XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Er is inderdaad wel een hele geschiedenis met narigheid aan vooraf gegaan. :( En ik snap de angst van Nancy ook goed dat ze er erg tegenop zag en niet zo positief was.... Gelukkig heeft ze jou dan nog met je optimisme. Je bent echt een steunpilaar voor haar als ik het zo hoor. Knap en vooral zoals het hoort te zijn als je echt voor elkaar gaat.

Ik snap ook dondersgoed dat dit allemaal wel een enorme boost geeft om je lijf en lichaam naar BB niveau te krijgen! Gezond en sterk! en die drive is bij jou echt fantastisch!

Je bent letterlijk en figuurlijk een rots in de branding! voor je gezin en jezelf. Ik heb daar echt bewondering en respect voor. En nu hopen dat het herstel eens zonder fratsen mag verlopen. Ik duim in ieder geval. Sterkte en succes en vooral beterschap aan Nancy.

Nu de operatie achter de rug is zonder problemen kan je denk ik ook weer wat geruster trainen?
Mooie training! hard en zwaar en denk ik ook wel even een lekkere uitlaatklep na de afgelopen 2 dagen. :)
 
Ik knal gewoon lekker door. Niks houdt me tegen. Ik wil op het YBF mijn beste ik laten zien. En of die ik daarna nog verbetert kan worden zien we dan wel.

2u411cy.jpg
 
Tuurlijk knal je door! je hebt een doel en daar ga je vol voor! :) en je zal er super bijstaan!
Ik zal zie of ik kan komen. Ik heb het in de agenda staan. Moet alleen diezelfde dag nog in een hotel arriveren voor een week cursus... dus wordt effe plannen! Maar ik ga er zijn!
 
Bestel maar vast vrijkaarten voor je fans
 
Uiteraard ga ik ook kijken of ik er kan zijn.
Wil graag jouw day of glory meemaken
 
Hahaha tja weinig vrijkaarten te krijgen, niks zeg maar. :(
Das wel jammer.. kortingskaarten dan? :p

maar mijn agenda staat het in.. denk dat er misschien nog wel meer mensen willen komen kijken.:)
 
Time; 10:10 - 11:45
Sportschool; BodyFit Den Helder

Ik heb weer wat last van mijn biceps aanhechting aan mijn linker arm. :( Ik heb nu maar een elastische elleboogbandage gekocht. :cool: Hopen dat het wat verlichting geeft met het trainen. Wel klote dit. Aanwijsbare aandoening was de vorige keer ook niet te ontdekken.

Rug
- Opwarmsetjes Pullups hammer grip 5,5,5,4
- Barbell row 60kg :)
- Cable row small grip 80kg maximaal gewicht :p
- One arm pulldown 130kg :eek:
- Machine rowing wide grip 70kg

Achterzijde schouders
- Reverse peckdeck 55kg
- Bent over raises 14kg is net iets teveel, de 12kg was in gebruik :p
- Side cable raises 15kg :)

Biceps
- Dumbbell curls 18kg :D
- EZ bar curls 38kg :eek:
- Single arm preacher curls 10kg :D
- Cross body hammer curl 8kg :p

Cardio
- 12 minuten fiets. :zweet:

Poseren
- 15 minuten alles door genomen. De glimlach lukt steeds beter. hahaha

Lekker getraind en volop de focus erop. Niks en niemand gezien. Ja mezelf in de spiegel :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Balen van je arm zeg.. dat kan je nu niet gebruiken.. :(
Ik hoop dat de bandage je wat gaat helpen... Het is zeker irritant als er ook geen aanwijsbare oorzaak is...

Maar je training is er niet minder op! Top hoor! vol concentratie en focus lekker geknald! :thumb:

hahaha.. poseren en glimlachen.. het is moeilijk maar het lukt dus al wat he! :)
 
One arm pull down, nice..die heb ik bij Levrone ook wel s voorbij zien komen :D
Balen van je blessure Ron maar het is nou eenmaal een sport waar je met overbelasting bezig bent.. toch altijd proberen het uiterste uit jezelf te halen en soms is dat net ff too much..
rustig aan en 9 weken, duurt gelukkig nog even.
Wij komen zowieso met een behoorlijke groep, dus als je dan een hoop gebrul hoort:P:P
 
One arm pull down, nice..die heb ik bij Levrone ook wel s voorbij zien komen :D
Balen van je blessure Ron maar het is nou eenmaal een sport waar je met overbelasting bezig bent.. toch altijd proberen het uiterste uit jezelf te halen en soms is dat net ff too much..
rustig aan en 9 weken, duurt gelukkig nog even.
Wij komen zowieso met een behoorlijke groep, dus als je dan een hoop gebrul hoort:P:P

:angstig::eek!::bang:
 

Hahaha zijn een aantal van onze kennissenkring die er al een langere tijd naar toe wilden, daar komen ook de mensen bij die mijn man begeleidt dus jaaaa, t word een gezellig cluppie:cool:
 
25 euro entrée p/p kassa.... ron krijg je zoveel prijzengeld :)
 
25 euro entrée p/p kassa.... ron krijg je zoveel prijzengeld :)

hahaha I wish, bij mij weten is er geen prijzengeld. Er zijn wel veel verschillende klasses. :D
 
Ben nog nooit naar een wedstrijd geweest dus ik probeer echt te komen
 
Maken we het cluppie compleet! Ik ben ook van plan te komen hoor Gros, MissH! :) misschien daar ergens afspreken?

Moet alleen effe zien hoe laat ik die zondag al in het hotel moet zijn voor een week cursus .. :( mag niet eens 's avonds naar huis.. en het is op 10 min van mijn huis.. grmpffff....
 
Ben nog nooit naar een wedstrijd geweest dus ik probeer echt te komen
Ik ook niet. Hihihihi :D
Maken we het cluppie compleet! Ik ben ook van plan te komen hoor Gros, MissH! :) misschien daar ergens afspreken?

Moet alleen effe zien hoe laat ik die zondag al in het hotel moet zijn voor een week cursus .. :( mag niet eens 's avonds naar huis.. en het is op 10 min van mijn huis.. grmpffff....
Een hok vol fan's. :o
 
hoeft niet hoor. We bijten niet! ;)

Je zal daar super staan! Dat weet ik gewoon zeker! je hoort erbij en dat ga je bewijzen en wij zijn alleen maar een stelletje fans om je aan te moedigen!! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven