MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
He wat balen te horen dat je niet lekker bent.
Hoop dat je snel opknapt en weer kan knallen!
Enne.. cheaten met 3 aardappelen?? hahah.. dat valt toch best mee??;)
Kan ergere dingen bedenken... maar fijn dat het zo lekker was!
en nu snel opknappen he! :)
 
Ja aardappelen eten wij ook sporadisch maar als we ze dan eten, zit er zooo ontzettend veel smaak aan..mjammmiieee
Beterschap Ron en one goal at the time hé.. vergis je niet in je 'echte' wedstrijdvoorbereiding straks..daar heb je al je energie voor nodig..
First goal is to get well soon:)
 
Tja van dat poke weer wordt je ook niet vrolijk
Voel me ook steeds een beetje verkouden maar het zet gelukkig niet echt door
Als je dan ook nog een zware training achter de rug hebt dan komt de klap harder aan
Je hebt groot gelijk Ron ff aansterken door even iets anders te eten.
Thanks. Ik ga goed eten zodat ik niks verlies. ;)
hé bah, das weer vervelend om te horen Ron... sterkte hoor
en dat je maar gauw weer opknapt
Dankjewel Dinky. Ik wil snel weer knalleh.
He wat balen te horen dat je niet lekker bent.
Hoop dat je snel opknapt en weer kan knallen!
Enne.. cheaten met 3 aardappelen?? hahah.. dat valt toch best mee??;)
Kan ergere dingen bedenken... maar fijn dat het zo lekker was!
en nu snel opknappen he! :)
Tja aardappelen zijn uit mijn voeding. Dus dit is cheaten. :D
Ja aardappelen eten wij ook sporadisch maar als we ze dan eten, zit er zooo ontzettend veel smaak aan..mjammmiieee
Beterschap Ron en one goal at the time hé.. vergis je niet in je 'echte' wedstrijdvoorbereiding straks..daar heb je al je energie voor nodig..
First goal is to get well soon:)

Ik doe rustig aan hoor. Dat PT is voor mijn pensionering. Dus duurt nog ff.
Doel een is YBF. En groot worden. :p
 
Jaa we schreeuwen je tegen die tijd naar de overwinning; )
 
Misschien een meet om je dan aan te moedigen! :D
 
neem dan eens zoete aardappelen ipv. de gewone.
zijn stukken lekkerder en ik weet zeker dat Simon daar ook niks op tegen heeft. ;)
 
Jaa we schreeuwen je tegen die tijd naar de overwinning; )
Dan zie je die rood aangelopen kop dwars door het bruine heen. :o
Misschien een meet om je dan aan te moedigen! :D
Ja en dan met spandoeken en al. :o
neem dan eens zoete aardappelen ipv. de gewone.
zijn stukken lekkerder en ik weet zeker dat Simon daar ook niks op tegen heeft. ;)
Dat vind Ray ook niet erg, dat van die zoete aardappel. Maar ik vond die normale zo lekker ruiken en het smaakte nog beter. :p
Thanks. Heb nu maar een bakje onder mijn neus gehangen. Kan het er vrij inlopen. ;)
 
:cheer: Nog 14 dagen en dan mag ik naar de beurs. :cheer:






De beurs voor 50 jarige sufferds die ook eens wat moeten doen in hun zielige leven.
Not me, i'm a bodybuilder

I follow my dream, to become the next Andreas Cahling. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
beurs, beurs..wat voor beurs??
 
beurs, beurs..wat voor beurs??

Lees de spoilers even dan. :D Zo'n beurs dus. Om met al die andere daar aan te horen wat je allemaal kunt en moet doen. :p
 
Nooit naar zo een beurs geweest en waarom zou ik..... Voorlopig ben ik me nog niet aan het vervelen
 
Ja spoilers gelezen..maar ik snapte m niet helemaal ??? bb gerelateerde beurs dan ofzo??
 
Nooit naar zo een beurs geweest en waarom zou ik..... Voorlopig ben ik me nog niet aan het vervelen
Doe je goed.
Ja spoilers gelezen..maar ik snapte m niet helemaal ??? bb gerelateerde beurs dan ofzo??
Over 14 dagen wordt ik 50. :o En dan mag je dus naar zo'n 50 en 50+ beurs in de RAI.
Daar vertellen ze je dat je leven helemaal niet voorbij is. Dat je best nog kan fietsen, vooral met zo'n fiets met hulpmotor. En dat je voorzichtig moet zijn met je coïtusuele activiteiten en je prostaat goed in de gaten moet houden. :)
Dat je niet plots moet toegeven aan je 2e jeugd enzo. Dat bedoel ik dus. :roflol:
 
Doe je goed.

Over 14 dagen wordt ik 50. :o En dan mag je dus naar zo'n 50 en 50+ beurs in de RAI.
Daar vertellen ze je dat je leven helemaal niet voorbij is. Dat je best nog kan fietsen, vooral met zo'n fiets met hulpmotor. En dat je voorzichtig moet zijn met je coïtusuele activiteiten en je prostaat goed in de gaten moet houden. :)
Dat je niet plots moet toegeven aan je 2e jeugd enzo. Dat bedoel ik dus. :roflol:

hahaha :roflol:


dan zijn ze bij jou denk ik net te laat. :trollface:
 
Ik wordt een beetje moe van die verkoudheid. :(
Geen energie, kuch mezelf gek. Voordeel is dat het wel los komt zo. :kots:
Hoop dat ik morgen weer wat kan doen. Need to train hard. :eek:

Stop wel keurig mijn voeding naar binnen.
 
Ik wordt een beetje moe van die verkoudheid. :(
Geen energie, kuch mezelf gek. Voordeel is dat het wel los komt zo. :kots:
Hoop dat ik morgen weer wat kan doen. Need to train hard. :eek:

Stop wel keurig mijn voeding naar binnen.

Had het vorige week ook. Keelpijn, verkouden en longen vol. Ben wel gewoon gaan trainen, komt het ook wat los en voelde me er na wel iets beter.
 
:cheer: Nog 13 dagen en dan ................. :cheer:




I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven