Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Meer foto's die gaan komen?? :cool:
 
Hey Ron, nou kwam ik je net even tegen bij de gym, wist niet dat je hier een logje had en had je gespot via Willem.
Ga je volgen man, zie nu waar je vandaan kom en wens je succes. lekker bezig
 
Hey Ron, nou kwam ik je net even tegen bij de gym, wist niet dat je hier een logje had en had je gespot via Willem.
Ga je volgen man, zie nu waar je vandaan kom en wens je succes. lekker bezig

Je kwam me tegen bij de gym? Of in de gym. Weet ff niet wie je bent hahaha je avatar kan ik niet vergroten. ;) Komende 4 weken zijn zwaar en ik ga giga veranderen. :D


Vandaag bij mijn trainer/begeleider geweest. Shape controle en kijken of mijn poses wel okay gaan.
Ray is tevreden. :D Nou kan ik iedereen melden dat ik dat al een tijdje ben. Mijn doel om mijn buik kwijt te raken is al een tijdje bereikt. :p
nu ga ik me richten op de YBF. Deze staat al een tijdje op de agenda. Maar vandaag echt het gevoel dat ik het ga halen. :)

Mijn slip is gepast en de kleur en stofmotief is ook al gekozen. Over 2 weken is de slip klaar. Wordt op dit moment gemaakt, custom made. :D
Made by the one and only Desire Dumpel uit Den Helder.
 
Laatst bewerkt:
Dat jij je buik kwijt bent is inderdaad al wel een tijd zo! Het is allemaal mooi strak! en het zal nog meer komen in die laatste weken he! Ray tevreden en jij tevreden! wat wil je nu nog meer behalve de YBF winnen! :D
Je gaat het echt wel halen en ik was daar al een hele tijd van overtuigd. Jij gelukkig nu ook! ;)

hmm.. sexy slip dus he! ben benieuwd! ook naar jou hoor! :p
 
Time; 10:30 - 11:30
Sportschool; @Work Den Helder

Vanaf vandaag ga ik niet meer uitgebreid posten. De voorbereiding gaat nu in rap tempo veranderen. :D
Cardio erbij en de krachttraining zal qua gewicht zo hier en daar afnemen. :o
Ik blijf wel posten hoor. ;) Het wordt gewoon meer op gevoel trainen.

Vandaag schouders, triceps en biceps gedaan.
Hard, tot het randje en lekkere pomp. :D

Kwam WillemB90 tegen. Leuk om hem te ontmoeten. Een gozer met passie en dedication. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Tja... met nog maar 4 weekjes te gaan zal er zeker wel wat veranderen ja. :)
Het komt echt dichtbij nu! spannend hoor!
 
Time; 10:45 - 11:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Zalige herhaal training. En natuurlijk mijn poses en verplichte standjes gedaan. :p Routine proberen neer te zetten. Maar raak in de knoop met het vloeiend laten overkomen. :(
Maar ik kom er wel. Volgende week mijn trainer gek maken. ;)

Been training op herhaling. Pffff wat een kracht komt daarbij kijken.
Helemaal kapot hahaha. :eek:

De kwart turns gaan steeds vloeiender en staan er snel.
En men mijn blokken worden groter, ****kkkkkkkkkkkk. Ben maar een beetje trots op mezelf. :D


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
dat komt vanzelf die overgang in je routine. Als je weet wat je neer wilt zetten komt het goed. Daarna rustig oefenen op het draaien en er mooi uit laten zien;)
 
Oefening baart kunst he! In het begin was het veel twijfel. die verdwijnt al.. nu gaan dingen nog wat lastig.. maar ook dat verdwijnt en zal steeds soepeler gaan! En over een paar weken sta jij daar te knallen bij de YBF! :D
 
dat komt vanzelf die overgang in je routine. Als je weet wat je neer wilt zetten komt het goed. Daarna rustig oefenen op het draaien en er mooi uit laten zien;)

Oefening baart kunst he! In het begin was het veel twijfel. die verdwijnt al.. nu gaan dingen nog wat lastig.. maar ook dat verdwijnt en zal steeds soepeler gaan! En over een paar weken sta jij daar te knallen bij de YBF! :D

Jullie hebben ook gelijk. Maar dat gevoel is er nog niet. Komt wel hoor. :D
 
Time; 19:00 - 20:20
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Goeie focus vandaag. :D Was erg druk op het werk en toch wel relaxt aan het trainen geslagen. ;)
Merk dat de voeding nu een rol gaat spelen. Wel lekkere volle spieren maar met minder gewicht de oefeningen gedraaid. :rolleyes:

Rug & Borst. Elk 4 oefeningen, maar wel hard zwaar en volle concentratie. :D
Afgerond met een HIIT op de fiets, wat een killer ook.

De zaal in gegaan om mijn turns te doen en de verplichte nummertjes. :p
Gaat steeds vloeiender. :) Komt ook meer spanning op en de lijnen bij het borstbeen zie je al lekker zitten. :D
De routine is noet vloeiend, daar moet ik echt mee aan de gang. :o

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Tja.. laatste loodjes he met je voeding... Maar minder gewicht + toch knetterhard trainen levert je wel op wat je nu ziet he! en dat mag er zeker wel wezen! Laat die lijnen maar nog meer komen! :D

en die routine.. die komt er echt wel vloeiend in! Heb ik alle vertrouwen in! Go for it! :thumb:
 
Tja.. laatste loodjes he met je voeding... Maar minder gewicht + toch knetterhard trainen levert je wel op wat je nu ziet he! en dat mag er zeker wel wezen! Laat die lijnen maar nog meer komen! :D

en die routine.. die komt er echt wel vloeiend in! Heb ik alle vertrouwen in! Go for it! :thumb:

Ik hoop dat je gelijk krijgt vwb de routine. :o
 
-
 
Laatst bewerkt:
Jemig, wat heb jij toch een vooruitgang geboekt sinds ik je log voor het eerst las bijna een jaar geleden.

Inspiratie!
Thanks. Ik realiseer me dat heel goed. :D Voeding, hard werken, dedication zijn cruciaal. :rolleyes:
Heb er in ieder geval alles voor gelaten en gedaan. :cool: Maar voeding is wel alles bepalend. :p
dat krijg ik wel hoor! :cool:

Let's hope so. :D
 
Vanmorgen na mijn ochtend wandeling op de weegschaal gestaan. Cijfers liegen niet. 87kg :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven