Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice die training en foto's! Das de reden dat ik mijn hoofd er vaak maar effe niet opzet. .;) selfies maken is een ramp.
 
Aa
Aardige bult op je arm.....berg...biceps
Toppie
 
Ja, flinke schouders en bovenarmen!
Je biceps waren toch 51?
jaar
 
Toch maar foto's geplaatst Ron? :) :)
Netjes hoor, en zeker niets om je voor te schamen dacht ik zo. Al durf je je benen nog niet te laten zien, haha.
Bij de bicepfoto zie ik zelfs een klein glimlachje. ;)
 
Ja, flinke schouders en bovenarmen!
Je biceps waren toch 51?
jaar
Thanks. En ja ze zijn 51 jaar. :p
Ik ben ook niet zo bedreven in selfies :p
Ach, veel oefenen. ;)
Toch maar foto's geplaatst Ron? :) :)
Netjes hoor, en zeker niets om je voor te schamen dacht ik zo. Al durf je je benen nog niet te laten zien, haha.
Bij de bicepfoto zie ik zelfs een klein glimlachje. ;)
Ja een heul kleintje. En dank voor je lieve woorden. :D
 
Stevige armen, Ron. Toch aardig wat massa erbij in vergelijking met je vorige wedstrijd. Top.
 
Stevige armen, Ron. Toch aardig wat massa erbij in vergelijking met je vorige wedstrijd. Top.
:o Ohh nou dankjewel. Doe straks weer mijn schoenen aan.
Ik zie dat dus niet



Rug & Biceps

Te Breda bij fitnesscentrum Keep Fit. Old school fitness.
Rode Hammersmit apparaten. T-bar machine.
Heerlijke training afgewerkt. Vol me super.
 
FST-7 Chest & Tri's

Chest
BP target 10 reps. 50, 60, 70 & 80kg
Incline dumbbell fly's 14, 18 & 22kg
Incline dumbbell presses 26, 30 & 34kg
High cable cross over 5x30kg
Peckdeck 7x59kg

Triceps
Triceps machine, target 12 reps. 60 & 3x75kg
Straight bar pushdown 4x35kg
Reversed straight bar pushdown 5x25kg
Popeye dumbbell presses 8kg & 2x10kg Holy shit wat een pomp. :eek:

Dat was het voor vandaag.
 
jij gaat ook gewoon lekker door he! Nice!
 
Lekker bench 80 kg
Top
 
Vandaag een giga kut start van de dag. Mijn zoontje (11jr Down Syndroom) zat op het toilet en kreeg tot 3 maal toe een flauwte. Waarbij hij totaal weg was. Moeders in grote paniek en bij de 2e en 3e flauwte was ik bij hem.
Voor de 2e keek hij me aan en zei "Papa help me" en viel weg. Of je dan even machteloos voelt, pfffff. Kon wel janken.
Ziekenwagen, SEH en na een uurtje weer naar huis.
Alles gaat goed met hem. Dit soort dingen kunnen gebeuren als de druk hoog wordt bij ontlasten en de bloedtoevoer wordt gestopt hierdoor.
Kan jullie vertellen dat ik me kapot ben geschrokken. Weer helemaal met beide voeten op aarden.

Kon vanavond nog wel trainen, maar was er niet helemaal bij zoals je wel zult begrijpen.
Volgende week hebben we onze afspraak met de kinderarts die al op de agenda stond. Wordt er extra bloed afgenomen om te controleren op suiker etc.
 
Pfff... das schrikken inderdaad.... dan ben je wel even volledig van slag af... :(
Hoop dat het nu wel allemaal goed gaat met hem.... maar ook met jou. Je zo machteloos voelen is echt ellendig...
het is of de wereld onder je voeten wegzakt...
Ik hoop dat de uitslagen volgende week goed zijn.
Sterkte
 
Zo, dat is de nachtmerrie van iedere ouder. Je moet maar helemaal op de medische hulp vertrouwen want zelf ben je machteloos. Sterkte ermee.
 
He bah, wat akelig! Ja je schrikt je een ongeluk op zo'n moment... Ik hoop dat het niet meer voorkomt en dat jullie snel de oorzaak duidelijk zullen hebben. Want het is toch gek dit. Sterkte!!!
 
Pfff... das schrikken inderdaad.... dan ben je wel even volledig van slag af... :(
Hoop dat het nu wel allemaal goed gaat met hem.... maar ook met jou. Je zo machteloos voelen is echt ellendig...
het is of de wereld onder je voeten wegzakt...
Ik hoop dat de uitslagen volgende week goed zijn.
Sterkte

Zo, dat is de nachtmerrie van iedere ouder. Je moet maar helemaal op de medische hulp vertrouwen want zelf ben je machteloos. Sterkte ermee.

He bah, wat akelig! Ja je schrikt je een ongeluk op zo'n moment... Ik hoop dat het niet meer voorkomt en dat jullie snel de oorzaak duidelijk zullen hebben. Want het is toch gek dit. Sterkte!!!

Dank jullie wel. Vandaag gelukkig alweer een hele andere zoon. De normale variant zeg maar. :D
 
Gelukkig. Das wel een hele opluchting!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven