelf. Pussies.

Gewoon eten.
 
Thnx, Miss H al herkend inderdaad (..........zucht..........:heart:).
Die grote is Rusty ? Maar stom als ik zeg dat Ron meer massa heeft dan "die grote" ?
Ja goed, wat minder droog mss......maar dan nog.

Hahaha dat vind ik niet stom hoor, sterker nog ik vind dat heel prettig. :p
Zeg had je al verkering :roflol:
 
nou dat gaat helemaal goedkomen. :) Ik brul wel dan hoor! hahahaha

en ja HHW is niet groot... en de marconistraat zal je vast wel kennen dan?

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 13:14 ----------


Dank je Grosje... ik zal het in mijn koppie stampen... die angst.. ja.. misschien trekt het met de tijd wel weg... als ik ook eens ergens anders kom zeg maar...
Maar ik denk dat het vast en zeker leuk gaat worden! en wat ik zo hoor zal ik vele techniek leren en mijn gewichten wat omlaag moeten stellen. :D

@Ron
tja het is jouw log he.. :o

mooie training! en ja.. anderen wat techniek bijbrengen kan je wel hoor ik al.. dus er staat me wat te wachten! Heb er zin in hoor! leren en bouwen tegelijk! :D
nu lekker eten en hangen he.. ga ik ook doen.. na korte thuistraining.

Zegt me vrij weinig maar ik heb het even opgezocht en het is totaal niet bij mij in de buurt :P Ik woon in de buurt van de waerder golf. Doe maar een brul in de vorm van een persoonlijk bericht, anders krijg je ook zo'n zere keel he :P

Ik heb nu van mijn training met Ray, toch een partij stijve borsten, Wow Dat dat kan bij een man.
En mijn triceps zijn nog steeds vol.


Thanks. Ik lees er ook heel veel over hoor. Het komt niet uit de lucht vallen. ;)

Hoi, welkom hier. Have fun met lezen. Mijn voeding en training komen inderdaad bij Ray vandaan. :D
Als er een topper is, dan os hij dat wel. 10+jaar bodybuilding ervaring en ook nog eens WereldKampioen. ;) En gewoon een hele vriendelijke gozer.
Maar het kost je wel wat natuurlijk, maar is alles waard. De gewichten en oefeningen staan hier wel.
Maar de methoden is zijn geheim. :p

Ik ga via mijn werk proberen mijn papieren te halen voor PT. Want deze sport is wel heel erg gaaf hoor.
Enig nadeel van mij. Mijn grootste valkuil zeg maar. Ik ga er 1000% voor, focus tot buitengewone proporties. En doe hier werkelijk alles voor.:D
Maar goed ik vind het gaaf. En wordt door mijn gezin, Nancy 39, Britt 12 en Roan bijna 10 (downsyndroom) maximaal ondersteund. ;)
Op mijn werk vinden ze het al niet meer raar dat ik bijna de hele dag door eet. :D Ze beginnen het nu raar te vinden als ik niet eet. :p

wauw PT papieren halen, Al in gedachten welke opleiding? Toch geen fitvak hoop ik?
 
Zegt me vrij weinig maar ik heb het even opgezocht en het is totaal niet bij mij in de buurt :P Ik woon in de buurt van de waerder golf. Doe maar een brul in de vorm van een persoonlijk bericht, anders krijg je ook zo'n zere keel he :P



wauw PT papieren halen, Al in gedachten welke opleiding? Toch geen fitvak hoop ik?
Daar heeft mijn neefje zwemles gehad... Maar ik zal wel brullen via PM hoor! :D
maar ehm.. doe je wel eens cardio op de loopband? Nou dat bandje kan ik garanderen komt bij mij van de productie lijn af! ;)

Misschien als het ooit een zover mocht komen zit er opeens een PT dichtbij me in de buurt??:rolleyes:
 
Zegt me vrij weinig maar ik heb het even opgezocht en het is totaal niet bij mij in de buurt :P Ik woon in de buurt van de waerder golf. Doe maar een brul in de vorm van een persoonlijk bericht, anders krijg je ook zo'n zere keel he :P



wauw PT papieren halen, Al in gedachten welke opleiding? Toch geen fitvak hoop ik?

Ik ga dat even bekijken en overleggen welke als goed te boek staan.
Heb al gezien dat er vele de pt cursus aanbieden.
Zoiets als bomen bos. Maar heb jij ervaring.

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 18:35 ----------

...
Misschien als het ooit een zover mocht komen zit er opeens een PT dichtbij me in de buurt??:rolleyes:
Maybe hihihi
 
Ik ga dat even bekijken en overleggen welke als goed te boek staan.
Heb al gezien dat er vele de pt cursus aanbieden.
Zoiets als bomen bos. Maar heb jij ervaring.

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 18:35 ----------


Maybe hihihi

Het enigste wat ik heb gehoord is dat die van fitvak je die niet moet doen. Een paar mensen die ik ken hebben die gedaan en het was vrij basis wat je daar kreeg.

Verder gaat iemand de PT cursus van de NASM doen. Kan wel eens polsen wat ze daar van vind ;)
http://www.efaa.nl/web/fitness_en_pt_opleidingen/nasm_personal_training#info

alsnog is het maar een cursus van 7 dagen dus ja hoeveel je er van leert blijft de vraag.
 
Het enigste wat ik heb gehoord is dat die van fitvak je die niet moet doen. Een paar mensen die ik ken hebben die gedaan en het was vrij basis wat je daar kreeg.

Verder gaat iemand de PT cursus van de NASM doen. Kan wel eens polsen wat ze daar van vind ;)
http://www.efaa.nl/web/fitness_en_pt_opleidingen/nasm_personal_training#info

alsnog is het maar een cursus van 7 dagen dus ja hoeveel je er van leert blijft de vraag.

Ja graag Rox, hoe meer ervarings info hoe beter. :)
 
Ik ga dat even bekijken en overleggen welke als goed te boek staan.
Heb al gezien dat er vele de pt cursus aanbieden.
Zoiets als bomen bos. Maar heb jij ervaring.

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 18:35 ----------


Maybe hihihi
:) me like.
 
Lekker geklets in je logje Ron;)Komen bij jou alleen maar meer doelen bij hé!! Goed bezig en suceeeessss!
 
Lekker geklets in je logje Ron;)Komen bij jou alleen maar meer doelen bij hé!! Goed bezig en suceeeessss!

Dat PT speelt al wat jaren. Er zijn een paar dingen waar ik goed in ben.
Organiseren van kleine en grote evenementen en mensen hun maximale potentie laten behalen.
Op mijn werk is dat een competentie die mij tot grote hoogte heeft gebracht.
En ik ben een beetje verslaafd aan BB. Dus waarom niet.
 
Dat PT speelt al wat jaren. Er zijn een paar dingen waar ik goed in ben.
Organiseren van kleine en grote evenementen en mensen hun maximale potentie laten behalen.
Op mijn werk is dat een competentie die mij tot grote hoogte heeft gebracht.
En ik ben een beetje verslaafd aan BB. Dus waarom niet.
Inderdaad. Waarom niet dan!
Als je weet dat je ergens goed in bent dan moet je dat gewoon benutten!
En zoals ik het hoor gaat dat je lukken ook! :)
 
enne.... wordt hier nog getraint? of alleen maar plannen gemaakt ;)
 
enne.... wordt hier nog getraint? of alleen maar plannen gemaakt ;)

Ja graag. Helaas na een weekend met hoofdpijn, keelpijn nu de verkoudheid volledig.
Spieren die pijnlijk aanvoelen. Energie laag. Dus Dinky. Even geen training. :(
Wil ze snel mogelijk hoor. Voeding houdt ik hoog. Al moet ik de kokhalsnijging wegslikken.
Food is the base of a bodybuilder.
 
Omdat ik vandaag toch wel aardig slapjes ben van de verkoudheid. :janken:
En dus ook geen nut of puf heb om te trainen. :fire:
Ben ik ook maar gaan cheaten met de voeding. Ik heb vanavond Panga met 3 aardappelen en 1,5 groentelepel witte bonen in tomatensaus gegeten. :meal: Hahahaha en lekker daat het was. :brew:
Zeker 7 maanden geleden dat ik aardappelen gegeten heb.;)
 
Tja van dat poke weer wordt je ook niet vrolijk
Voel me ook steeds een beetje verkouden maar het zet gelukkig niet echt door
Als je dan ook nog een zware training achter de rug hebt dan komt de klap harder aan
Je hebt groot gelijk Ron ff aansterken door even iets anders te eten.
 
Ja graag. Helaas na een weekend met hoofdpijn, keelpijn nu de verkoudheid volledig.
Spieren die pijnlijk aanvoelen. Energie laag. Dus Dinky. Even geen training. :(
Wil ze snel mogelijk hoor. Voeding houdt ik hoog. Al moet ik de kokhalsnijging wegslikken.
Food is the base of a bodybuilder.
hé bah, das weer vervelend om te horen Ron... sterkte hoor
en dat je maar gauw weer opknapt
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven