XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nog 13 dagen en dan mag ik weer. Ik tel de dagen niet hoor :rolleyes: echt niet.
 
oqknxc.jpg


Twee verschillende loopbanden. Bij benadering dezelfde afstand en dezelfde intensiteit.
Maar 140kcals verschil.
In contrast van alle insta posts dat ze goed bezig zijn en mogelijk dus niet weten wat ze "echt" verbruiken.
Ik ga altijd maar voor 30-50 minuten of 12-20 min HIIT.

Nu echter bij gebrek aan ijzers een uurtje loopband.
Nog 12 dagen. :p
 
Dat is een flink verschil ja. Uiteindelijk bepaalt de weegschaal in de loop van weken of je bijkomt of afvalt, en de spiegel op welke plekken dat is :)

Nog maar 10 dagen nu? :P
 
Nog 7 dagen en dan mag ik weer.
Vandaag wel even getest met schouder press-, biceps-, triceps-, chest press- en peck deck-machine.
Natuurlijk met licht gewicht en lekker op de negatieve spanning.
Gaat goed komen. :thumbs:
 
Vandaag heel erg stiekem, na 32 minuten loopband, borsttraining gedaan.
BP 4sec negatief en lekker licht 30, 40, 40 en NOS set. (Ben Pakulski methode)
Incline machine presses 10kg aan elke kant. Smal drukken en weer 4 sec negatief. 4 sets
Peckdeck 4sec neg. onderhands grip de druk op de borst is dan maximaal. 3 sets
Incline dumbbell fly's ss small presses 4 sets 8kg

Voelde zo goed en buik geen last.
 
Nog effe, Ron, dan mag je weer op een dieet van veel IJzer. Ik hoop ook dat het goed gaat met mevr Ron.
 
Woensdag uitslag en diagnose m.b.t. de uitval oogzenuw en ruggengraat ontsteking.
We worden nu wel iets zenuwachtig en mijn vrouw is behoorlijk emo.
 
Sterkte voor jou en je familie!
 
Ook via deze weg nogmaals veel sterkte Ron..
 
Vandaag even stout geweest en mijn schouders en biceps getraind.
Light weight baby. Maar was zalig om weer bezig te zijn.
Mijn dochter was mee dus die liep de hele tijd te bitchen dat ik niet te zwaar moest gaan trainen.
Maar djeezzzzzzzzzz ik voel me klein. Volgende week vol het gas erop.
 
Het begin is er weer! Mooi Ron!

succes en sterkte morgen.
 
klokje tikt gewoon door Ron!...vertel mij wat...
Gaat echt weer goedkomen...knuffel voor jullie allebei
 
De Big Day voor mijn Nancy is niet afgerond met een uitslag / diagnose. De verdenking van NMO is er nog steeds wel. De ruggenmergontsteking zit op de 2e wervel en is fors. Nu ingrijpen vertekend het beeld wat het MS-team in kaart wil brengen. Eind maart wordt er nog een MRI gemaakt en dan wordt er verder besproken wat er gaat gebeuren.
We moeten nog even geduld hebben en uiteraard als er wat raars gebeurt of verslechtering optreed dan bellen we gelijk.

Ik heb ietsjes last van mijn Navel of omgeving van de navel, maar even rustig aan doen.
 
Balen zeg dat je nog geen diagnose hebt. Tussentijds nog meer onderzoek of alleen mri?
 
Jouw sport komt wel weer Ron
Nou komt Nancy op de eerste plaats toch? :o
 
Jouw sport komt wel weer Ron
Nou komt Nancy op de eerste plaats toch? :o
Natuurlijk staat Nancy op de eerste plaats.
Maar dat betekend niet dat mijn lifestyle nu ineens anders is.
Dus trainen, eten, slapen is nog steeds wat ik volg en m.b.t. mijn vrouw is het voor haar ook noodzakelijk.
1 oktober blijft nog steeds op de kalander staan, overigens met steun door mijn vrouw. :thumbs::bow:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven