MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben ook mil BD (OO KL) en zou het wel weten, mits je met wat minder poen ook je dagelijkse boodschappen kan doen. Dan maar een wat oudere auto...
 
Ik ben ook mil BD (OO KL) en zou het wel weten, mits je met wat minder poen ook je dagelijkse boodschappen kan doen. Dan maar een wat oudere auto...
Gaat niet om de auto hoor. Ik heb sowieso een pensioenknip en ook wil ik mijn dochter de mogelijkheid bieden om te studeren.
En mijn vrouw is 10 jaar jonger en dus een AOW gat. En ik hoef niet zonodig vroeg thuis te zitten. ;)
 
Woensdag week 2 training 3 Schouders.
Gym: BigGym Den Helder

Schouder activatie oefeningen 3 sets max 10reps schouder press machine. Onderin spanning zoeken in de schouders en borst.
Schouder press machine 2x10x30kg, 1x10x50kg werkset 2xmax 10x70kg
Lying cable side raises 2 sets opwarmen 4 werksets 12 reps 20kg
Dumbbell front raises 2 sets opwarmen 1x10x10kg, 1x10x14kg. Werksets 1x10x18kg en 1x10x20kg :fire::fire::fire:
Seated single dumbbell double handed front raises 2x10x10kg en 2x10x14kg nadruk op de negatief.
Machine side raises 10 reps. 40kg, 50kg, 65kg, 75kg
Reversed peckdeck 10 reps 50kg, 65kg, 75kg, 85kg
Rope face pulls 4 sets 10 resp met 45kg en nadruk op contractie

Machine ab cruncher 4 sets 30kg
Machine high ab cruncher 4 sets 50kg

Gaan douchen en tijdens het douchen kwam mijn vervelende buikspier kramp. Man dan zit er gewoon een ei op hahaha
 
Ei op je buikspieren?
 
Gaan douchen en tijdens het douchen kwam mijn vervelende buikspier kramp. Man dan zit er gewoon een ei op hahaha
Hey wat grappig..ben ik dus toch niet de enige die dat weleens heft:woot:

Wel pijnlijk, maar inderdaad even rekken en het verdwijnt weer..:o
 
Hey wat grappig..ben ik dus toch niet de enige die dat weleens heft:woot:

Wel pijnlijk, maar inderdaad even rekken en het verdwijnt weer..:o
Ik heb het wel vaker. Ook weleens op de wc gehad tijdens de grote boodschap. :bang:
Nou dan ben je aardig aan het dansen kan ik je vertellen.
 
Zaterdag week 2 training 4 Rug & Biceps.
Gym: BodyFit Den Helder

Wide grip pulldown warmup 3 sets 10+ reps 40kg. Werksets 3 sets 1,5 pull (1 volledige pull gevolgd door halverwege terug en weer een pull) 8-10 reps, 50kg, 50kg en 45kg.
Machine row unilateral staand 4 sets 60kg, 75kg, 85kg en 100kg
Smal grip pulldown 4 sets 10 reps 50kg ss 35kg.
Unilateral cable row (elleboog rond rug trekken) ss straight arm pull down 4 sets 10 reps 40kg ss 35kg.
Dumbbell row 3 sets 10 reps 20kg, 24kg, 24kg.
Barbell row 3 sets 10 reps 40kg

Dumbbell curls ss barbell curls 10 reps 4 sets, 8 kg ss 20 kg
Rope curls 4 sets 10 reps 1,5 curls 40 kg giga pomp
Atlas curls 4 sets 10 reps, 12,5 kg, 15 kg, 17,5 kg en 20kg
 
Nog steeds alles onder begeleiding van ray of zeg ik nu wat doms?
 
Nog steeds alles onder begeleiding van ray of zeg ik nu wat doms?
Nee hoor niet dom. Ik wordt nog steeds begeleid door Ray. Qua training is het nu meer overleg. Ray zei dat ik alles wel weet.
Meestal begint de begeleiding 9 maanden voor een wedstrijd. Voeding is zijn taak en samen laten we de training er op aansluiten.

Ray is ook meer en meer een vriend geworden. Ik ben zijn eerste atleet en heb nog steeds een goed gevoel bij hem. De gains zijn er ook nog.
 
Nee hoor niet dom. Ik wordt nog steeds begeleid door Ray. Qua training is het nu meer overleg. Ray zei dat ik alles wel weet.
Meestal begint de begeleiding 9 maanden voor een wedstrijd. Voeding is zijn taak en samen laten we de training er op aansluiten.

Ray is ook meer en meer een vriend geworden. Ik ben zijn eerste atleet en heb nog steeds een goed gevoel bij hem. De gains zijn er ook nog.

Ohh wist ik niet. Dacht dat hij wel meer onder begeleiding had/zou hebben.

9 weken toch ipv maanden?
 
Ohh wist ik niet. Dacht dat hij wel meer onder begeleiding had/zou hebben.

9 weken toch ipv maanden?
Nee je begrijpt het verkeerd. Ray heeft zeker meer atleten die hij begeleid. Ik ben enkel de eerste waar hij ooit mee begon. ;)

En nee geen vergissing. 9 maanden voor een wedstrijd meld ik me bij Ray. Fase bouwen, spierhardheid krijgen, testen met voeding en dan basis bepalen. :flexbiceps:
 
Moest nog achter voor jou. Oops:p

Oké. 9 maanden is dan wel nice om mee te beginnen. Waarom eigenlijk dan niet hele jaar door?
 
Nee hoor niet dom. Ik wordt nog steeds begeleid door Ray. Qua training is het nu meer overleg. Ray zei dat ik alles wel weet.
Meestal begint de begeleiding 9 maanden voor een wedstrijd. Voeding is zijn taak en samen laten we de training er op aansluiten.

Ray is ook meer en meer een vriend geworden. Ik ben zijn eerste atleet en heb nog steeds een goed gevoel bij hem. De gains zijn er ook nog.
Welke Ray is dat? (Raymond Simon?)..

Flinke volumes knal je weg per training zeg! Ik hou d'r van..wat partial work hier en daar:fire:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven