Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
33vm2yb.jpg
 
Leuk om je eens in het echt te ontmoeten, staat er meer dan prima bij!
 
Weer even een training posten.
Vandaag een verlate nationale chestday. :p

BP startend met opwarmsetjes 2 setjes 50kg en de rep-range is rond de 15-20.
BP werksetje 70kg, 80kg, 90kg 6 reps en dat terwijl mijn 1 rep 100kg is en dat is al heel lang geleden. Anyway BP afgerond met 17 reps met 50kg
Peckdeck 4 setjes 12-15 71kg yep een beetje rare machine.
Incline dumbbell presses 3 setjes 30, 30, 36kg
Machine press 4 setjes hamergrip, geeft meer druk in het midden 71kg
Afgemaakt met een machine waarbij je bovenhands de stangen bijeen drukt in een cirkel beweging. Geen idee hoe dat ding heet. :roflol:

Triceps dip machine 4 setjes 70kg en 3x met 60kg reprange 15 reps.
Pushdown 4 setjes 45kg
Superset frenchpress ez-bar ss dumbbell extensions naast het hoofd. 18kg ss 6kg Killing pomp.

Buik cabkle rope reversed crunches 4 sets 50, 25, 25, 20 reps.
 
Staat je goed..toch wel stretch :D
Gefeliciteerd..
 
Echt wel gave kleding!
zal ik nog heel wat maatjes voor moeten groeien. :(
 
Je past wel bij een Beast Mob, Ron :)
 
Je past wel bij een Beast Mob, Ron :)
Ik sta tussen beesten in Gregory Melfor, Jeffrey Latour, Kris Allen, Freddy van Puyenbroeck, Roger van Stichel, Jason Dondlinger, Tom Willems en Mitchell Suvaal.
En daar pas ik tussen hahaha ik ben überhaubt al blij dat ik ertussen mag staan, laat staan team member mag noemen.
 
Vandaag schouders getraind. Niets geks ofzo.
MP,
Dumbbell side raises,
Front raises in superset met wide grip upright row,
MP machine hammer grip single arm R & L en aansluitend beide armen,
Hanging cable side raises,
Plate front raises 20, 15, 10kg​
En toen was het wel klaar. Met die laatste oefening kreeg ik al een giga pomp.
De pomp zette door in de kleedkamer en tijdens het douchen.
Zelfs in de auto nog last, damn nog nooit zo'n diepe intense schouder-pomp gehad.
Tranen stonden letterlijk in mijn ogen.
 
Vandaag schouders getraind. Niets geks ofzo.
MP,
Dumbbell side raises,
Front raises in superset met wide grip upright row,
MP machine hammer grip single arm R & L en aansluitend beide armen,
Hanging cable side raises,
Plate front raises 20, 15, 10kg​
En toen was het wel klaar. Met die laatste oefening kreeg ik al een giga pomp.
De pomp zette door in de kleedkamer en tijdens het douchen.
Zelfs in de auto nog last, damn nog nooit zo'n diepe intense schouder-pomp gehad.
Tranen stonden letterlijk in mijn ogen.

"Er rust een grote last op jouw schouders Ronnie"!!
 
Vandaag is het lekker warm 80% van Nederland zit op het strand, inde tuin of op en langs het water.
En ik heb heerlijk getraind. Benen moeten groeien en dan moet je dus trainen, no excuses.
Bijna lege gym.

Legpress setjes van 20 reps
2x WU 50kg
Werksets 100, 150, 190, 230, 150, 100kg
Daarna 50kg 5 setjes van 12 reps maar kunnen er ook meer zijn geweest :p (na 3e niet meer geteld) 3 sec negatief onder constante spanning.
Legtensions setjes van 5x2x10 reps dus 10 reps en 10 seconden rust en volgen met 10 reps.
Hamstring / glutes rais machine 4 setjes 4 seconden negatief. Killing
Hamstring curls 3 setjes.
Standing calf raises 4 sets 12 reps 50kg
Seated calf raises 3 setjes 56kg
 
Goed bezig Ron! Ik bewonder je werk ethos, maar ik ben zelf wel in het water geweest vandaag. Wel baantjes flink gezwommen, ook weer niet alleen geluierd :)
 
Nog gefeliciteerd met je vaderdag
Het was overal rustig in de gym daarom...
 
Goed bezig Ron! Ik bewonder je werk ethos, maar ik ben zelf wel in het water geweest vandaag. Wel baantjes flink gezwommen, ook weer niet alleen geluierd :)
Thanks en jij bent ook lekker wezen spetteren dus. :p
Nog gefeliciteerd met je vaderdag
Het was overal rustig in de gym daarom...
Dat zal de reden zijn hahaha. Er was in Julianadorp ook Julianapop een mini-festival, dus alle zuipers zijn dan aanwezig. :p
 
Vandaag been training in Zwanenburg door LBM (little big man). ;)
Opwarmen met squats. 15x 60kg. Mijn normale werksets zijn zo rond de 100/120kg.
Anyway hierna kwam direct 12x 100kg. Maar volgens LBM te licht voor mij dus mocht ik door tot rep 17.
Ik dacht dat het opbouwen wel af was. Tot ik LBM op zoek zag gaan naar 20kg plates.
10x 140kg en omdat dit ook te makkelijk ging (nou echt niet dus) mocht ik er 14 van maken. :fire:
De training was met 2 andere gasten waarvan eentje uit België. Om maar even aan te geven dat mensen van ver komen om met LBM te trainen.
Er werden 2 plates van 10kg erop geschoven om af te maken met 6-8 reps. De twee waren eerst dus kon ik kijken hoe diep, zwaar en dood ze gingen.
En gelukkig haalde LBM de twee plates eraf. Jammer dat hij er toch nog twee van 15kg erop schoof.
De oudste en dan dit gewicht moeten squaten. Heb ik nog nooit gedaan, fuck me i'll die. :eek:
Wel met een spotter achter me. In mijn hoofd ging ik voor 6x 170kg :eek!:, het werden er 9. Damn, voor mijn gevoel maar 5 cm diep.
Ik ben nog nooit zo zwaar, zo diep, zo tot kotsen toe, zo alles van alles en niks van niks gegaan.
Daarna moest ik naar buiten. Ik ging bijna out en kon mijn ademhaling niet snel tot rust krijgen.
Hierna nog meer beenoefeningen. Waar dood gaan eerder in de buurt lag dan het overwinningsgevoel.

Enorm genoten en veel geleerd over mezelf.
Die gasten hadden super poten en LBM maar zeggen dat ik sterk ben. Waarom heb ik dan niet de benen om dat te showen. grrrrrr :scold:
 
grenzen verleggen?

Dus je moet eerst kotsen om je grens op te zoeken? :p

Hard gewerkt Ron!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven