MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
2300 kcal maar? Kan me niet echt voorstellen dat je daar dan massa van aankomt. Eet nl het zelfde :D

Op kracht trainen altijd leuk. Mooi dat je nog steeds wedstrijd wil gaan doen. Dat wordt ook je laatste toch of is dat alweer gewijzigd?
De voeding staat nu laag om in vet% te zakken en over een maand ofzo kijken wat het resultaat is en dan zie ik wel.
Is ook meer een moment om weer even NORMAAL te doen. Ik ben gek op koekjes en chocolade dus nu ff de mind resetten.
Ik wil nog één wedstrijd doen, maar of dit dan de laatste is. :p Ik zie wel. En of die 2300 te laag is!!! Mensen zien mij nog steeds groeien.
Kan beleefdheid zijn of gewoon de waarheid, ik zie het niet. hahaha
 
Lijkt ook groter als je weer iets droger wordt natuurlijk.

Mooi dat je weer lekker bezig bent:)
 
Je bent weer goed op weg naar een doel. Ben benieuwd hoe het uitpakt allemaal. :)
 
Lekker 95 bench en 140 dl
Zit zelf nu op 5x130 en 5x80 bp wil ook hoger
Wist niet dat de techniek je zoveel profijt kon geven topie dus
Altijd fijn dat er mensen zijn die je verder kunnen helpen
 
Huidig gewicht 98kg :eek: En vet%% is dropping, langzaam maar wel naar beneden.
 
Wat goed man. Dus je vet gaat omlaag en je bent zwaarder?
Yep, zal ook wel vocht zijn hoor. Hoewel mijn trouwring los zit en dat is voor mij wel een teken dat het vocht vasthouden niet zo erg is.
 
Mooi zeg. Jij doet wat iedereen wil. Groeien en vet kwijt raken
 
Haha tja en toch kunnen weinig mensen dit. Ik vind het knap
 
Vandaag naar een toptraining bijeenkomst van.
2uztfrm.png
 
Succes en veel plezier!
misschien dat ik een volgende keer meega... ;)
 
Super dag gehad met Marvin Nagelbloem. Relaxte gozer en benen zijn gesloopt.​
swz88o.jpg
 
Klinkt goed. Nog nuttige of interessante zaken gehoord?
 
Klinkt goed. Nog nuttige of interessante zaken gehoord?
Yep het voordeel van inname Amino tabs. Voldoende toevoer eiwitten zonder smaak en zoetstoffen. Ook super als je in je verbranding wilt blijven tijdens nuchtere cardio of nuchtere trainingen.
 
Yep het voordeel van inname Amino tabs. Voldoende toevoer eiwitten zonder smaak en zoetstoffen. Ook super als je in je verbranding wilt blijven tijdens nuchtere cardio of nuchtere trainingen.
Moet ff opzoeken wat dat dan weer is :)
 
Moet ff opzoeken wat dat dan weer is :)
Het is vrij simpel. Het innemen van voor verteerde eiwitten (amino's) die direct opgenomen kunnen worden.
Whey, Isolaat, etc moet eerst omgezet worden naar eiwit synthese. Daarbij zijn pure whey of isolaat zo vies dat we smaakjes willen.
En nog meer vullers om het romiger te maken etc. Allemaal zaken die je eigenlijk niet wilt hebben.

In het kort. Eiwit inname zonder bijproducten.
 
Ja, had gevonden inmiddels dat het aminozuur tabletten zijn. Vooral de 3 BCAA's toch?
Van mij hoeven al die chemische dingen niet zo. Hou het wel bij een stukje vlees, ei of zuivel :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven