MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Petje af Ron

Ik doe je FF niet na
 
Maar vanwaar het dubbel trainen Ron?
T lijkt.me dat er snel overtraining op de loer ligt.. het herstel bij een natural verloopt toch iets anders....
Ga je morgen weer dubbel trainen dan?
 
Maar vanwaar het dubbel trainen Ron?
T lijkt.me dat er snel overtraining op de loer ligt.. het herstel bij een natural verloopt toch iets anders....
Ga je morgen weer dubbel trainen dan?

Overtraining vind ik een woord voor luiaards. Als je bedoelt, pas op voor blessures dan volg ik je. ;)
Het zit in de trainingsmethodiek van 8 weken. Dit is ėėn week dubbele training 4 dagen lang. :p
Morgen weer. :D
 
Nee ik komnog niet zo ver
Geestelijk kan ik het aan maar lichamelijk ben ik er na mijn lange blessureleed er nog lang niet aan toe
Overtraining is bij mij niet een woord voor lui zijn maar iets waar ik echt rekening mee hou
Hoe moeilijk het soms ook is... Rust is voor mij momenteel belangrijker dan vaak kunnen trainen
Maar 8 x trainen in een week is volgens mij zelfs te veel voor een topsporter
 
Nee ik komnog niet zo ver
Geestelijk kan ik het aan maar lichamelijk ben ik er na mijn lange blessureleed er nog lang niet aan toe
Overtraining is bij mij niet een woord voor lui zijn maar iets waar ik echt rekening mee hou
Hoe moeilijk het soms ook is... Rust is voor mij momenteel belangrijker dan vaak kunnen trainen
Maar 8 x trainen in een week is volgens mij zelfs te veel voor een topsporter

overtraining en blessure vrij blijven is niet hetzelfde. Het eerste vind ik bullshit en het tweede goede reden om te doen wat je doet..:)
En 8 trainngen per week is niet elke week hoor. En toen ik nog op ijshockey zat en daadwerkelijk topsport bedreef was de trainingsomvang net zo. Dus valt alles mee :D
En ik benader mijn sport ook als topsport. Op mijn niveau dan :p
 
Ok Ron. .
Denk je echt dat je spier ervan gaat groeien als het herstelproces op gang komt en dan ga jij t weer kapot maken?
Maar als t voor je werkt..
Maar ieder heeft zn eigen visie..
 
Respect, Ron. Maar ik ben toch benieuwd hoe je deze trainingsarbeid verteert. Wordt de voeding aangepast in functie van je schema?
 
Zo, Ron veegt in 1 opmerking jaren van onderzoeken van tafel.... ;)
Vind je het erg als ik daar niet in mee ga?
Aan de andere kant is het alleen maar goed als je dit een tijdje uitprobeert en kijkt hoe het voor jou persoonlijk uitpakt.
 
overtraining en blessure vrij blijven is niet hetzelfde. Het eerste vind ik bullshit en het tweede goede reden om te doen wat je doet..:)
En 8 trainngen per week is niet elke week hoor. En toen ik nog op ijshockey zat en daadwerkelijk topsport bedreef was de trainingsomvang net zo. Dus valt alles mee :D
En ik benader mijn sport ook als topsport. Op mijn niveau dan :p

Ok....hier een sportster die meer dan 30 trainingsuren per week maakte:
er was een groot verschil Ron: daar waren heel veel verschillende soorten trainingen en die werden zorgvuldig op elkaar afgestemd.

Overtraining kan dan wel een woord voor luiaards zijn, overbelasting niet ;)

Denk dat de sleutel dus zit in slim afstemmen en goed naar je lijf luisteren
 
Het feit blijft dat we of iig ik alleen opmerkingen geef om eventueel te helpen of iemand erop te attenderen. .dat het miss niet t meest verstandige is..
Maar je zou.moeten kijken hoe t uiteindelijk voor jou uitpakt en dat jij ipv roofbouw er spiermassa bij krijgt..dat zou alleen maar super zijn.
Dat je dedicated bent is alleen maar mooi..dat zijn we allemaal.
Maar soms kan een andere.mening wel verhelderend werken :-)
 
Ik ben ook sceptisch *en* benieuwd hoe het je zal bevallen.
Als Jay Cutler echt zo traint, is dat trouwens nog een reden voor voorzichtigheid, want de pro's krijgen andere zaken binnen dan wij en daardoor kunnen ze ook anders trainen dan wij.
 
Voor allemaal, en ja ik heb alles gelezen. Dank voor jullie racties alvast.
De aanpak is een 8 weekse training van Jay Cutler. LKK, hij zal zelf echt niet zo trainen.
En er is ėėn week van 4 trainingsdagen met een ochtend en avond programma. :rolleyes:

Ik bagataliseer zekers niet wat jullie zeggen. Nicky verwoord het denk ik wel goed.
Overtraining geloof ik niet in. Overbelasting daarentegen wel. Met andere woorden, trainen kan elke dag.
Miss H je hebt gelijk dat training en rust op elkaar afgestemd moet zijn voor maximaal resultaat.
Maar ook dat ieder moet zoeken wat voor hem/haar werkt.
Daarbij Miss H ben ik heel blij met je spiegel die je voor me houdt. Het is meer een zoektocht naar wat werkt.
En er zijn stukjes die ik zeker ga toepassen.
Neet ik veeg misschien onderzoeken van tafel maar er liggen er nog zat die weer wat anders zeggen.

Al met al dank voor jullie comments. Ik volg dit voor 8 weken en vind het best leuk. En onderweg pik ik er zaken uit die me bevallen qua training versus ontwikkeling. :D

Vanmorgen borst gedaan en vanavond biceps en kuiten.
 
Heb een beetje meegelezen en zie alle voors en tegen staan.
Ik zou zeggen.. kijk wat het met je doet. Je weet het niet als je het niet gedaan hebt.
veel succes vanaaf met de biceps en kuiten. :D
 
Borst & Biceps, kuiten

Jay Cutler's Living Large

Ochtend training borst.

Fly's 5x12x16kg + 2 forced sets met 20 & 22kg
Flat dumbbell presses 4x12x24kg op constante spanning
Incline machine presses 3x12x45kg op spanning & 2 forced sets 55kg
Cable crossover 1x12x7,5kg, 4x15x10kg & 2x12x7,5kg

Avond training biceps & kuiten.

EZ-bar curls 2x12x23kg, 1x13x28kg & 1x14x32kg :D
Dumbbell curls 3x12x14kg
Spider curls 1x10x25kg, 1x10x30kg & 1x10x35kg
Machine curls single arm 1x12x30kg & 2x12x35kg
Dumbbell hammer curls 3x12x14kg

Kuiten op legpress 1x15x100kg & 2x12x125kg
Zittend kuit heffen 1x20x25kg & 3x12x50kg :p

Lekker getraind en weer veel geleerd. ;)
 
Ziet er mooi uit!
 
En... Nog geen pijntjes
Ziet er goed uit verder
 
Rustdag!!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven