AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat dus hartstikke lekker Ron! Wel klote van je knie..maar goed geluk bij een ongeluk:P
Precies. Als mijn knie niet stuk was gegaan had ik deze sport, nee lifestyle, wellicht nooit gevonden. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Balen van je knie zeg.. maar de jonkies laat je dus nog steeds achter je he! :D
Je gaat goed zo te lezen! En zo zie je maar.. soms vind iets door iets te verliezen... ;)
misschien wordt dit ook nog een passie voor mij... dat k steeds verder en verder wil.. begin dat nu al te merken. :D
 
eindelijk iemand die blij is met een rotknie
gefeliciteerd Ron dat je het weer gehaalt hebt
Ik zou dan wel ff die gasten die het niet gehaald hebben ff ziek maken door te vertellen van die leuke rotknie waar je 2 km mee gerend hebt;)
 
eindelijk iemand die blij is met een rotknie
gefeliciteerd Ron dat je het weer gehaalt hebt
Ik zou dan wel ff die gasten die het niet gehaald hebben ff ziek maken door te vertellen van die leuke rotknie waar je 2 km mee gerend hebt;)

hahaha ja altijd leuk. Maarre heb ik al gedaan hoor. :D Er waren een paar zielige jochies die geen tijd hadden om te trainen. :cool: Whahahaha ik zei dus dat ik ongetraind en met een jumpersknee de 2km wel kon afmaken.
Grosje je had hun kop moeten zien. Zoiets van "ja jij moet je eens kijken wat een biceps en schouders je hebt". Maarja daar loop je dus niet mee. (overigens over die biceps en schouders, dat zei iemand aan het einde van de test) :p
 
Hahah geweldig toch;)
 
puur genieten die "wedstrijdjes"

tof man!
 
Vanavond beentraining speciaal samen met mijn begeleider Ray. Volgens mij wordt dit een killer training.
 
succes ron .. dat gaat zeer doen :P
 
Have fun en succes!
 
Pijn in je knie en dan een killer workout
Succes Ron
Morgen kruipen naar je werk :)
 
Vanavond beentraining speciaal samen met mijn begeleider Ray. Volgens mij wordt dit een killer training.

hehe succes ron!
Een tip! blijf dichtbij de prullenbak voor het geval dat je eten er weer uit wilt :P
 
oow... dat wordt weer knallen!!!!!
 
Ik moet jullie allemaal teleur stellen. De beentraining is niet door gegaan. Als de begeleider ziek is valt er niks te trainen.
Maar wel op visite geweest en rustig over het plan van aanpak kunnen praten. :D Diverse verschillende trainmethodieken passeerde de revue.
Vandaag pak ik zelf de beentraining en probeer het geleerde in de praktijk te brengen. :p

Dus geen afvalbak nodig gehad en geen pijn in de beentjes. ;)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Nog niet... maar dat komt nog wel :)
 
WTF nog 5 dagen en dan ..............


Time; 10:00 - 11:30
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 10/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de benen

Zo de benen moeten eraan geloven. Nieuw principe waarbij de diepere vezels geprikkeld gaan worden. :eek: Ik tril nu raar in the Wheels :D Dit wordt morgenochtend langzaam ontwaken. :)

- Squats laatste set 120kg aan ijzers erop (140kg) :eek: Niet gehele parallel. geen spotter.

- Legpress horizontale machine FL (full load) 260kg :eek:

- Legpress old scool. 180kg :eek:

- Leg extension FL 120kg :eek:

- Leg curl seated FL 80kg :eek:

- Staand one leg press (weet niet hoe het heet, voet op bankje en dan knielen) 30kg dumbbell in een hand.

- Seated calf raises 50kg

- Donkey style calf raises BW.

Zalige training maar nu toch echt eten. Pijn in mijn reet, kuiten trillen, quads trillen, knieen zijn slap. Rolstoel voor hahahahaha :oud:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
sowwwwwww
dat is een heftige training Ron
140 kg squat pfff doe ik je niet na
Ben bang dat zelfs je billen afvegen pijn gaat doen :)
 
sowwwwwww
dat is een heftige training Ron
140 kg squat pfff doe ik je niet na
Ben bang dat zelfs je billen afvegen pijn gaat doen :)

Het voelt allemaal nog verdooft. :rolleyes: Hoop dat het normale gevoel wel snel terug komt. :p
Zal pijnlijk zijn denk ik. :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven