MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik haat tandartsen.. 5 wortelkanalen, een mislukte poging tot verstandskies trekken en operatie aan mijn kaak in 1 jaar.. getver.. ik weet wel leukere dingen. :(

Vandaag dus even rustdag he.. maar morgen komt dat vast weer goed! :D
 
Een van mijn ergste nachtmerries
Ik heb een hekel aan de tandarts, zoveel wortelkanaal behandelingen gehad.... Brrrrrrr
Hahaha ik heb ook een hekel aan die slagers. :D
Ik haat tandartsen.. 5 wortelkanalen, een mislukte poging tot verstandskies trekken en operatie aan mijn kaak in 1 jaar.. getver.. ik weet wel leukere dingen. :(

Vandaag dus even rustdag he.. maar morgen komt dat vast weer goed! :D
Yep vandaag rustig en morgen is morgen. ;)
 
Hahaha ik heb ook een hekel aan die slagers. :D

Yep vandaag rustig en morgen is morgen. ;)
Tja.. maar soms is het noodzaak he! ;)
morgen ga ik heel hard terugdenken aan vorige week en knallen! :D
jij vast ook!
 
Time; 14:30 - 16:15
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de Borst, triceps en biceps, 10minuten op de hardloopband en 15 minuten poseren.

Vandaag met een pijnlijke mond naar de sporthal getogen. :o Pijn of geen pijn ik wil knalleh. Genoeg met dat gelul dus. :p

- Incline db presses 34kg :)

- Flat db fly's 14kg :)

- Flat bp 50kg :o Waarom ik dat gedaan heb weet ik ook niet, moest flat zijn. :D

- Cable cross 25kg beide zijde

- Straight bar pushdown 70kg :p

- Pushdown met rope 25kg :p

- Incl seated dumbbell curls 18kg :eek:

- Scot curl EZ bar 30kg ;)

- enkele buikoefeningen gedaan. :D

- Poseren.

Een lekkere training. Lekker warm ook. Zalig mijn oefeningen kunnen uitvoeren. Voel alles wel heel goed. :p
Heb het poseren nu een klein beetje in de gaten. ;) Een klein beetje hoor. :o

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......




That's how winning is done!
 
Tja.. mond blijft altijd een tijdje pijnlijk he.... helaas... :(

maar lekker training zie ik al! :thumb: je voelt hem goed dus he! hahaha...hier ook hoor ;)
zat er zelf ook nog aan te denken wat buik te pakken. maar he.. ik voelde het nog van woensdag. :o

Poseren is een kunst en training apart. Dat leer je vanzelf wel. :)
 
Vooral eten is lastig.
 
de tandarts.... wie heeft er geen hekel aan??

Beterschap!!
 
Ik zit nu lekker aan mijn kip en rijst. Yep geen groente, de pitten waren op hier. Vrouwtje moest ook nog koken hahahaha
 
vroege lunch? of tussendoor?
Klinkt lekker! :D mag ik aanschuiven? hahahaha
als ik mijn yoghurt met whey op heb :lick:
 
Nee dit is mijn verlate 2e maaltijd. Ik was vanmorgen niet zo vroeg uit bed. Mijn voedingsschema kent geen offtime.
Ik moet in november er wel goed bijstaan. En helaas kost mij dat meer inspanning dan de jonkies.
 
Lekker he even wat later opstaan! :)

Nou ik was ook later hoor. Maar hou ook gewoon om en nabij de tijden aan. Alles schuift dus ietsje op...
Maar snap inderdaad dat het bij jou strak erop aankomt. Maar dat lukt je echt wel! Je bent zo jong als je je voelt he! ;)
enne.. november komt helemaal goed! eens kijken of ik kan komen kijken dan. :D
 
Met jouw toewijding aan je schema moet het geen probleem zijn om er te staan in november
 
..... november komt helemaal goed! eens kijken of ik kan komen kijken dan. :D
Met jouw toewijding aan je schema moet het geen probleem zijn om er te staan in november
Jullie zijn nogal zeker van mijn mogelijkheden. Nou ik twijfel regelmatig. :o En dat heeft met het gevoel van dat moment te maken of het zien van grotere jongens. En dan vraag ik me wel eens af of ik er dan wel hoor. :(

Time; 10:40 - 12:00
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor een herhaal dag. Hoofdgroep is benen.

Ik wilde gewoon even allerlei spieren pakken. Niet uitputtend maar wel voldoende prikkelen zeg maar. :p

- Legpress 200kg aan ijzers erop :)

- Squat 100kf totaal :)

- Seated leg curl 80kg :)

- Standing leg curl 20kg uitgevoerd op een legextension machine.c:)

- Callfs 50kg aan ijzers erop :)

- Wide grip pulldown 70kg :)

- Small grip pulldown 70kg :)

- Back rowing machine 80kg one armed uitgevoerd. :)

- Schouder presses 22kg :)

- Front raises 6kg :)

- Lying front raises 6kg :)

Toen vond ik het welletjes en ben ik naar huis gegeaan om vervolgens met de kids en vrouw naar het strand af te reizen. :p Heerlijke dag gehad aan het strand. Natuurlijk wel mijn voeing mee hahaha :D De commentaar die ik dan weer krijg. Ach ben ik wel gewend. :)
Net toch maar de BBQ aangestoken en zalig wat vlees erop gegooit en ook maar mijn vis voor morgen afgebakken. :D
Was een nice day.
Morgen mijn hechtingen uit mijn mond laten halen en dan op naar herstel. Kan nog steeds niet normaal kauwen. K*tzooi :eek:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Jullie zijn nogal zeker van mijn mogelijkheden. Nou ik twijfel regelmatig. :o En dat heeft met het gevoel van dat moment te maken of het zien van grotere jongens. En dan vraag ik me wel eens af of ik er dan wel hoor. :(
....en wie zei er tegen mij... gewoon op jezelf concentreren en doorgaan dan kom je er wel! :rolleyes:

Hmm... hoor ik dan wel in een gym thuis?? Iedereen is groter dan ik ben he! ;)
kom je gewoon even naast mij staan oke? :D

nee zonder dollen. niet zo onzeker zijn dat is nergens voor nodig! Laat die twijfel je kracht geven om juist wel zekerder te worden dat JIJ daar hoort! :whip:
Ik weet nog dat ik je vorige week voor het eerst zag. Zo zelfverzekerd. Jij zou mij wel even laten zien hoe en wat. Nou dat is je gelukt ook! heb wat meer vertrouwen oke? Ook op die momenten! ;)

Maar verder klinkt je dag helemaal op en top! je geniet en bent dedicated aan je sport Ron! zie hoe jij je ervoor in het zweet werkt en wat je ervoor over hebt! je geniet van de dag aan het strand met de family en de BBQ.. maar ondertussen werk je door aan je doelen! Dat moet dus ook gewoon goedkomen! :)

getver.. hechtingen weghalen.. Hadden ze niet van die oplosbare?
In ieder geval sterkte morgen en hoop dat het eten/kauwen snel beter gaat.
 
....en wie zei er tegen mij... gewoon op jezelf concentreren en doorgaan dan kom je er wel! :rolleyes:

Hmm... hoor ik dan wel in een gym thuis?? Iedereen is groter dan ik ben he! ;)
kom je gewoon even naast mij staan oke? :D

nee zonder dollen. niet zo onzeker zijn dat is nergens voor nodig! Laat die twijfel je kracht geven om juist wel zekerder te worden dat JIJ daar hoort! :whip:
Ik weet nog dat ik je vorige week voor het eerst zag. Zo zelfverzekerd. Jij zou mij wel even laten zien hoe en wat. Nou dat is je gelukt ook! heb wat meer vertrouwen oke? Ook op die momenten! ;)

Maar verder klinkt je dag helemaal op en top! je geniet en bent dedicated aan je sport Ron! zie hoe jij je ervoor in het zweet werkt en wat je ervoor over hebt! je geniet van de dag aan het strand met de family en de BBQ.. maar ondertussen werk je door aan je doelen! Dat moet dus ook gewoon goedkomen! :)

getver.. hechtingen weghalen.. Hadden ze niet van die oplosbare?
In ieder geval sterkte morgen en hoop dat het eten/kauwen snel beter gaat.

Je hebt ook wel gelijk natuurlijk. Maar ik heb zo mijn momenten hahaha.:cool:
Oplosbare hechtingen en ik gaan niet zo geod samen. :o Jaren geleden ook oplosbare in mijn vinger gehad.
Na 10 weken kwamen ze er toch uit. Ik zag het hectdraadje en na veel trek en poeren kwam de koop en al eruit. En dat 3x hahaha. :rolleyes:
Het kauwen gaat klote omdat ik voor mijn gevoel mijn kies weer op zijn plek moet krijgen om normale kauwbewegingen te kunnen maken. :(
 
Haha leuk al die bakjes mee naar het strand. Had ze vandaag ook allemaal mee:D

Lekkere trainingen. Dat poseren komt vanzelf wel;)
 
Je hebt ook wel gelijk natuurlijk.
weet ik! :cool: :p

Maar ik heb zo mijn momenten hahaha.:cool:
Denk dat we dat allemaal wel hebben. Ik in ieder geval ook. ;)
Maar juist op die momenten moeten we onszelf er even aan herinneren waar we het voor doen. Ons doel voor ogen houden en doorzetten he! en dat doe jij ook gewoon weer! :D

Oplosbare hechtingen en ik gaan niet zo geod samen. :o Jaren geleden ook oplosbare in mijn vinger gehad.
Na 10 weken kwamen ze er toch uit. Ik zag het hectdraadje en na veel trek en poeren kwam de koop en al eruit. En dat 3x hahaha. :rolleyes:
Het kauwen gaat klote omdat ik voor mijn gevoel mijn kies weer op zijn plek moet krijgen om normale kauwbewegingen te kunnen maken. :(
Hmm.. dat klinkt inderdaad niet goed. Ik heb ook wel oplosbare gehad na mijn kaakoperatie en 2 kiezen weghalen. Maar die losten rustig op. Enige nadeel... die losse stukjes gaan zo irriteren. Maar ja als het niet samengaat... dan moet het met gewone. Hoop dat ze er morgen snel en pijnloos uitgaan.
Hoop echt dat dat kauwen snel beter voelt. Het is vaak meer het gevoel dan dat het echt zo is.
succes morgen. :)
 
Vergis je niet Ron de Ybf is een hele leuke wedstrijd om mee te beginnen, mi ook de meest eerlijke omdat je word ingedeeld op fysiek dus als je gewoon zorgt dat je er goed droog bij staat en je spiermassa lekker behoud..nou dan gaat dat nog leuk worden daar:P
Hoe is het gegaan met de hechtingen verwijderen???
 
Ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is met de draadjes?
Hoop dat het eten dan ook wat beter gaat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven