Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat goed Ron; kun je al poseren en lachen tegelijk?:)
 
Time; 19:10 - 20:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 10/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de Borst, schouders, triceps en 10 minuten voor cardio.

Nieuw schema met nieuw principe. Ander manier van de spieren wakker schudden. Kijken hoe ik hierop reageer en dan klaarstomen voor YBF. :p

- Incline BP in Smithmachine. 30, 40, 50, 60 en 70kg aan ijzer erop. Denk dat de smith 15kg weegt. :p Die 70kg ging niet goed, kon ik maar 3 reps pakken.

- Incline db presses 20, 24 en 26kg :p

- Low cable cross over 20kg :)

- MP, moest eigenlijk db presses zijn maar alles was bezet. Mp dus, 30, 40, 50, 60 (4reps:o), 50kg

- Side raises 10, 12 en 12kg pff wat is dat zwaar. :eek:

- Front raises 10, 8, 6kg dood en op :D

- Push down 20, 25, 30, 40 en 45kg eavy shot dit :eek:

- EZ-bar french presses 18, 23 en 28kg :)

- Reverse grip push down 30, 25 en 20kg

- 10 minuten op de fiets.

Lekker training en goeie actie op de spieren. :D Ik weet zeker dat ik hiermee ga groeien. Die MP was top. ;)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Lekkere training! en wakker schudden doe je je spieren wel met die gewichten!:)
Ze mogen wel op gaan passen op de YBF! ;)
 
Borst, , schouders en triceps. .nou je mag blij zijn als je morgen nog een koppie kan optillen. .ik geloof best dat allles lekker vol zat.
Waren je tri's al niet helemaal vol na borst en schouders?? Die front en side raises zijn echt killing..love them!
 
Borst, , schouders en triceps. .nou je mag blij zijn als je morgen nog een koppie kan optillen. .ik geloof best dat allles lekker vol zat.
Waren je tri's al niet helemaal vol na borst en schouders?? Die front en side raises zijn echt killing..love them!

En te bedenken dat ik een dag daarvoor ook al triceps had gedaan.:D
En door verandering van schema komt dit zo uit. Ach ik ga het morgen pas echt merken. Heb altijd delayed spierpijn. :)
 
Time; 13:20 - 14:40
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de Rug, Hams, Kuiten en 10 minuten voor cardio.

Na een vakantie van 4 weken, weer eens op mijn werk getraind. :D Volle focus op maximale krach en hard trainen. :)

- Front pulldown, wide grip. Warmup pullups 3x5, daarna sets met 65kg :D squeezzzzzzzzzzzz

- Reverse grip pulldown, 55kg :)

- Straight arm pulldown met rope, 30kg ;)

- Leg curl zittend (bij gebrek aan liggend) warmup 20x35kg, daarna sets met 75kg :eek: squeezzzzzzzzz

- SLDL 60kg :)

- Leg curl staand 30kg ;)

- Kuiten staand 80kg woowwwwww :eek:

- Kuiten op legpress 150kg auwie de pijn en brand. :eek:

- 10 minuten op de fiets. Na het afstappen direct mijn kuiten die protesteren. :o

Lekker getraind. Ray had via de App mij nog even wat tips gegeven en de methode duidelijk uitgelegd. :D Top trainer. Gaat echt wel lekker. Blaak van het zelfvertrouwen en het vertrouwen in mijn begeleiding. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Viel het tegen na 4 weken weer werken? :D

lekkere training is duidelijk te zien aan de gewichten en je reacties! hahahaha Gaat lekker zo!

Fijn hè die tips van je trainer! Geeft zoveel vertrouwen in jezelf en je trainer! ;)
 
Viel het tegen na 4 weken weer werken? :D

lekkere training is duidelijk te zien aan de gewichten en je reacties! hahahaha Gaat lekker zo!

Fijn hè die tips van je trainer! Geeft zoveel vertrouwen in jezelf en je trainer! ;)

Wel lekker dat ik weer werk. Kan ik overdag trainen. :p
 
Wel lekker dat ik weer werk. Kan ik overdag trainen. :p
Das dan wel een voordeel he! In de avond heb ik altijd al een hekel aan gehad.
Maar als het niet anders zou kunnen zou ik het zeker wel doen.
Werk ze en train ze morgen. :)
 
Vandaag een dagje op pad met Ray. Even naar Back to Basic te Purmerend, om een benentraining te ondergaan. :D
Hoewel ondergaan is niet het juiste woord. "Voelen tot in het diepste van mijn vezels" dekt meer de lading.

Maar daarvoor eerst een vet-meting gedaan. Ik zit nu op 14,5% :cheer: :p :cheer:

Na een ritje, Back to Basic binnen gestapt. Mooie, hangend aan hardcore type gym. Gespierde gasten maar ook heerlijke ecto's die zich Sylvester Stallone wanen.
Al met al is het nou niet zo dat ik uit de toom val, maar naast Ray natuurlijk wel. :D
Ik voel me in ieder geval goed. Dat dat snel over was na het eerste setje legpress, wist ik nog niet.

De training voluit en met enorme gewichten eraan of op. Legpress met 350kg :eek: yep 350kg :eek:
En daar dan 5 setjes van.
Gevolgd door hacksqiats, legcurls liggend, legcurls staand en kuiten. Helaas was de leg extension machine kapot.
Nu thuis ben ik blij dat ik mijn poten nog voel. Kuiten wel goed gepakt en ook hoog aan gewicht.
Legpress, daar ging Ray nog even overheen met 100kg. En legcurls heb ik ook aardig gepakt.
Toch wel lastig als Ray de machine tegenhoud en j alles uit de kast moet halen om de oefening af te ronden.
Wat een killer trainer is hij toch.

Veel geleerd en hard gewerkt. Dit ga ik doorzetten en dan zullen mijn wheels mooi uitkomen tijdens de YBF.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
14.5 % ??? man dat is heel laag, ben jaloers :)
Heb ik al jaren niet meer gehad (zit nog ergens in de buurt van 17/18 % )
Zag je foto ook op FB en ik moet zeggen dat het een goede foto is Ron
abbs schouders borst alles staat er goed bij

Man die benen van jou kan je morgen niet meer optillen.
sterkte vast
 
Je vet% gaat echt rapido omlaag! je doet er dan ook wel super je best voor! echt TOP!
op de YBF wordt het zeker een succes!

Tja.. Ray wil gewoon dat jij alles uit je haalt en dat doe je ook.
Hmmm.. je zal morgen wel moeilijk lopen... ik zal het zien. :D sterkte!
 
14.5 % ??? man dat is heel laag, ben jaloers :)
Heb ik al jaren niet meer gehad (zit nog ergens in de buurt van 17/18 % )
Zag je foto ook op FB en ik moet zeggen dat het een goede foto is Ron
abbs schouders borst alles staat er goed bij

Man die benen van jou kan je morgen niet meer optillen.
sterkte vast
Er zit nog wel wat los vel hier en daar. Leeftijd en terug komen van een bierbuik is niet handig. :D
Armen zijn droog en amper te meten. :p
Maar al met al wordt ik droger en de spieren harder. :D
Je vet% gaat echt rapido omlaag! je doet er dan ook wel super je best voor! echt TOP!
op de YBF wordt het zeker een succes!

Tja.. Ray wil gewoon dat jij alles uit je haalt en dat doe je ook.
Hmmm.. je zal morgen wel moeilijk lopen... ik zal het zien. :D sterkte!
Yep Ray pusht me naar grote hoogtes. We hebben het ook gehad over wat ik na de YBF wil.
Is zie de YBF als een eindpunt van deze reis. En mogelijk als begin van een volgende reis, maar dat kan ik pas zeggen na de ervaring. :D
 
Yep Ray pusht me naar grote hoogtes. We hebben het ook gehad over wat ik na de YBF wil.
Is zie de YBF als een eindpunt van deze reis. En mogelijk als begin van een volgende reis, maar dat kan ik pas zeggen na de ervaring. :D
Hij pusht je zeker.. maar als jij het niet zou willen zou het nooit lukken he! ;)
Vergeet niet.. na de YBF... elke eindpunt is ook weer een beginpunt! :)

Ik sta nu aan een beginpunt.. en mijn eindpunt en doel ... een mooi fysiek opbouwen met veel massa!....
maar heb zomaar een beeld in mijn hoofd dat daar niet bij eindigt... maar misschien wel begint :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Time; 10:00 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de Onderkant Borst, Rug, Achterzijde schouders en 10 minuten voor cardio.

het nieuwe schema voelt goed. De harde zware trainingen voelen goed aan. :D Hoop hiermee voldoende groeiprikkels af te geven. :p

- Decline BP 60kg. :D

- Machine cheast press 55kg :eek: die laatste reps zijn dodelijk.

- High cable cross over, tot het gaatje dropset 20kg beide zijde. ;) Kan hoger. :)

- Barbell Rowing 80kg :eek: bijna parallel, pfff die laatste set was killing.

- Cable rowing 55kg :p

- Machine row dropset vanaf 50kg :eek:

- Reverse cable fly's op incl bench 20kg per kant :eek:

- Front raises, voorovergebogen op een incline bench. 10kg :D

- Rope face pulls dropset vanaf 20kg tot het gaatje :p

- 10 minuten op de fiets.

Zalig getraind, zweten als een malle en zalige spieractie. En nu groeien. :D
BTW mijn quads staan helemaal stijf, terwijl ik delayed spierpijn heb. Dat wordt wat morgen. :eek:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
mooie training! dat zal straks ook al wat worden met je quads! :D
 
Time; 16:45 - 18:15
Sportschool; @AS Familie Sport te Heerhugowaard

Vandaag even in Heerhugowaard om Marina te begeleiden. Ze had nog wat vraagjes.
En natuurlijk om te kijken hoe de vorderingen zijn. :rolleyes:

Nou daar is niks mis mee. Haar biceps ontwikkelen zich prima. Samen wat oefeningen doorgenomen en afgesproken dat er volgende week een nieuw schema komt. :D
De oefeningen doet ze goed, hier en daar wat verbeteringen en tips waarop te letten qua uitvoering.
Ik moet zeggen dat Marina zich aardig ontwikkeld. Ze wil harder natuurlijk :p, maar dit is goed.

Zelf heb ik daarna nog even de biceps en schouders geprikkeld.

- Dumbbell curls 10, 12, 14 en 16kg :)

- Barbell curls 20, 30, 35kg :)

- Cable curls dropset vanaf 25kg tot prut :eek:

- Cable cross over curls 30, 40, 50, 60kg beide zijde. Rare getallen werkelijk denk ik /2 :p

- Front presses 30, 40, 50, 60kg wow :eek::D:eek:

- Neck presses 30, 35, 40kg :D

Wsaa wel even lekker om de schouders extra te plagen. ;)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Mijn routinemuziek is eindelijk af. Het is de vertaling van de reis die ik heb gemaakt. :cool:
De reis is eigenlijk 3 jaar geleden begonnen. Vet, dik, bierbuik (echte bierbuik), geen energie, vutloos, doelloos. Na 1,5 jaar aanklooien ben ik bij een clinic in contact gekomen met Ray Simon. ;)
Ik heb nog even doorgesukkeld en ben nu 9 maanden onder de geweldige begeleiding van Ray. :D
De reis was hard, gemeen, zweterig maar vooral vol positiviteit.

Het muziek vertegenwoordigt de reis, vele zeiden dat ik het niet kon, vele zeiden dat ik het niet zou volhouden.
Mijn lijf is er gereed voor. Mijn mind al een tijdje. Het is muziek zoals je nog nooit gehoord hebt.
Speciaal voor mij, mijn reis, mijn bloed zweet en tranen. Mijn doel, mijn eindbestemming.
Ray is straks de enige die het van tevoren hoort. En straks op 3 november blaas ik iedereen weg. :)

Ik ben een gelukkig mens. En misschien is deze eindbestemming de start voor een nieuwe reis.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
je weet de spanning wel op te bouwen zeg :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven