XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
100kg incline BP is erg goed hoor. :thumb:
Thanks, was wel diep graven hoor. De eerste rep veel te ver naar voren, kost zoveel kracht dan.

Snel weer beter Ron !
Hoop het. :bow:
Yep gewoon klote :grumble:
Gewoon negeren. :o
Deze valt niet te negeren. Overal pijn, kaken, glutes, hamstrings, knie gewricht, rug, traps, triceps, delts. En continu een druipende neus. :thumbd:
Thanks. Morgen naar HvA met mijn dochter, open dag. Nou dat wordt open snotterbende hahaha
 
Dat is herkenbaar, vooral het gevoel van "laat maar, nu zijn al mijn reps naar de kl*ten!!". :D
Yep. Maar spotter wilde daar niets van horen en duwde de bar terug. :eek:
Er zitten er makkelijk nog 5 in, yeahhhh wright. Toch nog wat eruit gepusht.
 
Yo followers.
Mijn loggen wordt wat onregelmatig de komende tijd.
De oma van mijn vrouw ligt op sterven en het is ook nog eens druk op het werk.
Ik train zeker nog wel maar sla soms een training over omdat ik thuis blijf voor de kids of omdat ik te druk op het werk ben geweest.
Wat overeind blijft staan is de beentrainingen die gaan gewoon twee keer in de week tot de max.
Train af en toe met Jannesmanderfeld en dat vind ik super.

Dus followers het posten zal onregelmatig zijn maar ik blijf knalluhhhhhhh :p
 
Sterkte voor de familie !
 
Moeilijke tijd Ron...niks mis met 1 stapje terug Sterkte!!
 
Hou je taai Ron! Sterkte de komende tijd!
 
Even uit je ritme...maar komt later weer goed. Sterkte
 
Sterkte voor de familie !

Sterkte thuis.

Moeilijke tijd Ron...niks mis met 1 stapje terug Sterkte!!

Hou je taai Ron! Sterkte de komende tijd!

Even uit je ritme...maar komt later weer goed. Sterkte

Komt allemaal goed. Het oude besje heeft haar tijd wel gehad. Is het goed als ze snel haar ogen sluit.
Heeft ongeveer 35 jaar in een verzorgingshuis gewoond en altijd een glimlach op haar gezicht.
En nu proberen ze haar leven geplaagd door kanker een waardige afsluiting te geven zonder pijn en strijd.
 
Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte Ron. Samen met je gezin en familie zijn is nu veel belangrijker dan loggen. :kiss:
 
Als iemand een lang en mooi leven heeft gehad, en vrede met het einde, dan is het gewoon prima!
Sterkte met alles.
 
Als iemand een lang en mooi leven heeft gehad, en vrede met het einde, dan is het gewoon prima!
Sterkte met alles.
Zo is het. Ze heeft wel 46 jaar in een verzorghuis gezeten, maar altijd een glimlach.
 
Zo de rust is weer een beetje wedergekeerd in huize "Oldie".
Dus dan kunnen we weer wat loggen.

Vrijdag week 7 training 4
Spiergroep: Schouders
Gym: BodyFit Den Helder

Shoulder press machine WU 10+10L+10R = 1 set. 3 sets afgewerkt met 45kg burn baby burn. :fire:
Seated db presses 10x16kg, 10x18kg, 10x22kg (foutje de dumbbells lagen verkeerd, en nee niet gelezen), 8x24kg
Upright row 10x30kg, 12x30kg, 15x30kg
Dumbbell side to front raises, dus side rais en bovenin naar front positie en dan down. 4 sets 10 side to front 8kg
Unilateral hanging cable side raises 10x5kg, 10x7,5kg, 10x10kg, 10x12,5kg
Rope face pulls + rope chest pulls 4x10+10x45kg
Reversed fly's 3x10x50kg
Plate raises 10x20kg+10x15kg = 1 set. 3 sets en compleet naar de klote. :fire: :shake: :fire:
 
Plate raises 10x20kg+10x15kg = 1 set. 3 sets en compleet naar de klote.
Netjes.

Is front raise met plaat denk ik. Fijne oefening. Heb gemerkt dat dat ook prima is voor je core.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven