XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Inderdaad, mits dat de persoon er de goede genen voor heeft. En dat zijn er bar weinig.

Overigens geldt hetzelfde voor gebruikers, zonder goede genen zal je ook nooit de fysiek krijgen zoals bv de jouwe.

Rookie verwoordt het hier exact zoals de werkelijkheid is...
Precies, ik ken jongens die nog nooit een gewicht aangeraakt hebben en leven op 3 broodjes en 2 stukken pizza per dag, die er beter uitzien dan een paar gebruikende festival gymbros. Genen is het belangrijkst
 
Amen..

AAS maakt het in den beginne gewoon veel makkelijker. Zowel in bulk als cut. Uiteindelijk kun je ook nog eens veel meer eten door meer VVM en kom je vervolgens ook beter weg met slecht voedsel.

Ik volg legio BB'ers uit NL op IG en die zie ik zeer regelmatig teringzooi vreten, maar gewoon lekker shredded blijven..

Rara hoe kan dat..
Hmmm op jouw insta zie ik niets anders dan vreetwerk langs komen en toch zo shredded. :thinking: :trollface:
Maar met een beetje trainen en redelijk eten wel een stuk beter dan de Natty die knetterhard traint en volledig los gaat op z'n voedsel. In de subtop en top (en dedicated amateurs) kom je er natuurlijk absoluut niet meer mee weg. Dan moet je echt vet aan de bak!
Maar die andere categorie waarvan ik me afvraag waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn...:rolleyes: Ik ken er wel een paar. Fysiek ongeveer vergelijkbaar met mij, stukken jonger en trainen als natte vaatdoeken (als ze die week niet weer eens overslaan zoals wel vaker) en vreten als zwijnen. Dan nog zetten ze eenzelfde fysiek (of beter) neer dan die van mij. Even voor de beeldvorming: ik heb de afgelopen twee jaar geen training gemist of overgeslagen en weeg al mijn voeding en let goed op mijn macro's.

Sorry voor de hyjack Ano_87987... :o
Geeft niet.
Inderdaad, mits dat de persoon er de goede genen voor heeft. En dat zijn er bar weinig.

Overigens geldt hetzelfde voor gebruikers, zonder goede genen zal je ook nooit de fysiek krijgen zoals bv de jouwe.

Rookie verwoordt het hier exact zoals de werkelijkheid is...
Damn.

Alles gelezen hebbend, stap ik een nieuwe Wereld in. Als ouwe knakker is trt nog niet zo slecht. :thinking:

Oh even voor de duidelijkheid. Mijn motivatie heeft geen deuk opgelopen. Whahahaha
 
Als ouwe knakker is trt nog niet zo slecht. :thinking:

Dat ligt er helemaal aan of je een tekort aan eigen geproduceerd testosteron hebt. Als na onderzoek blijkt dat je nog binnen de normale waardes zit zal 1. geen TRT worden voorgeschreven en 2. heeft een therapeutische dosis weinig zin.
 
Dat ligt er helemaal aan of je een tekort aan eigen geproduceerd testosteron hebt. Als na onderzoek blijkt dat je nog binnen de normale waardes zit zal 1. geen TRT worden voorgeschreven en 2. heeft een therapeutische dosis weinig zin.
Dit was meer als cynische opmerking bedoelt. :p

Wel ben ik van plan om mijn algemene gesteldheid te laten testen. Waarbij ik zondemeer mijn testoteron wil laten testen.
Aangezien dit niet zomaar even gedaan wordt (bij defensie) zal ik aangeven dat ik lusteloos, snel vermoeid ben en een laag libido heb.
En dan zie ik wel verder.

Een kennis van mij heeft Androgel 50mg. Dit smeert hij dagelijks, dus 350mg per week. Hij voelt zich energieker.
Dit laatste is natuurlijk ook wel nice als je snel vermoeid bent als gevolg van je leeftijd.
 
I know!

Dan heb ik waarschijnlijk altijd mazzel gehad met m’n militaire artsen, die werkten prima mee.

Je kan trouwens ook simpelweg zelf een bloedonderzoek laten doen, op eigen kosten.

Zoals geschreven. Androgel is prima, mits je het nodig hebt. (Anders zal je een hogere dosering moeten smeren en ben je niet meer natty :D)
 
Laatst bewerkt:
I know!

Dan heb ik waarschijnlijk altijd mazzel gehad met m’n militaire artsen, die werkten prima mee.

Je kan trouwens ook simpelweg zelf een bloedonderzoek laten doen, op eigen kosten.

Zoals geschreven. Androgel is prima, mits je het nodig hebt. (Anders zal je een hogere dosering moeten smeren en ben je niet meer natty :D)

:p En daarom claimen alle buitenlanders dat ze natty zijn. Ze krijgen het immers voorgeschreven van hun arts en als een arts het niet voorschrijft ga je gewoon naar een ander die dat wel doet. In Indonesië haal je het gewoon bij de apotheek, zonder recept. ;)
Er zal altijd wel wat te doen zijn om gebruik van iets wat een ander als cheaten vind.
In de duursport zie je dat er heel veel medicijnen wordt voorgeschreven die je nog niet vind bij mensen met astma.
Epo is een middel om meer zuurstof opname in de bloed te verkrijgen. En de bijwerking van epo is dat het de vervuiling versnelt transporteert.
Het nadeel is dat het bloed te dik wordt. En zo zie je dat er in elke sport naar middelen gegrepen wordt om prestatie verbetering te bereiken.
 
Een kennis van mij heeft Androgel 50mg. Dit smeert hij dagelijks, dus 350mg per week. Hij voelt zich energieker.
Dit laatste is natuurlijk ook wel nice als je snel vermoeid bent als gevolg van je leeftijd.

Je kennis zal dan ook vast veel positiever (lees: gemotiveerder) in het leven staan.








Kan je nagaan wat een echte kuur met iemand doet....:D
 
En zo zie je dat er in elke sport naar middelen gegrepen wordt om prestatie verbetering te bereiken.

Waarschijnlijk doel je hiermee op een eerder gevoerde discussie?

Daar ging het over amateursporters, recreanten.

Een recreant voetballer, basketballer, wielrenner of hockeyster zal niet naar PED grijpen. De gemiddelde recreant bodybuilder wel. Op dit forum ligt het bewijs in overvloede...;)
 
Waarschijnlijk doel je hiermee op een eerder gevoerde discussie?

Daar ging het over amateursporters, recreanten.

Een recreant voetballer, basketballer, wielrenner of hockeyster zal niet naar PED grijpen. De gemiddelde recreant bodybuilder wel. Op dit forum ligt het bewijs in overvloede...;)
In cijfers zeker waar, maar vergis je niet in de amateursport hoor. Zeker in de voetbal wordt veel gebruikt en als je over het 6de praat is dat in veel gevallen alcohol. :roflol:
Ik weet van het basketbal in Den Helder dat er best wel wat ondersteuning gebruikt wordt. Ohh trouwens ook bij de voetbal clubs hier.
De BB, fitness of crossfit is de drempel om te gebruiken inderdaad laag.
Wat mij vooral is opgevallen en dat doet het eigenlijk nog steeds, de "festivalgangers" en de "ik wil shredded op het strand van ........ lopen" zijn de grootste groep van gebruikers.
Even snel de sportschool in een paar weken dedicated zijn flink aan de clen soms zelfs dnp en natuurlijk in het weekend zuipen, want ja het is weekend.

Toen op mijn sportschool zo'n beetje bekend werd dat ik aan en wedstrijd ging meedoen (eind 2013) kwamen er in de regelmaat van wekelijks jongen mensen naar me toe met de vraag of ik iets extra's deed. En of ik daar aan kon komen. Complete kuren werden er gevraagd.
En deze jongens hadden nog het babyvet aan hun lijf hangen. :laugh:
 
Hmmm op jouw insta zie ik niets anders dan vreetwerk langs komen en toch zo shredded. :thinking: :trollface:
Dat zijn allemaal trowbacks..

Zou mezelf nu niet als shredded definieren..misschien in februari mezelf wat meer gedragen zodat ik niet teveel voor schut sta op BBU
 
Een recreant voetballer, basketballer, wielrenner of hockeyster zal niet naar PED grijpen. De gemiddelde recreant bodybuilder wel. Op dit forum ligt het bewijs in overvloede...;)
Hier vergis je je echt.

Ik ken zowel wielrenners als schaatsers die op recreatief niveau die sporten beoefenden. Ook hen werden PED's aangeboden, met als boodschap: "als je verder wilt komen in deze sport..dan..."
 
Even over vandaag.
Ik heb mijn rustdag, maar tering heb ik die nodig zeg.
Die been training met Jannesmanderfeld heeft nu zijn top wel bereikt.
Alles doet pijn, damned. :oud:
Sterkte Ron!

tenor.gif
 
Hier vergis je je echt.

Ik ken zowel wielrenners als schaatsers die op recreatief niveau die sporten beoefenden. Ook hen werden PED's aangeboden, met als boodschap: "als je verder wilt komen in deze sport..dan..."

Aangeboden krijgen is iets anders dan ervoor in de rij staan. Het blijft dan ook de vraag of de recreatie wielrenner/schaatser hierop ingaat of gewoon clean blijft sporten.

De gemiddelde recreatie bodybuilder gaat zelf op zoek en zal weinig scrupules hebben tegen het gebruik.

Kortom, naar mijn onbescheiden mening zal een recreatieve bodybuilder veel sneller naar AAS/PED grijpen dan een recreant in een andere sport.
 
Laatst bewerkt:
Had wel verwacht dat je aan de TRT zou zitten op z'n minst. 86 KG op 7% op jou lengte is niet mis!
 
Een kennis van mij heeft Androgel 50mg. Dit smeert hij dagelijks, dus 350mg per week. Hij voelt zich energieker.
Dit laatste is natuurlijk ook wel nice als je snel vermoeid bent als gevolg van je leeftijd.
Vergeet niet dat er maar 10%-15% ongeveer door je lichaam opgenomen wordt bij gebruik van gel. Komt dus bijlange niet overeen met 350mg per week injecteren.
 
Had wel verwacht dat je aan de TRT zou zitten op z'n minst. 86 KG op 7% op jou lengte is niet mis!

Ik denk dat dit meer een wens is dan realiteit...:)

Frank Zane was in wedstrijdshape 84 kg met 7,5% en met 1,75 niet veel korter

A28E1921-E526-4D8E-94BC-DA22889425F6.jpeg


En de juice (nog niet zoveel soorten en in geringe doseringen) waren destijds legaal. ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangeboden krijgen is iets anders dan ervoor in de rij staan. Het blijft dan ook de vraag of de recreatie wielrenner/schaatser hierop ingaat of gewoon clean blijft sporten.

De gemiddelde recreatie bodybuilder gaat zelf op zoek en zal weinig scrupules hebben tegen het gebruik.

Kortom, naar mijn onbescheiden mening zal een recreatieve bodybuilder veel sneller naar AAS/PED grijpen dan een recreant in een andere sport.
Hier kan ik me volledig in vinden:thumbs:
 
Dat zijn allemaal trowbacks..

Zou mezelf nu niet als shredded definieren..misschien in februari mezelf wat meer gedragen zodat ik niet teveel voor schut sta op BBU

Vergeet niet dat je deze zomer ook weer shredded op het strand moet kunnen rondlopen...

naamloos.png
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven