AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben even de weg kwijt.
Ik lees nergens iets dat het gebruik van wat dan ook voor middel aan geeft.
Wat bedoelen jullie dan?
En dan nog...ik geef er niet om.
Ieder moet doen en laten wat ze willen...zolang ze mij er niet mee storen
 
Nee bestaat niet? ik hoop niet dat je dat zo letterlijk bedoeld.

Rest weggehaald aangezien het ook niet mijn zaak is.

Ik weet niet wat er stond dus kan op je laatste stuk ook niet reageren.
"Nee bestaat niet" is voor mij een manier om aan te geven dat als je iets wilt je er alles aan kan doen om van die nee een ja te maken.
Natuurlijk is dat niet letterlijk. Als je een arm mist kan je nog van alles willen maar dan blijft het altijd bij één arm. :)

Was idd mijn vermoeden dat ik bevestigd zag worden Martyyn.

Velen worden als voorbeeld gezien zonder dat er open kaart wordt gespeeld en dat is jammer...:(

Ik hoop niet dat ik als voorbeeld gezien wordt en als dat wel zo is dan zie ik dat als een compliment. :)

En wat betreft open kaart spelen.
Als iemand denkt dat ik ondersteuning van middelen gebruik dan zal mijn antwoord daar niets aan veranderen.
Vooroordelen haal je niet weg door open te zijn.
Voor mezelf maak ik enorme gainz maar als je MI40 of Neil Hill volgt valt dat wel tegen zeg maar.
En ik heb nu een tijdje MI40 mbt borst en benen gebruikt met een sausje Frank Zane style.
Ik ben wel zeer consequent met mijn eten en trainingen.

Maar goed even terug naar je topic.
Overweeg ik om het te gebruiken, jazeker. Ik denk dat iedereen wel die overweging maakt.
Is mijn overweging om absoluut nooit te gebruiken? Nee dat ook weer niet.
Heb ik al eens gebruikt? Yep ik heb in 2011 of 2012 Dianabol gebruikt. Echt superspul, maar niet voor mij schijnbaar. Vier weken gedaan en niets toegevoegd.
En een 7 maanden later zat ik met die verhoging van vrije testosteron, zoals eerder geschreven.

Is dit wat je bedoelt? Voldoe ik aan je wens (retorische vraag)? Ik denk namelijk van niet.
Jij hebt je conclusie al getrokken en daar verandert mijn verhaal niets aan. En dat mag ook. ;), we leven in een vrij land.
 
Martyyn schreef nogal stellig dat je ook testosteron gebruikt hebt en dat is waar ik dan weer op reageerde.

Wat me overigens verwondert is dat je nu dus een kleine 20 kg vet meezeult wat er tijdens de wedstrijdvoorbereiding weer af moet, althans toch wel een goede 10 kg.

Geloof jij dan nog in ouderwets bulken of wat is je doel daarmee?
 
Martyyn schreef nogal stellig dat je ook testosteron gebruikt hebt en dat is waar ik dan weer op reageerde.

Wat me overigens verwondert is dat je nu dus een kleine 20 kg vet meezeult wat er tijdens de wedstrijdvoorbereiding weer af moet, althans toch wel een goede 10 kg.

Geloof jij dan nog in ouderwets bulken of wat is je doel daarmee?

Nee ik geloof niet in ouderwets bulken. Hoewel ik daarmee vorige bouwfase van 1,5 jaar 6kg aan heb overgehouden. (en die 6 is natuurlijk in mijn voordeel naar boven afgerond:p)
Maar ik zet al vet aan als ik enkel naar koolhydraten kijk. Angst heb ik er niet voor hoor. Maar ik zet nu eenmaal veel vet aan.
Geloof ik in ouderwets bulken en all you can eat enzo. Nee, en ik doe dit dus ook niet. Cijfers zeggen iets anders maar is zeker niet bewust.
Ik blijf redelijk op mijn voeding letten. Maar die maand december en januari moeten eigenlijk van mijn kalender af.
Ik ben gek op kruidnoten, kerststollen, oliebollen niet dat ik me daar dan ziek aan eet. Maar je weet zelf. :cool:
Ik ben nu bezig om langzaam in vet% naar beneden te krijgen en mijn spiermassa op pijl te houden.
Kan prima kost enkel geduld. Ik ben wel van de langere aanpak en daarmee kwaliteit spieren opbouwen.

De fase na de wedstrijd is dus ook een nieuwe aanpak. Basis behouden en langzaam uppen met de inname.
 
Zo zijn er nog lezers en lezeressen over na mijn "coming out".
Ik zal nu wel door het leven gaan als vervend juicer. :ty:


Anyway het gaat weer lekker. De trainingen en de switch in methodiek werpt zijn vruchten af.
Het gewicht blijft stabiel en het vet gaat tergend langzaam naar beneden.
Langzaam aan komt 'Oldie 3.0' in zicht.
Voor dit weekend staat het oplossen van de lekkage in de douche op het programma.
Beentraining zat kan ik je vertellen. Gisteren na een dag beuken en eigenlijk de gehele dag in squat-houding heeft ervoor gezorgd dat de quads en calfs vol zitten.
En dan heb ik ook nog eens een patatje pinda gehaald. Wel met een stuk gerookte zalm.

Nou dat was het even voor nu. Laters
Oja heb je vragen, stel ze gerust. En als ik nee zeg dat is dat geen misschien of ja. :thumbs:
 
Zo zijn er nog lezers en lezeressen over na mijn "coming out".
haha, ja hoor
blijf het altijd toch een rare discussie vinden op een bb forum, nu ook weer, je krijgt een vraag/opmerking waarin het antwoord al in zit opgesloten, wat je antwoord ook is, het maakt eigenlijk niet meer uit.
laat oldie 3.0 maar komen. :thumbup:
 
Ha ha, vind je geen vervelende juicer hoor (ook geen ferfente juicer). Waardeer het wel dat je dat eerlijk zegt, en het is al weer lang geleden, dus waar hebben we het over. Nu ben je weer natty 2.0 toch? En nog altijd aan het sleutelen om de trainingen te optimaliseren :)
 
Ach Ron..ik zou als ik niet zo bangig zou zijn en de steun van mijn partner had al misschien eerder naar aas gegrepen. Niet gedaan maar ben je als je wel gebruikt niet eerlijk aan je spiermassa gekomen? Denk dat je nog steeds keihard moet trainen en leven als een monik wua voeding...dus wat maakt het uit wel of geen natty...als er maar eerlijk over gesproken wordt. Je kan als natural nooit bereiken wat een aas gebruiker bereikt, niet erg als je als natural maar niet denkt dat het wel kan
 
Volgers zijn er altijd!

En weet je... als je alles op orde hebt qua voeding en training en je bent al jaren bezig en wil dan eens wat proberen als naturel zijnde dan denk ik ook wel eens waarom niet. Maar veelal wordt er gedacht even makkelijk spiertjes maken door een spuit te zetten... en dan denk ik wel waar zijn ze mee bezig.
Het maakt mij niet uit wat mensen doen als ze er maar eerlijk over zijn.
Ik heb soms ook wel eens gedacht met mijn problemen... als ik toch man geweest zou zijn zou er dan wel een oplossing zijn?
Dromen mag altijd toch? :D
Maar de inzet is gewoon alles wat telt. Als je wat wilt in het leven heb je vooral doorzettingsvermogen en toewijding nodig. Zonder die dingen kan je doen wat je wilt maar zal je het uiteindelijk denk ik toch niet redden.

Kom maar op oldie 3.0! Ben benieuwd hoe deze versie eruit zal gaan zien! Gezien de eerdere versies mijn respect al zeker hebben! :)
 
haha, ja hoor
blijf het altijd toch een rare discussie vinden op een bb forum, nu ook weer, je krijgt een vraag/opmerking waarin het antwoord al in zit opgesloten, wat je antwoord ook is, het maakt eigenlijk niet meer uit.
laat oldie 3.0 maar komen. :thumbup:

Ach ik knal lekker door voor de 3.0 versie. En de verhalen zijn vaak uit ongeloof, want je kan nooit zoveel gainen enkel naturel hahaha
Nou dat kan prima hoor, kost je enkel vastberadenheid en een boel tijd. Dat gelul over max 3 kwartier sporten waant dat is genoeg, dan moet je wel juicen.
Doe mij maar oldschool, duurt langer maar blijft wel je hele leven.

Ha ha, vind je geen vervelende juicer hoor (ook geen ferfente juicer). Waardeer het wel dat je dat eerlijk zegt, en het is al weer lang geleden, dus waar hebben we het over. Nu ben je weer natty 2.0 toch? En nog altijd aan het sleutelen om de trainingen te optimaliseren :)

Reneetje is het een vraag, die 2.0. :p En ik ben zeker geen "fervente" juicer hahaha. Wel een harde werker.
Laats werd ik meegenomen met een beentraining waarbij ik zeker zou breken.
De boys in kwestie konden het enkel zelf niet volhouden. :roflol:
Kom ik 3 dagen later één tegen met natuurlijk de vraag EN? Dus ik vertel geen centje pijn. Heeft hij twee dagen met pijn in bed gelegen. :laugh:

Ach Ron..ik zou als ik niet zo bangig zou zijn en de steun van mijn partner had al misschien eerder naar aas gegrepen. Niet gedaan maar ben je als je wel gebruikt niet eerlijk aan je spiermassa gekomen? Denk dat je nog steeds keihard moet trainen en leven als een monik wua voeding...dus wat maakt het uit wel of geen natty...als er maar eerlijk over gesproken wordt. Je kan als natural nooit bereiken wat een aas gebruiker bereikt, niet erg als je als natural maar niet denkt dat het wel kan

Mijn training en voeding zijn op orde en daarmee pak je echt veel massa. Juicen, ach misschien ooit eens. Nu lekker bouwen.
Zeg als je tips nodig hebt voor je training na je vakantie dan weet je me te vinden. :thumbs:

Volgers zijn er altijd!

En weet je... als je alles op orde hebt qua voeding en training en je bent al jaren bezig en wil dan eens wat proberen als naturel zijnde dan denk ik ook wel eens waarom niet. Maar veelal wordt er gedacht even makkelijk spiertjes maken door een spuit te zetten... en dan denk ik wel waar zijn ze mee bezig.
Het maakt mij niet uit wat mensen doen als ze er maar eerlijk over zijn.
Ik heb soms ook wel eens gedacht met mijn problemen... als ik toch man geweest zou zijn zou er dan wel een oplossing zijn?
Dromen mag altijd toch? :D
Maar de inzet is gewoon alles wat telt. Als je wat wilt in het leven heb je vooral doorzettingsvermogen en toewijding nodig. Zonder die dingen kan je doen wat je wilt maar zal je het uiteindelijk denk ik toch niet redden.

Kom maar op oldie 3.0! Ben benieuwd hoe deze versie eruit zal gaan zien! Gezien de eerdere versies mijn respect al zeker hebben! :)

Joh je wil niet weten hoeveel jonge gasten op mij af komen met vragen over ondersteuning etc.
De meeste willen spieren uit een flesje en wel binnen 2 maanden, duurt het langer dan gaan ze naar iemand anders die het wel belooft.
Ze doen maar hoor. Ik ga gewoon hard in de sportschool.
Zeg ik las een verhoging van .4kg end at na stres volle week. Of heb ik dat verkeerd.
Nu lekker even gelijk blijven met je voeding dan kan je zien wat het doet. Ik ga voor 3.0 en jij voor 2.0.:thumbs:
 
Niet gedaan maar ben je als je wel gebruikt niet eerlijk aan je spiermassa gekomen?
Alleen als je er over liegt of omheen draait is het oneerlijk. Het is oneerlijke concurrentie bij wedstrijden als het daar de bedoeling is dat je clean bent. En het is oneerlijk naar (vooral beginnende) BB-ers die er heel irreele verwachtingen van krijgen, en denken dat het aan hen ligt dat ze niet binnen een jaar 10 kg leane massa aanzetten.
Maar goed die discussies worden hier 100-en keren gevoerd en het is meestal niet een gezellige discussie.
 
Zeg ik las een verhoging van .4kg end at na stres volle week. Of heb ik dat verkeerd.
Nu lekker even gelijk blijven met je voeding dan kan je zien wat het doet. Ik ga voor 3.0 en jij voor 2.0.:thumbs:
Ja.. dat klopt... maar de week ervoor was er bijna een kilo weg... :(
Maar goed.. erbij is terug erbij!
Ik ben er klaar voor! Op naar Marina 2.0! :D
 
Alleen als je er over liegt of omheen draait is het oneerlijk. Het is oneerlijke concurrentie bij wedstrijden als het daar de bedoeling is dat je clean bent. En het is oneerlijk naar (vooral beginnende) BB-ers die er heel irreele verwachtingen van krijgen, en denken dat het aan hen ligt dat ze niet binnen een jaar 10 kg leane massa aanzetten.
Maar goed die discussies worden hier 100-en keren gevoerd en het is meestal niet een gezellige discussie.

Ik ben er van overtuigt dat 10kg in een jaar zonder aas mogelijk moet zijn.
Het is enkel de zoektocht hoe je dat kan bereiken die je beperkt en dan grijpen de meeste naar middelen om het wel te bereiken.
Als je Neil Hill of Ben Palkulski volgt geven ze aan dat je met hun plan van aanpak tussen de 20-25lbs bouwt.
Ik volg enkele MI40 volgers en die hebben gains die dit onderschrijven. En er zijn er een paar die echt een quest tegen AAS najagen.
Denk ik dat ik dat red, nee hoor dus daar geen worries. In de vorige bulk van 1,5 jaar heb ik 5,7kg gepakt.
En daar heb ik echt keihard voor getraind en altijd mijn voeding op orde gehad.
Ook hiermee zal wel de nodige discussie ontstaan en dat is niet mijn doel hoor. Het is simpel mijn mening en daar mag je van verschillen.

Enne wat betreft wedstrijden er wordt bij mijn weten niet afgekondigd dat het doping(aas)vrije wedstrijd is.
Ik weet dat Leroy Kakay (als ik zijn naam goed heb) heeft meegedaan aan pure dopingvrije Europese of Wereldkampioenschappen.
Hoe dat verder gecheckt wordt weet ik niet.
 
Ik ben er van overtuigt dat 10kg in een jaar zonder aas mogelijk moet zijn.

Enne wat betreft wedstrijden er wordt bij mijn weten niet afgekondigd dat het doping(aas)vrije wedstrijd is.
Ik weet dat Leroy Kakay (als ik zijn naam goed heb) heeft meegedaan aan pure dopingvrije Europese of Wereldkampioenschappen.
Hoe dat verder gecheckt wordt weet ik niet.
Ik denk dat de 10 kg alleen lukt als je begint met KT en 18 jaar of zo bent en in feite nog een achterstand op je potentieel hebt.

Wb wedstrijden, weet ik niks van af, en noem mij naief.... maar het valt me tegen dat geen enkele wedstrijd afkondigt dat het alleen voor dopingvrije deelname is. Kortom iedereen die natty is, is in feite kansloos.
 
Ik denk dat de 10 kg alleen lukt als je begint met KT en 18 jaar of zo bent en in feite nog een achterstand op je potentieel hebt.
in de jeugd gaat aanzetten van massa natuurlijk het gemakkelijkst, dat is helder, dat betekend niet dat dit op latere leeftijd(vanaf 45 jr) niet meer mogelijk is hoor.
ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ben ook al aardig op weg naar de 50 en ik denk dat ik het afgelopen 1-1,5 jr er toch nog een kg of 7-8 heb bijgepakt.
en dan waren voeding en training nog niet eens de hele tijd optimaal, dit heb ik nu beter op de rit en hoop dus nog wel wat meer te groeien.

er zijn volgens mij geen of heel weinig wedstrijden die dopingvrij zijn, maar er zijn zeker voorbeelden van jongens/mannen die natty heel ver komen, ook hier op het forum zijn er een paar leuke voorbeelden van.
 
in de jeugd gaat aanzetten van massa natuurlijk het gemakkelijkst, dat is helder, dat betekend niet dat dit op latere leeftijd(vanaf 45 jr) niet meer mogelijk is hoor.
ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ben ook al aardig op weg naar de 50 en ik denk dat ik het afgelopen 1-1,5 jr er toch nog een kg of 7-8 heb bijgepakt.
en dan waren voeding en training nog niet eens de hele tijd optimaal, dit heb ik nu beter op de rit en hoop dus nog wel wat meer te groeien.

er zijn volgens mij geen of heel weinig wedstrijden die dopingvrij zijn, maar er zijn zeker voorbeelden van jongens/mannen die natty heel ver komen, ook hier op het forum zijn er een paar leuke voorbeelden van.
Mooi dat het jou nog lukt. Bij mij staat het al weer een paar jaar vrijwel stil, maar ik geef eerlijk toe dat ik niet de toewijding heb om me helemaal kapot te trainen. het moet een hobby blijven :)

Mannen die ver komen... bedoel je mee die er goed uitzien, of die ook in wedstrijden hoge punten gooien en (hoewel moeilijk te bewijzen) naturel zijn?
 
Mooi dat het jou nog lukt. Bij mij staat het al weer een paar jaar vrijwel stil, maar ik geef eerlijk toe dat ik niet de toewijding heb om me helemaal kapot te trainen. het moet een hobby blijven :)

Mannen die ver komen... bedoel je mee die er goed uitzien, of die ook in wedstrijden hoge punten gooien en (hoewel moeilijk te bewijzen) naturel zijn?

Dit is nu ook exact het probleem mbt dopingvrij wedstrijden aan of afkondigen.
Er zijn geen snelle tests die iets van gebruik laten zien. En sommige stoffen zijn na enkel dagen al uit je lijf.
Maar er zijn wel degelijk kampioenen die totaal clean zijn. Ik ken een A-atleet die absoluut niets in zijn lichaam stopt zonder alles te weten of iets ook maar minuscuul kwaad kan in zijn lijf. Zelfs supps laat hij links liggen. En gewoon top 3 van Nederland.

En de discussie hoeveel je zou kunnen gainen is onuitputtelijk.
Ik houdt het op 10kg maxiaal per jaar. Totdat je tegen je max spiervolume aanzit.
 
Ik ga jou zaterdag ontmoeten, zit bij jou in team gregory melfor :flexbiceps:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven