Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat gaat goed Ron! Je zal er top bijstaan en die routine gaat helemaal goed komen!
succes met de laatste loodjes!
 
Absteel gel! Voor de echte stalen buikspieren. Zie het srs regelmatig voorbij komen op insta bij fitness mensjes
[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me sterk dat zoiets werkt. :roflol:
 
Op Den duur wordt je huid toch minder elastisch.
Zit dan niks anders op dan accepteren.
Hoop dat je wonder zalfje nog enigszins werkt:)
 
Op Den duur wordt je huid toch minder elastisch.
Zit dan niks anders op dan accepteren.
Hoop dat je wonder zalfje nog enigszins werkt:)

Het wonderzalfje wordt in de visagie al jarenlang gebruikt. :p
 
En wat gebeurt er dan door die zalf...?
 
De spataderen trekken weg, ehh... op plaatsen waar de zon zelden komt :o
Neejeeeeeeee.
En wat gebeurt er dan door die zalf...?
Het vocht wordt onttrokken waardoor je huid dus "krimpt" de slappe huid wordt dus strakker.
De elasticiteit wordt hierdoor enigszins hersteld. In dat opzicht is het een wondermiddel. :rolleyes:
Maar helpt niet altijd hoor. Soms is er gewoon een operatie voor nodig om overtollig huid te laten verwijderen. :eek:
 
Ha ha, ik vermoede al dat het iets heel anders moest zijn. Klinkt als een wondermiddel idd!
 
En wat gebeurt er dan door die zalf...?

Word vaak ook gebruikt tegen wallen etc.. srs no joke:o

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Update Countdown.

Routine is gereed en zit voor 85% in het bolletje. Cardio doet zijn werk. :D
Op hoeveel ik nu sta weet ik en vind ik ook niet meer belangrijk, alles op zicht.
Posingslip besteld en de tanning is onderweg. :p
De weegschaal tikt de 85kg aan. (na octend cardio gemeten)
Smeer weer wonderzalf op mijn buik, het overtollige vel wil niet echt wegtrekken.
Nadeel van te lang te dik, te veel, te hard, te gek, te vet, te dronken leven achter de rug. :(

Nog 23 dagen te gaan. :thumbs:

Spannend Ron!

Het kan wel nog wegtrekken maar dan zou t betekenen dat je echt een keer year round op een behoorlijk lager vet% moet gaan zitten, dan trekt het steeds iets strakker..maar ja...das maar net waar je je prioriteiten legt.
;)

Vervelend dat je zon conflicthebt gehad maar gelukkih is dan ook de lucht weer geklaard, netjes gedaan!
 
......Spannend Ron! Het kan wel nog wegtrekken maar dan zou t betekenen dat je echt een keer year round op een behoorlijk lager vet% moet gaan zitten, dan trekt het steeds iets strakker..maar ja...das maar net waar je je prioriteiten legt. ;) Vervelend dat je zon conflicthebt gehad maar gelukkig is dan ook de lucht weer geklaard, netjes gedaan!

Ik ga hierna ook niet meer zoveel aankomen. Wil rond de 10-12% blijven year round.
Is ook veel beter voor clean gainen. Ga proberen een schema op te stellen die enkel na mijn training of in de avond KHD bevat. Waarbij ik wel voldoende KHD wil binnen krijgen. ;)
We gaan vanzelf zien of dit gaat werken.
Maar nu eerst de wedstrijd en vanmiddag even langs Ray voor shapecheck en voedingsplan en wat ik kan gaan doen in de laatste week.

En het misverstand, daar heb ik plenty van geleerd. Gaan we dus voortaan anders aanpakken, wat het probleem ook is. Wel zo relaxt. :D
 
Ik ga hierna ook niet meer zoveel aankomen. Wil rond de 10-12% blijven year round.
Is ook veel beter voor clean gainen. Ga proberen een schema op te stellen die enkel na mijn training of in de avond KHD bevat. Waarbij ik wel voldoende KHD wil binnen krijgen. ;)
We gaan vanzelf zien of dit gaat werken.

Dat lijkt me ook veel beter, clean gainen is moeilijker denk ik, iig meer rekenwerk maar lijkt me gezonder dan dat gejojo met gewicht en vet%.
Ik hou in de gaten hoe je dit gaat aanpakken, ik kan nog veel leren van je serieuze aanpak met alles.

Succes met de final touch!
 
Dat lijkt me ook veel beter, clean gainen is moeilijker denk ik, iig meer rekenwerk maar lijkt me gezonder dan dat gejojo met gewicht en vet%.
Ik hou in de gaten hoe je dit gaat aanpakken, ik kan nog veel leren van je serieuze aanpak met alles.

Succes met de final touch!

Volgens mij heeft het niet zoveel met rekenwerk te maken maar meer met die ongezonde uitstapjes die je jezelf veroorlooft.
Wat ik ga uitproberen is de manier van Ben Pakulski. In het kort komt het erop neer dat je voor je trainen geen KHD neemt althans zo laag mogelijk. En je kcals enkel uit eiwitten en vetten haalt.
En na je training of in de avond (bv je rustdagen) je KHD opvoert en de overhand laat nemen tov de EKV verhouding. :rolleyes:

Mijn basis zal starten met 2700kcals en een verhouding van EKV 40/35/25%.
Dit ga ik een maand aanhouden. Ik start pas 4 weken na mijn wedstrijd omdat de rebound wel tot rust moet zijn gekomen om een echt objectief beeld te geven. :D

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Update na shapecheck!!

Vandaag even langs mijn grote voorbeeld geweest. Ray, meer dan een begeleider/trainer.
Hoewel hij niet meer begeleidt is hij wel betrokken bij alles wat ik doe.
Ik vraag aan hem of ik op de juiste weg ben en wat ik het beste kan doen. Gewoon wel zelf met voorstellen komen dus.
Zijn kennis is van zeer groot belang en ik leer elke keer weer meer van hem.
Beschouw hem ook niet als een begeleider of trainer, hij is meer een vriend met dezelfde passie. :D

Mijn shape is top. Benen worden eindelijk droger en de hams zijn meer en meer zichtbaar, geen waas van vocht meer zeg maar.
Traps zijn ook (bijna) symmetrisch en dat was de vorige keer absoluut niet het geval. Borst is groter, biceps meer kop en de schouders ronder. Al met al een vooruitgang die telt.
Gewicht is iets lager uitgevallen. Maar kan ook aan de weegschaal (gebruik nu een andere) zijn en het moment waarop ik weeg. (nu nuchter ipv in de avond).
Maar gewicht maakt me geen bal uit, ik sta (oog) groter, harder en droger. En dat was het doel.
:rocker::woot::thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Klinkt allemaal goed Ron. Goed voor het moraal!!
 
Mooi resultaat Ron!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven