MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
poseren, upper-body special, werk....hmz, makes ya wonder
 
Je knalt gewoon lekker door he!
Je moet straks een hele nieuwe garderobe kopen! :D
 
Wat is je doel, Ron?
Het doel is YBF 2014. Deze is op zondag 2 november. :p
En ik wil daar strakker en voller staan. :eek:


21k02nr.jpg

Schouders
Neckpress, zittend 45kg :D
Machine side raises 25kg
Incline bench rear delt fly 30kg :D
Foward lying incline bench side raises (of hoe het dan ook heet) 10kg
Bent over side raises 8kg

French presses 33kg
Rope push down 45kg
Reverse straight bar push down 25kg (andere cable machine)

Lekkere training met schouders zijn nu lekker warm.
 
Dat gaat zeker lukken ron
1e plaats dit jaar he;)
 
Gaaf! wedstrijd staat dus vast he!
Knallen zal je daar zeker! strakker! voller! groter!
dat gaat je lukken!
 
Je werkt ook hard he!
en ik vind het heel goed te horen en fijn voor je dat je vrouw er ook vertrouwen in heeft.
Misschien komt ze deze keer je wel aanmoedigen?? zou leuk zijn!
 
Je werkt ook hard he!
en ik vind het heel goed te horen en fijn voor je dat je vrouw er ook vertrouwen in heeft.
Misschien komt ze deze keer je wel aanmoedigen?? zou leuk zijn!

bedoel je nu dat ze er de vorige wedstrijd niet bij was/kon zijn?
 
bedoel je nu dat ze er de vorige wedstrijd niet bij was/kon zijn?
Nee niet helemaal of misschien wel helemaal niet. :p

Mijn vrouw heeft hier helemaal niets mee. :o Ze vind het helemaal niks om naar kerels te kijken die in hun onderbroekje op een podium staan. :D Overigens is ze ooit wel naar de London Knights geweest en dergelijke. :dunno: Makes you wonder.
Ze steunt me in alles en weet hoeveel ik ervoor doe. Ze is er ook rete trots op.
Wellicht dat ze dit keer wel komt kijken, how knows.

Ik heb er geen probleem mee hoor. Heb toch niet zoveel tijd om haar te entertainen. :rolleyes:
En dit is mijn sport niet het hare. ;)
 
Nee niet helemaal of misschien wel helemaal niet. :p

Mijn vrouw heeft hier helemaal niets mee. :o Ze vind het helemaal niks om naar kerels te kijken die in hun onderbroekje op een podium staan. :D Overigens is ze ooit wel naar de London Knights geweest en dergelijke. :dunno: Makes you wonder.
Ze steunt me in alles en weet hoeveel ik ervoor doe. Ze is er ook rete trots op.
Wellicht dat ze dit keer wel komt kijken, who knows.

Ik heb er geen probleem mee hoor. Heb toch niet zoveel tijd om haar te entertainen. :rolleyes:
En dit is mijn sport niet de hare. ;)

maakt me niet uit welke hobby mijn vent heeft, als er een (voor hem) belangrijke wedstrijd is, zal ik steunen. Al is het curling, ballet, bodybuilding, honkbal, boeit niet.

enne...tijd om haar te entertainen moet je echt wel maken hoor...;) Kwestie van PRIOriteit.

(of doel je nu op: tijdens de wedstrijd. Tsja, dat is anders dan ja)
 
maakt me niet uit welke hobby mijn vent heeft, als er een (voor hem) belangrijke wedstrijd is, zal ik steunen. Al is het curling, ballet, bodybuilding, honkbal, boeit niet.

enne...tijd om haar te entertainen moet je echt wel maken hoor...;) Kwestie van PRIOriteit.

(of doel je nu op: tijdens de wedstrijd. Tsja, dat is anders dan ja)

Ik bedoel tijdens de dag van de wedstrijd. :D En misschien komt ze wel.
Enne ik snap haar wel hoor. Komt bij dat ze de kids (in ieder geval mijn zoon) niet zomaar even kan onderbrengen. :)
 
Leuk man! Ja je schreef inderdaad een tijdje geleden dat het nog niet zeker was dat je mee zou doen, toch?
Nu wel? En een paar collega's van je wilden toch ook meedoen?
 
Leuk man! Ja je schreef inderdaad een tijdje geleden dat het nog niet zeker was dat je mee zou doen, toch?
Nu wel? En een paar collega's van je wilden toch ook meedoen?
Die collega's doen mee met de Enercup en de YBF is een andere bond, dus kan niet samen :o
 
Die collega's doen mee met de Enercup en de YBF is een andere bond, dus kan niet samen :o

Ik verwacht niet dat de IFBB moeilijk gaat doen als een C atleet een wedstrijd bij een andere bond gaat doen. ;)
Denk dat ze dat pas doen bij A/B atleten.

Maar leuk dat je de YBF gaat doen :D !
 
Toch hoop ik dat ze wel komt. Voor jou. Denk toch wel dat je het heel leuk zou vinden. :)
 
Ik verwacht niet dat de IFBB moeilijk gaat doen als een C atleet een wedstrijd bij een andere bond gaat doen. ;)
Denk dat ze dat pas doen bij A/B atleten.

Maar leuk dat je de YBF gaat doen :D !
Je hebt gelijk, denk ik. Ach we zien wel. De YBF staat op de agenda en de rest is up to the bossman. :p
Toch hoop ik dat ze wel komt. Voor jou. Denk toch wel dat je het heel leuk zou vinden. :)
Ja ik zou het super vinden. Maar ze moet het ook leuk hebben toch. Het duurt een hele dag. :D
 
Beste Ron, we moeten ''praten''.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven