MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Beter!
Je kan de komende 10 jaar dus nog lekker door trainen :P
 
Beter!
Je kan de komende 10 jaar dus nog lekker door trainen :P

Hahaha jij hebt me al een tijdje niet meer gezien zeker. :p
maar ik denk dat je gelijk hebt, lekker toch
 
Hahaha jij hebt me al een tijdje niet meer gezien zeker. :p
maar ik denk dat je gelijk hebt, lekker toch
Misschien volgende keer als we samen trainen kijken of Rox ook kan komen?? :) altijd leuk toch?

enne.. Nancy groeit er ook gewoon in mee he! Super toch?
Ik heb hetzelfde met Erik. Hij zei ook niet té worden he... maar ondertussen vind hij het wel schitterend dat mijn benen steviger worden en groeien en mijn kont behoorlijk de lift ingaat. Dus ja... als het gewoon geleidelijk gaat groeit je wederhelft er ook gewoon in mee. Het went zeg maar! :D
En dat zelfvertrouwen groeit wel mee met je he! ;) Jij bent een goed voorbeeld voor me.. als je wat wil bereiken kan je het ook! met de juiste dedication en vol ervoor gaan. Jij laat dat zien!

Het is gewoon TOP hoe jij gaat! en je gaat gewoon door. Ik hoop dat ik ooit ook zo trots mag zijn als jij nu op jezelf bent!
 
Time; 10:10 - 11:30
Sportschool; BodyFit Den Helder

Vandaag benen slopen. :p Er moet toch nog iets van ontwikkeling te behalen zijn. :rolleyes:

5 minuten fietsen om de beentjes warm en los te maken.
Squats 5x12 60, 60, 80, 90 en 110kg
Front squats 3x12 40, 60 en 60kg
Leg press diep en smal 3x12 150, 200 en 200kg
Legcurls 3x15 50, 60 en 70kg
Calf raises 3x12 + 2xDS 60kg en dropset vanaf 60kg

Quater turns, poses en routine geoefend. ;)
En het mag selffulfilling prophesie zijn maar ik zie meer van mijn blokken en de zijkant komt ook dieper in beeld.
En hebben jullie de nieuwe editie Muscle & Fitness al gelezen? :) En dan met name het stukje van Arnold. :p
Mijn vacuüm poses gaat heel lekker. Old school body buillding. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Hmmm.. lekker beentjes slopen! dat vind ik nog steeds een zalig gevoel! En die ontwikkeling is zeker te halen hoor! :)
Quarter turns, blokjes, poses en routine.. het gaat een knalshow worden met jou erbij! Nice!
 
Hahaha jij hebt me al een tijdje niet meer gezien zeker. :p
maar ik denk dat je gelijk hebt, lekker toch

Dat klopt inderdaad.
Maar voordat je verhoudingsgewijs net zo groot bent als ray ben je denk ik wel 10 jaar verder :P
Of zit je aan de super mega creatine van body en fit shop, haha.
 
Dat klopt inderdaad.
Maar voordat je verhoudingsgewijs net zo groot bent als ray ben je denk ik wel 10 jaar verder :P
Of zit je aan de super mega creatine van body en fit shop, haha.

Ja die wil ik wel hebben, heb jij het bestelnummer ervan. Hahaha :D
 
Kon de super mega creatine niet vinden. Maar ze hebben nog wel Perfect Muscle Shake.
Net zo goed misschien wel beter!!

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- #1 MASSA Gainer voor elke bodybuilder
- 100% de beste eiwitten voor spieren!
- 100% de beste complexe koolhydraten!
- Kwalitatief een klasse apart!
- Superieure mix van bouwstoffen
- 100% spieren en geen vet
- Perfecte spieropbouwende shake

:roflol:
 
Kon de super mega creatine niet vinden. Maar ze hebben nog wel Perfect Muscle Shake.
Net zo goed misschien wel beter!!

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- #1 MASSA Gainer voor elke bodybuilder
- 100% de beste eiwitten voor spieren!
- 100% de beste complexe koolhydraten!
- Kwalitatief een klasse apart!
- Superieure mix van bouwstoffen
- 100% spieren en geen vet
- Perfecte spieropbouwende shake

:roflol:

Ik neem aan dat jij de hele voorraad al hebt. :p Dus doe mij maar een emmertje of wat. ;)
 
Ik neem aan dat jij de hele voorraad al hebt. :p Dus doe mij maar een emmertje of wat. ;)

haha nee, dan kan ik beter mijn geld door de plee spoelen.
Maar laten we maar weer ontopic gaan :D
 
Time; 19:00 - 20:00
Sportschool; BodyFit Den Helder

Vandaag rug en borst. :) Echt zin in. Kijken of ik kan knallen.

Chin's 5x5bw nice en lekker hoog op. :D
Reverse pull downs echt de lats laten werken en oprekken. :)
BOR met 70kg, heerlijk.
Deadlifts 110kg pfff was ff zwaar, al een tijdje niet gedaan. :o

Fly's , Incl db presses, Flat bnch press en Cable cross over. Zalig en mijn borst stond helemaal strak. :D

Fietsen als cardio onderdeel en daarna quarter turns en poseren.
Routine gedaan, voelt vertrouwd.

Merk wel dat alles me meer energie kost en dat ik snel vol zit.
En mijn blokken leken wel weggezakt te zijn. :( Daar ben ik dan niet zo over te spreken.
Echt een domper in mijn humeur. :mad:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Mooie training! die zal je wel voelen ja.
maar kom op nou he! Minder energie is die laatste weken met andere voeding he! dat weet je!
en die blokken zijn echt niet met 2 dagen weg! Het is gewoon je gevoel van minder energie die je gewoon ook anders doen kijken naar je lijf! Hebben we dat allemaal niet.
Minder energie --> niet lekker in je vel zitten. --> en opeens lijkt alles er wel minder uit te zien.....
Maar das echt niet zo hoor! Het gaat helemaal top worden! :) Jij gaat er super bijstaan
Je routine voelt vertrouwd en het gaat allemaal goedkomen!
 
Mooie training! die zal je wel voelen ja.
maar kom op nou he! Minder energie is die laatste weken met andere voeding he! dat weet je!
en die blokken zijn echt niet met 2 dagen weg! Het is gewoon je gevoel van minder energie die je gewoon ook anders doen kijken naar je lijf! Hebben we dat allemaal niet.
Minder energie --> niet lekker in je vel zitten. --> en opeens lijkt alles er wel minder uit te zien.....
Maar das echt niet zo hoor! Het gaat helemaal top worden! :) Jij gaat er super bijstaan
Je routine voelt vertrouwd en het gaat allemaal goedkomen!

Thanks.
 
Time; 13:00 - 14:00
Sportschool; @Work Den Helder

Vandaag weer even de benen slopen. :p En ze zijn nog moe van zondag. :rolleyes:


Squats 4x12 60, 80, 100, en nog een keertje 100kg :D
Leg press diep en smal 3x12 260kg max van de machine :D
Leg extension 3x12 60, 80 en 100kg :eek:
Seated legcurls 3x12 55, 65 en 65kg :D
Standing legcurls 3x12 20, 25 en 30kg :D
Calf raises 3x12 60kg :)

11 minuten fiets HIIT.

Daarna lekker douchen en de kapper een bezoekje gebracht. Lekker kort weer. ;)
Training ging wel okay, merk alleen dat de energie begint op te raken. En dan pak je ook minder gewicht. :o

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Beste squats hoor ron
Ben het weer een beetje aan het opbouwen maar de 100 heb ik nog niet gehaald
En die blokken die zijn niet weg maar zijn zich aan het voorbereiden voor de wedstrijd
 
Die blokken doen verstoppertje en dat moeten ze niet doen als je zelfvertrouwen schommelt. :fire:
 
Mooie training! Tja.. minder energie = minder gewicht. Maar je spieren werken evengoed knetterhard he!
Dat zelfvertrouwen... even omhoog schoppen hoor! Dan komen die blokken ook weer om het hoekje gluren! ;)
 
Time; 10:30 - 11:40
Sportschool; @Oude Werkplek Den Helder

Vandaag even terug op het vliegkamp. :D En dan maar gelijk de sportschool in. ;)
Rug en borst op herhaling. Dieper de vezels in, voelde goed.

Pull down's versus BP
Machine rows versus Machine presses
T-Bar rows versus incl db presses
Front barbell raises, gewoon omdat ik dit eens kon doen.

Lekkere training met constante druk op de spieren, zalig.
Zag ook voor het eerst mijn achterzijde rug en traps. Moet zeggen dat het er goed uitziet.
Nu nog vlammen tijdens de YBF. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
hahahaha.. dit bericht is weer super he! Dipje voorbij?? ;)
Echt je gaat vlammen op de YBF! zeker weten!
Mooie training!
 
Dipjes komen en dipjes gaan. Even bij een maatje geweest vandaag. Vraagt zijn vrouw "doe je shirt eens omhoog".
Waaaaaaaaattttttttttttttt tering wat een sixpack. :p
Stond echt strak hahaha en dat voor een vijftiger. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven