XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Natuurlijk staat Nancy op de eerste plaats.
Maar dat betekend niet dat mijn lifestyle nu ineens anders is.
Dus trainen, eten, slapen is nog steeds wat ik volg en m.b.t. mijn vrouw is het voor haar ook noodzakelijk.
1 oktober blijft nog steeds op de kalander staan, overigens met steun door mijn vrouw. :thumbs::bow:
Goed om te horen Ron!!
 
Vandaag weer vol kunnen trainen. :rocker:
Borst en triceps.
Peckdeck 4x60kg 12-20 reps (ik tel niet echt, niet zeg maar) ik voer uit om op te warmen en dan maak ik het af met de nadruk op de negatieve beweging. 4.0.1.1.
Incline db presses 3 sets 20, 30, 36kg 10 reps 4.0.1.1
Incline db presses 9 sets 15, 30, 45 graden elke stand 3 sets dus, 10-12 reps 4.0.1.1
Machine presses hamergrip 3 sets 60, 70 en 70kg 12 reps
High cable cross over 4 sets 10+10 reps

Lying french press (rust stand achter het hoofd) SS lying dumbbell extensions (naast het hoofd) gewicht hetzelfde en reprange oplopend tot failer.
machine pushdown ss 20 sec contractie en knijpen met de handen 70, 85 en 85kg
Straight bar cable push down 15+15 reps 3 sets dicht tegen de machine aan + 1,5 stap achterwaarts
 
12 sets incline db presses met flink wat reps! Respect, lijkt me saai ;)
 
Tjee flink volume man..
Nice pic die avatar Ron
 
12 sets incline db presses met flink wat reps! Respect, lijkt me saai ;)
Saai!!!! Trainen is NOOIT saai. :p
Tjee flink volume man..
Nice pic die avatar Ron
Weer even de borstjes prikkelen en die 3x andere stand incline is heerlijk voor de druk en je loopt zalig vol.
En bedankt voor het compliment. :thumbs:
 
Hey Ron, 't was effe flink teruglezen, maar respect voor wat ik voorbij heb zien komen :thumb:

Ik wil je waarschuwen voor de nazorg van je navelbreuk. Ik ben er in juni vorig jaar aan geopereerd en heb door het trainen een nieuwe breuk ontwikkeld. Het is simpelweg op een andere plek teruggekomen :treuren: Ik merk dat ik daardoor niet full metal jacket los kan gaan in de gym en best voorzichtig ben met (veel) kracht zetten. Ik heb geen zin om 2 keer in een jaar daar aan geopereerd te moeten worden, maar het belemmert mij persoonlijk wel in de ontwikkeling merk ik.

Dus, mijn advies...ga los, maar luister goed naar je lichaam. Een 2e breuk is snel ontstaan...

Succes man! :flexbiceps:
 
Hey Ron, 't was effe flink teruglezen, maar respect voor wat ik voorbij heb zien komen :thumb:

Ik wil je waarschuwen voor de nazorg van je navelbreuk. Ik ben er in juni vorig jaar aan geopereerd en heb door het trainen een nieuwe breuk ontwikkeld. Het is simpelweg op een andere plek teruggekomen :treuren: Ik merk dat ik daardoor niet full metal jacket los kan gaan in de gym en best voorzichtig ben met (veel) kracht zetten. Ik heb geen zin om 2 keer in een jaar daar aan geopereerd te moeten worden, maar het belemmert mij persoonlijk wel in de ontwikkeling merk ik.

Dus, mijn advies...ga los, maar luister goed naar je lichaam. Een 2e breuk is snel ontstaan...

Succes man! :flexbiceps:
Thanks man en super die tip. Ik doe nu met kracht een riem om. Zo kan ik kracht zetten zonder dat dit te ver uitzet. :thumbs:
 
Thanks man en super die tip. Ik doe nu met kracht een riem om. Zo kan ik kracht zetten zonder dat dit te ver uitzet. :thumbs:

Hebben ze bij jou een zogenaamd "matje" gelegd of simpelweg de breuk/scheur operatief gedicht? Want bij mij dus dat laatste en had ik een matje laten leggen, dan was het niet terug gekomen :( Maar dat leek de chirurg niet nodig...en nu moet ik dus waarschijnlijk weer onder het mes...

Enniehoe...jaloers op jouw fysiek, dus ik ga maar weer eens met gewichten gooien zometeen ;)
 
Hebben ze bij jou een zogenaamd "matje" gelegd of simpelweg de breuk/scheur operatief gedicht? Want bij mij dus dat laatste en had ik een matje laten leggen, dan was het niet terug gekomen :( Maar dat leek de chirurg niet nodig...en nu moet ik dus waarschijnlijk weer onder het mes...

Enniehoe...jaloers op jouw fysiek, dus ik ga maar weer eens met gewichten gooien zometeen ;)
Niet jaloers zijn, gewoon lekker heroppakken en knalluhhhhh
Het is gewoon geopereerd en gedicht, geen matje dus.
Matjes kan extra complicaties geven. Mijn breuk was ter grote van mijn pink.
Ik ben onder behandeling van een militaire arts (ingehuurd) en hij gaf aan dat hij dit vaker had gedaan bij mensen die aan krachttraining doen.
Ik geloof dit ook wel en anders zie ik het wel met de tijd.
Vanavond legpress met 325kg gedaan, wel met riem om.
Geen druk, last of pijn. :thumbs:
 
Niet jaloers zijn, gewoon lekker heroppakken en knalluhhhhh
Het is gewoon geopereerd en gedicht, geen matje dus.
Matjes kan extra complicaties geven. Mijn breuk was ter grote van mijn pink.
Ik ben onder behandeling van een militaire arts (ingehuurd) en hij gaf aan dat hij dit vaker had gedaan bij mensen die aan krachttraining doen.
Ik geloof dit ook wel en anders zie ik het wel met de tijd.
Vanavond legpress met 325kg gedaan, wel met riem om.
Geen druk, last of pijn. :thumbs:

325kg?!?!? :eek: Nee, dan heb je blijkbaar nergens last van haha #respect Ik ga ook wel lekker door. Ik sport pas weer actief sinds begin van het jaar, na een lange lange break. Ik heb een enorm hoog vetpercentage, dus daar moet ik snel vanaf (tips welkom). Heb intussen wat halters thuis liggen en wil volgende maand een power cage kopen, zodat ik lekker thuis aan de uitvoering kan werken. Ik heb geen haast ;)

Ik volg je vanaf nu in ieder geval, want je logs motiveren me :thumb:
 
Niet jaloers zijn, gewoon lekker heroppakken en knalluhhhhh
Het is gewoon geopereerd en gedicht, geen matje dus.
Matjes kan extra complicaties geven. Mijn breuk was ter grote van mijn pink.
Ik ben onder behandeling van een militaire arts (ingehuurd) en hij gaf aan dat hij dit vaker had gedaan bij mensen die aan krachttraining doen.
Ik geloof dit ook wel en anders zie ik het wel met de tijd.
Vanavond legpress met 325kg gedaan, wel met riem om.
Geen druk, last of pijn. :thumbs:
Gaat goed hier zie ik. Dikke leg press :eek:
Een riem om de kracht beter over de buik te verdelen is een goed plan. Knallen weer Ron!
 
325kg?!?!? :eek: Nee, dan heb je blijkbaar nergens last van haha #respect Ik ga ook wel lekker door. Ik sport pas weer actief sinds begin van het jaar, na een lange lange break. Ik heb een enorm hoog vetpercentage, dus daar moet ik snel vanaf (tips welkom). Heb intussen wat halters thuis liggen en wil volgende maand een power cage kopen, zodat ik lekker thuis aan de uitvoering kan werken. Ik heb geen haast ;)

Ik volg je vanaf nu in ieder geval, want je logs motiveren me :thumb:
Ik log echter niet zoveel. Maar je bent natuurlijk van harte welkom.
Gisteren trouwens mijn 2e quad trainingsdag erop zitten. En ik bedoel dus 2 dagen achter elkaar.
Old-school Frank Zane trainingsprincipe.
Mijn poten moeten groeien, ik heb al veel geprobeerd en nu maar eens kijken wat elke training starten met benen gaat brengen.
Vele zullen nu aangeven dat dit niet goed is, maar kijk eens naar krachtsporters.
Ik zal bijhouden wat het brengt.
 
Het is nog prematuur, maar ik heb een sponsorcontract aangeboden gekregen.

11lqv75.png


Als we van beide zijde overeenkomen dan volgt er meer.

Ik ben absoluut verbaast dat dit op mijn pad komt.
 
Het is nog prematuur, maar ik heb een sponsorcontract aangeboden gekregen.

11lqv75.png


Als we van beide zijde overeenkomen dan volgt er meer.

Ik ben absoluut verbaast dat dit op mijn pad komt.

Top man! Gefeliciteerd :thumb:
 
Het is nog prematuur, maar ik heb een sponsorcontract aangeboden gekregen.

11lqv75.png


Als we van beide zijde overeenkomen dan volgt er meer.

Ik ben absoluut verbaast dat dit op mijn pad komt.
Echt mooi zeg. Hard werk wordt opgemerkt... en een voorbeeld voor de 50+ groep!
 
Er bestaat vanuit de BeastMob Gym Wear kant geen twijfel.
Ik ben als atleet toegetreden tot #TeamBeastMob.

The day after en nog steeds flabbergasted.
x0xvf6.png
 
Er bestaat vanuit de BeastMob Gym Wear kant geen twijfel.
Ik ben als atleet toegetreden tot #TeamBeastMob.

The day after en nog steeds flabbergasted.
x0xvf6.png

Merknaam is passend! #Beest

:flexbiceps:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven