Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben benieuwd Ron! Succes met de laatste loodjes;)
 
This is it.

Mijn laatste training, dit keer full body, afgerond. :p Daarna de zaal in voor mijn routine en shape check. :D
Man ik schrik van mezelf. Mooi vol en strak.

Ik ga knalleh op de YBF. :p

Morgen vullen hihihi :eating:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Hahaha.. was vast een super lekkere training om jezelf dan daarna te zien! Zondag wordt jouw dag!!
1...2... en op 3 knallen! letterlijk!
Succes met laden! en je spraytan he! ;)
 
Spannend! !!!
 
2a4poh4.jpg


Straks shape controle en routine training.
Getting ready for the YBF.


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Hahaha.. was vast een super lekkere training om jezelf dan daarna te zien! Zondag wordt jouw dag!!
1...2... en op 3 knallen! letterlijk!
Succes met laden! en je spraytan he! ;)

Waarom denkt iedereen dat je moet gaan laden in de laatste dagen..
 
Waarom denkt iedereen dat je moet gaan laden in de laatste dagen..
Ik las het alleen in eerdere opmerkingen en bij andere topics dat dit vaak gebeurt. Om eerlijk te zijn weet ik zelf nog niets van wedstrijdvoorbereiding. Ik ben dus echt afgegaan op wat mensen hier posten. Tja.. dingen aannemen is niet goed. Maar ik dacht mensen die al een wedstrijd gedaan hebben zullen het wel weten. :o
 
Shape controlle en routine geoefend. En zeiknat, ik was op de fiets hahaha. Feeling great. Straks mijn tas volladen. :D
 
Suc6 morgen. Ik was in diezelfde bui aan het joggen. Zeiknat, but feeling great.
 
Nog 1 daggie.. dus nog even bikkelen en dan knallen!
 
Heel veel succes morgen Ron!! Ik zal er helaas niet bij kunnen zijn. Verheug me alvast op de ervaringen en foto's!
 
En Ron al aan t ontvochtigen neem ik aan? ;) zwaar he;)
 
Heel veel succes morgen Ron!! Ik zal er helaas niet bij kunnen zijn. Verheug me alvast op de ervaringen en foto's!
Thanks en foto zullen volgen. :D
En Ron al aan t ontvochtigen neem ik aan? ;) zwaar he;)
Ach wat is zwaar. De weg was lang en het zekers waard. Ik heb allang gewonnen. Nu nog de zaal platwalsen. :D
 
Ik kijk uit naar de foto's! ;)
Maar morgen eerst in het echt! Tom is al ingesteld, meals al gekookt klaar om te komen kijken. Hahaha

Een lange weg met een super resultaat is de beste overwinning die je kan halen!
Ik sta pas aan het begin maar heb een super voorbeeld aan jou dat het echt kan! :)
 
Succes!!!!!! Zet m op!!
 
YOU GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! dat gaat je lukken!
 
Succes man ! lees al een tijdje meee
 
Heel veel succes vandaag, zag je foto op facebook en dat zag er erg goed uit
Ben er niet bij vandaag maar ik zal vast heel veel fotos zien van jouw optreden
Je hebt iedereen laten zien wat er mogelijk is als je inzet en doorzettingsvermogen hebt.
Petje af voor jou
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven