AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat zijn serieuze schouder volumes!!:thumbs:
 
Ja, precies. En tegen mij zeggen ze allemaal dat de oudere lifter juist weinig volume moet doen, anders herstelt hij niet meer en kost het alleen gains.... :dunno:
 
Ja, precies. En tegen mij zeggen ze allemaal dat de oudere lifter juist weinig volume moet doen, anders herstelt hij niet meer en kost het alleen gains.... :dunno:
TRT..:windup:
 
Ja, precies. En tegen mij zeggen ze allemaal dat de oudere lifter juist weinig volume moet doen, anders herstelt hij niet meer en kost het alleen gains.... :dunno:
Een oudere lifter hoeft helemaal niet weinig volume te draaien. Je moet wel een beetje slim zijn in de oefeningen die je daarvoor kiest.

Er zit een verschil tussen volume op zware compounds en isolatie: 20 werksets squats heeft een veel zwaardere impact op je lichaam en CNS dan 5 sets squats, 5 sets leg press, 5 sets leg extensions en 5 sets calves. Vooral op de laatste twee kun je behoorlijk tekeer gaan zonder noemenswaardige recovery problemen.
 
Dat zijn serieuze schouder volumes!!:thumbs:
Ja en ik vind het heerlijk. Schouders is wel favoriet bij mij. :thumbs:
Ja, precies. En tegen mij zeggen ze allemaal dat de oudere lifter juist weinig volume moet doen, anders herstelt hij niet meer en kost het alleen gains.... :dunno:
Welnee gewoon knalluhhhhhh. Ik trek me niets aan van al die onzin. De jeugdige willen gewoon niet dat de oudjes meer doen dan zij.

Nog niet. Heb afgelopen paar weken een 8 daagse smeerbeurt gedaan met Androgel. Geeft mij wat meer energie in de vorm dat ik niet in kak rond een uur of drie.
Zorgt ook voor een fijner gevoel in algemeenheid. :thumbs:
Ik ga over een week of wat met mijn huisarts overleggen. Denk dat ik hier wel baat bij heb.
Een oudere lifter hoeft helemaal niet weinig volume te draaien. Je moet wel een beetje slim zijn in de oefeningen die je daarvoor kiest.

Er zit een verschil tussen volume op zware compounds en isolatie: 20 werksets squats heeft een veel zwaardere impact op je lichaam en CNS dan 5 sets squats, 5 sets leg press, 5 sets leg extensions en 5 sets calves. Vooral op de laatste twee kun je behoorlijk tekeer gaan zonder noemenswaardige recovery problemen.
Ik ram gewoon door hoor. Vind het zalig om knalhard te trainen en hoog volume vind ik zalig. :p
 
Een oudere lifter hoeft helemaal niet weinig volume te draaien. Je moet wel een beetje slim zijn in de oefeningen die je daarvoor kiest.

Er zit een verschil tussen volume op zware compounds en isolatie: 20 werksets squats heeft een veel zwaardere impact op je lichaam en CNS dan 5 sets squats, 5 sets leg press, 5 sets leg extensions en 5 sets calves. Vooral op de laatste twee kun je behoorlijk tekeer gaan zonder noemenswaardige recovery problemen.
O, dan heb ik je verkeerd geciteerd. De oudere lifter moet weinig volume draaien op zware compunds :D

Ja en ik vind het heerlijk. Schouders is wel favoriet bij mij. :thumbs:

Welnee gewoon knalluhhhhhh. Ik trek me niets aan van al die onzin. De jeugdige willen gewoon niet dat de oudjes meer doen dan zij.
O, zou dat er achter zitten? :p
Nog niet. Heb afgelopen paar weken een 8 daagse smeerbeurt gedaan met Androgel.
Gel voor in je haar? :D
 
Toch een beetje test voor een kleine verhoging. Heb er ook wel eens aan gedacht maar is niet goedkoop.
Weet niet of je het zomaar kan krijgen van je dokter. Misschien van een legersarts eerder
 
Toch een beetje test voor een kleine verhoging. Heb er ook wel eens aan gedacht maar is niet goedkoop.
Weet niet of je het zomaar kan krijgen van je dokter. Misschien van een legersarts eerder
Dit krijg je sneller via een doorsnee huisarts. Gewoon vragen en je weet het.
 
Excuus ik heb wel getraind maar niet gelogd. Was ff te druk. :dunno:

Donderdag week 4 training 3
Spiergroep: Quadriceps en Hams
Methodiek: Neil Hill 3YT week 3 (is dan in het echie week 4)
Gym: BigGym Den Helder

Quads (populaire omschrijving voor quadriceps :p)
Legpress 4 setjes opwarmen tot 100kg freeweights op de slee. 2 x Dropsets 30-40 reps 100kg & 30-40 reps 50kg. :fire: :fire: branden en er moet nog zoveel.
Leg extensions 2 x dropsets 15-20 reps 45kg & 15-20 reps 28kg :help:
Smith machine squats 2 x dropsets 15-20 reps 80kg & 15-20 reps 60kg de laatste was maar 9 reps grrrrrr:scold:

Hams
SLDL 4 setjes opwarmen tot 70kg. 2 x superset SLDL 15-20 reps 70kg & goodmorning 15-20 reps 50kg. Hammetjes staan snaar strak.
Lying legcurls 15-20 reps 32kg SS Seated legcurls 15-20 reps 40kg twee maal.
high stance leg press 15-20 reps 120kg SS lunges met dumbbells 12kg 15 stappen en dat twee maal.

Voor de kuitjes toch nog even seated presses en staand presses gedaan.
 
Flinke workout. Ik ga al ko boj 12 reps, netjes hoor die 15-20 reps!:)
 
Helemaal kapot die beentjes!

Flinke workout Ron!:woot:
 
Vrijdag week 4 training 4
Spiergroep: Schouders & triceps
Methodiek: Gregory Melfor
Gym: BigGym Den Helder

Schouders.
Machine presses opwarmen tot 3 werksets 10x75kg geen spotter maar niet minder intens.
Dumbbell front to side raises 4 sets 10+10 reps 8kg, 10kg, 12kg, 10kg :fire:
Dumbbell unilateral ceiling raises 4 sets 10 reps 12kg, 14kg, 16kg DS 18-16-14-12kg
Cable cross over rear delts 3 sets 4kg, 9kg, 14kg
EZ-bar small grip upright row 25kg, 35kg en 40kg ga ik zzeker weer voelen.
Plate front raises 10x20kg + 10x15kg + 10x10kg is één set, 4 sets totaal

Triceps
Machine push down 2x12x45kg, 1x12x55kg
Machine triceps extensions 4 sets 12 reps 55kg
Standing plate raises (behind the neck, variant French press) 4 drop sets 15x15kg + 10x10kg
 
Veel oefeningen weer voor de schouder :)
 
Ron heeft te veel energie:D
Goed bezig man
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven