Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Doe je goed.

Over 14 dagen wordt ik 50. :o En dan mag je dus naar zo'n 50 en 50+ beurs in de RAI.
Daar vertellen ze je dat je leven helemaal niet voorbij is. Dat je best nog kan fietsen, vooral met zo'n fiets met hulpmotor. En dat je voorzichtig moet zijn met je coïtusuele activiteiten en je prostaat goed in de gaten moet houden. :)
Dat je niet plots moet toegeven aan je 2e jeugd enzo. Dat bedoel ik dus. :roflol:

whahaha ok duidelijk:) de 50+ beurs..leuk zeg;)
 
Balen dat je nog niet lekker bent. :( Hoop dat je snel opknapt..
maar zal wel lukken voor je 50ste toch? :D
Jammer is dat ik dan op vakantie ben.. :( kan ik je niet eens feliciteren...
 
whahaha ok duidelijk:) de 50+ beurs..leuk zeg;)
Hehe. Blond zeker :D. Geeft niet hoor.
Balen dat je nog niet lekker bent. :( Hoop dat je snel opknapt..
maar zal wel lukken voor je 50ste toch? :D
Jammer is dat ik dan op vakantie ben.. :( kan ik je niet eens feliciteren...
Ach als dat alles is. Komt wel goed toch. ;)
 
Hey..pas op he .er zit weer een meet aan te komen jah:p
 
Ach als dat alles is. Komt wel goed toch. ;)
Tja.. dan moet dat maar te vroeg of te laat he! of allebei! :p
Hoop dat het vandaag beter gaat met je verkoudheid.
 
Hey..pas op he .er zit weer een meet aan te komen jah:p
Oeps :o
Tja.. dan moet dat maar te vroeg of te laat he! of allebei! :p
Hoop dat het vandaag beter gaat met je verkoudheid.
Dat hoop ik ook, hahahaha. Morgen naar Circus Boemtata van de CliniClowns.
Speciaal voor mijn zoon, hij is 9 jaar en heeft downsyndroom. ;)
Dus dat kuchen en slijm ophoesten moet wel over zijn ja. :)
 
Vandaag een passpiegel gekocht. Yep er was er nog geen. Dus nu maar eentje van 180cm bij 50cm.
Moet toch goed kijken hoe ik die poses uitvoer. :o En ja mijn dochter mag de spiegel ook gebruiken. :p

Nieuwe bril gekocht merk/type MJ Moi/je. Met verwisselbare pootjes. Een blauw setje en een rood setje gekocht. :)




Voor diegene die denken, wtf about your training dude. :p
Ik ga maandag vol aan de bak. En misschien wel gewoon zondag. :D
 
Nou dan kan je nu al duo poses oefenen met je dochter! :D
Je zal het vast wel leren hoor!

Nieuwe bril dus he.. nou die kan ik dan na mijn vakantie bewonderen he! als we gaan trainen!

enne.. even pauze mag best.. hier ook weekend.. en met je zoon.. ik hoop dat het leuk zal zijn morgen.
en die kuch moet je gewoon maar thuis laten he! ;)
Fijn weekend.
 
Nou dan kan je nu al duo poses oefenen met je dochter! :D
Je zal het vast wel leren hoor!

Nieuwe bril dus he.. nou die kan ik dan na mijn vakantie bewonderen he! als we gaan trainen!

enne.. even pauze mag best.. hier ook weekend.. en met je zoon.. ik hoop dat het leuk zal zijn morgen.
en die kuch moet je gewoon maar thuis laten he! ;)
Fijn weekend.

Hihihi thanks. En als je zo benieuwd ben, hieronder staat mijn facebook adres. :)
Maar kijk uit, bekijken op eigen risico. Ik ben namelijk niet gewoon of gewoon niet. :p
Verwacht het onverwachte en vermenigvuldig dit met de omtrek van mijn biceps. :cool:



[Link niet meer beschikbaar] but be carefull, be very very carefull.
 
Ik heb eens even mee gegluurd! Maar die bier wichelroede is wel een super uitvinding! :D
En ach... beter niet gewoon zijn toch? Ben dan nog liever zo gek als een deur! :p
Kan me er wel in vinden denk ik.. gaat vast leuk worden met trainen!
 
Ik heb eens even mee gegluurd! Maar die bier wichelroede is wel een super uitvinding! :D
En ach... beter niet gewoon zijn toch? Ben dan nog liever zo gek als een deur! :p
Kan me er wel in vinden denk ik.. gaat vast leuk worden met trainen!

Waar heb je het over :eek: Werkelijk geen idee hahaha :D
Dus vertel.
 
Zo to the gym and work my but off.
Na een week niks, nu vol aan het werk.
 
Waar heb je het over :eek: Werkelijk geen idee hahaha :D
Dus vertel.
stond een (oud) fotootje op je FB... vond hem wel super bedacht... maar als dat slimme idee niet van jou was?? :p
je geeft in ieder geval daar aan dat het niet werkt. :D

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 10:48 ----------

Zo to the gym and work my but off.
Na een week niks, nu vol aan het werk.
Succes met trainen! Ga maar lekker knallen!:lifter:

was het leuk gisteren met je zoon?
 
Laatst bewerkt:
succes!!! zal wel even afzien zijn na een week niks.. maar wel lekker dat je weer aan de bak kan! Ik ga zo ook maar eens naar de gym..manlief gaat met zoonlief naar speedbootraces in Scheveningen..normaal vindt ik het ook wel leuk maar het is mij veel te koud! Dus ik ga mezelf ook lekker trakteren op een zonnebank:)
En idd hoe vonden jouw kids het in het circus?
 
stond een (oud) fotootje op je FB... vond hem wel super bedacht... maar als dat slimme idee niet van jou was?? :p
je geeft in ieder geval daar aan dat het niet werkt. :D
........
succes met trainen! Ga maar lekker knallen!:lifter:

was het leuk gisteren met je zoon?
Nou die wichelroede zal dan ergens ver weg staan. Ik kan 'm niet vinden hahaha :)
succes!!! zal wel even afzien zijn na een week niks.. maar wel lekker dat je weer aan de bak kan! Ik ga zo ook maar eens naar de gym..manlief gaat met zoonlief naar speedbootraces in Scheveningen..normaal vindt ik het ook wel leuk maar het is mij veel te koud! Dus ik ga mezelf ook lekker trakteren op een zonnebank:)
En idd hoe vonden jouw kids het in het circus?
Het circus was grandioos. Een en al genieten van pnze zoon en dochter, die er eigenlijk te groot voor is.
Het circus is in de vorm van beleven, voelen, ruiken, zien. Speciaal voor kids met een beperking. :)


Mijn trainng staat hieronder. En Miss H, ik heb echt geknalt. Een weekje ziek kan dus ook goed uitwerken. :p

Time; 10:45 - 12:15
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de rug/schouder training

Vandaag na een weekje ziek zijn. Verkouden, keelpijn, een neus voor snot en slijm. :o Dan eindelijk de gym weer gezien. Ik wilde knalleh en of dat dan zo is geweest mogen jullie zelf beoordelen. Vte gedrukt is nieuw record.

- Wide grip pulldown 70kg 7 reps, waar 8 het minimum is. :rolleyes:

- Reverse grip pulldown (smal), 65kg vette pomp in de lats wow :D

- Reverse grip pulldown op machine, one handed 117kg :)

- Seated machine row, smal grip 70kg :p Mooie actie en volle rug.

- Front raises, relaxt uitvoeren en concentratie op de spiergroep 14kg :p

- Sholder presses op machibe 70kg 12reps ;) Lekkere pomp.

- Seated Side raises 12kg :p

- Pull ups 40kg :p

- Sholder DB presses, gewoon omdat ik dit wilde doen. 22kg :p

Gewoon een super training met een super gevoel. Nu net even 6 kilo panga gehaald bij de Deen 15 euro. Lekker hoor die aanbiedingen. :D Nou lezers zeg maar wat jullie ervan vinden.
En nu lekker eten en uitrusten. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Nou die foto staat inderdaad ergens zomer 2012... ver weg.. en ver weggestopt ook he! :D

Fijn dat het circus zo leuk was.. het is gewoon al een super gevoel om kinderen te zien genieten. :)
En dit is helemaal speciaal. Zelfs als volwassene geniet je nog van zoiets he!

enne.. superrrrrrrrrrrrrrrrr training weer! Echt.. zo zie je maar dat ziek zijn je ook goed kan doen! :D
Fijne dag nog! :)
 
Nou die foto staat inderdaad ergens zomer 2012... ver weg.. en ver weggestopt ook he! :D

Fijn dat het circus zo leuk was.. het is gewoon al een super gevoel om kinderen te zien genieten. :)
En dit is helemaal speciaal. Zelfs als volwassene geniet je nog van zoiets he!

enne.. superrrrrrrrrrrrrrrrr training weer! Echt.. zo zie je maar dat ziek zijn je ook goed kan doen! :D
Fijne dag nog! :)

Ik heb gezocht naar die foto, maar ik zie 'm niet. Vind het raar dat jij dan schijnbaar meer kan zien dan ikzelf. :)
De training beviel goed ja. Echt lekker wezen knallen. :D
 
[Link niet meer beschikbaar]
deze?? gewoon bij je foto's :D

fijn dat de training zo goed bevallen is. :)
Ik mag morgen weer.. zal de legpress wss nog steeds stuk zijn.. :mad:
kijk echt uit naar onze training samen.. en meteen overstappen.
 
[Link niet meer beschikbaar]
deze?? gewoon bij je foto's :D

fijn dat de training zo goed bevallen is. :)
Ik mag morgen weer.. zal de legpress wss nog steeds stuk zijn.. :mad:
kijk echt uit naar onze training samen.. en meteen overstappen.

Ohhhh ik dacht ergens bij een status ofzo. Whahaha. :p
Deze foto is nog voor mijn BB tijdperk. :o:o:o Them day's are over. No more belly. :p

Die training komt wel goed hoor. Over 2 weken heb ik meer tijd.
Deze week druk op het werk en met de voorbereiding van mijn verjaardag en dan de week erna mijn verjaardag zelf hahaha.
En als jij ongeduldig wordt is het alleen maar goed en ben je er straks gewoon lekker klaar voor.
 
Nice train over there;) Alleen waarom de pull ups bij schouders, en niet achter je rug aan?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven