MuscleMeat

Breaking News Ronaldinho gaat voor twee jaar naar AC Milan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
De Braziliaanse voetbalster Ronaldinho speelt de volgende twee seizoenen voor AC Milan. Daarover hebben Milan en Barcelona een akkoord bereikt, zo meldt La Gazzetta dello Sport zaterdag.
Volgens de Italiaanse sportkrant hebben de vice-voorzitter van Milan Adriano Galliani en de Barcelonese voorzitter Joan Laporta een akkoord over een transfersom van 15 miljoen euro. Ronaldinho, die na een kwakkelseizoen weg moet bij Barça, zal zelf elk jaar 6,5 miljoen euro opstrijken.

Als de transfer definitief wordt afgerond, is de Braziliaanse international de vierde versterking van Milan voor volgend seizoen. Eerder tekenden de Italiaanse verdediger Gianluca Zambrotta (Barcelona) en de Franse middenvelder Mathieu Flamini (Arsenal) en werd beslist om aanvaller Marco Borriello, die verhuurd werd aan Genua, terug te halen naar San Siro.

:clap:
 
Sulejmani duurder dan Ronaldinho :roflol:
 
Daar heeft Barcelona niets mee te maken.
 
lijkt me zwaar bullshit

en waarom zou hij nu akkoord met 6,5 miljoen gaan als hij bij man city per se 15 miljoen wilde hebben. Man city had ook 32 miljoen geboden (volgens The Sun).

Voorlopig is niets bekend, omdat Gazzetta er wel vaker naast is geweest. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
 
Sportief gezien is AC Milan toch een betere stap dan Man City. En bij AC zit er een kolonie aan Brazilianen.
Ik weet ook niet of het klopt, maar gisteren is het toch al gemeld in het journaal.
 
Kom het nergens tegen, lijkt me nogal voorbarig.
 
Denk dat die dinho-deal wel rond komt. Sheva terug huren. Adebayor kopen bij arsenal. Pato, Kaka, Pirlo, Gattuso, Seedorf, Nesta, rennen er nog rond. Leuk elftal.
 
Ik hoop dat ie het heel slecht gaat doen daar.
 
Ik hoop dat ie het heel slecht gaat doen daar.

Kan alle kanten op. Schijnt dat milan de persoonlijke begeleiding van spelers betreffende hun physieke en mentale gesteldheid op het maniakale af regelt. Met de modernste apparatuur en de beste doktoren/physiotherapeuten. Dus als hij ergens nog aan het voetballen komt dan moet het bij milan zijn. Laten we als voetballiefhebbers hopen dat dit idd zo zal gebeuren. Dan kunnen we nog een poosje genieten. Met een voorhoede Dinho-Kaka-Pato of Sheva kun je wel wat potten breken. Gezien het feit dat Dinho meestal van links komt, zal dit wel betekenen dat Seedorf zijn plaatsje in het eltal kwijt is.
 
Denk dat die dinho-deal wel rond komt. Sheva terug huren. Adebayor kopen bij arsenal. Pato, Kaka, Pirlo, Gattuso, Seedorf, Nesta, rennen er nog rond. Leuk elftal.

milan is sterk maar Inter is nog sterker dit jaar. En adebayor gaat denk ik niet naar milan. Barca heeft Samuel eto'o +10miljoen geboden voor hem. Maar daar doen ze al moeilijk over, ze willen per se 40 miljoen.

Maar als milan adebayor kan kopen zou het zeker een versterking zijn aangezien hun aanval toch hun minste punt is.
 
owhja, Ronaldo is bezig met Flamengo. En Flamengo wil ook Riquelme van van boca overnemen aangezien ze hun spelmaker Augusto aan leverkussen hebben verkocht.
 
'Ronaldinho negeert Milan, kiest voor Manchester City'
Volgens Televisio Catalunya en Sport kiest Ronaldinho voor Manchester City. De aanvaller zou geen trek meer hebben in AC Milan en de Engelse club verkiezen. Vanuit Italië is reeds gereageerd op dit gerucht en daar is de algemene opinie dat de Braziliaan gewoon naar Milan komt.
»Reacties (2) Print artikel Stuur naar een vriend Neem contact met ons op! galleria zoom Gisteren nog kwamen El Mundo Deportivo en La Gazzetta dello Sport met het bericht dat Ronaldinho snel tot een akkoord zou komen met Milan.

De 28-jarige aanvaller wordt al langer gelinkt aan een vertrek bij Barcelona, maar tot een transfer is het nog altijd niet gekomen.

Van de geinteresseerde clubs is Chelsea inmiddels afgevallen, terwijl 'Dinho' zelf al eerder aangaf geen trek te hebben in City.

De Catalaanse TV en de grote sportkrant Sport berichten nu echter anders.

In Italië is de opinie dat dit bericht enkel naar buiten is gebracht om de transfersom mogelijk naar boven toe bij te stellen.
 
ja goed, win/win situatie wat mij betreft, denk zelf dat het beter is voor zijn carriere om naar milan te gaan. Maar, zou het totaal niet erg vinden als hij naar Manchester komt.;)
 
AC Milan contracteert Ronaldinho

Wat al eerder te lezen was op de site is nu dus een feit geworden. Ronaldinho speelt de komende drie seizoenen in San Siro. Vandaag werd tussen de clubs een overeenkomst gesloten. Morgen volgt nog de medische test en dan is alles in kannen en kruiken.

De keuze van Ronaldinho ging tussen Milan of Manchester City. De Citiziens boden hem een hoger salaris, maar voor Ronaldinho is geld niet alles en dus koos hij voor Milan. Ronaldinho tekent een drie-jarige verbintenis bij de Italiaanse grootmacht.

De 27-jarige Braziliaan was voor de nieuwe coach van Barcelona, Guardiola, overbodig in Camp Nou. Bij eender welk goed bod mocht hij dan ook vertrekken. De balvirtuoos speelde 145 wedstrijden in het shirt van de ploeg uit Spanje, maar mede door blessures kwam hij vorig seizoen niet veel in actie. Hoeveel de transferprijs precies bedraagt, is nog niet bekend.

Damn, wat een ploeg word dat zeg!
 
Back
Naar boven