MuscleMeat

Ronni says; Victor Martinez is Next in line.. No Way!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ari70

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
9.653
Waardering
154
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
YouTube - Ronnie Coleman whoops

IK lachte me kapot in dit stukje, het is niet noodzakelijk dat een Mr. O hersens moet hebben. Maar dit slaat werkelijk alles :roflol:
 
Goed uit je woorden komen heeft weinig met intelligentie te maken hoor. Genoeg retards die vlot kunnen praten en genoeg mensen met hoog IQ die minder welbespraakt zijn. Ronnie bedoelde hier met next in line gewoon dat Victor ooit next in line zal zijn.
 
Laat de man zich een keer verspreken.
 
beetje triest dit. Iedereen kan zich wel verspreken. Vooral voor een persconferentie.
 
gelijk 2 jaar boeiijzers en 100 stokslagen voor coleman.......
 
Wordt dit het bash coleman jaar ofzo?

Oh please, get a life
 
Die heb ik juist net aangepast.
 
YouTube - Ronnie Coleman whoops

IK lachte me kapot in dit stukje, het is niet noodzakelijk dat een Mr. O hersens moet hebben. Maar dit slaat werkelijk alles :roflol:

Wat wil je hiermee zeggen bro ??? Als jij niet begrijpt wat Ronnie wilde zeggen dan ben jij hier degene met peanutbrains :) Daarbij zou ik jou wel eens horen praten als je op het vet% van Ronnie zit.
 
Okay okay,

pff okay, het is geen retard. En niet uit zijn woorden kunnen komen is ook geen probleem, Maar uiteindelijk ownt JAY hem wel.. (in de Wedstrijd) (ownt in de zin van WINT :))
 
Okay okay,

pff okay, het is geen retard. En niet uit zijn woorden kunnen komen is ook geen probleem, Maar uiteindelijk ownt JAY hem wel.. (in de Wedstrijd) (ownt in de zin van WINT :))

ben jij die gast in je avatar?
 
laat maar, 1 post als ik half wakker wordt en ik heb weer vernaaid hier. Omdat hier je zinnen toch altijd verdraaid worden heb ik het gedeelte tusen haakjes er bij geplaatst, voor de rest draag ik geen verantwoording meer voor mijn posts? Nu tevreden?
 
Laatst bewerkt:
laat maar, 1 post als ik half wakker wordt en ik heb weer vernaaid hier. Omdat hier je zinnen toch altijd verdraaid worden heb ik het gedeelte tusen haakjes er bij geplaatst, voor de rest draag ik geen verantwoording meer voor mijn posts? Nu tevreden?

ok "Ari70"
 
Ik snap er niets meer van
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ronnie is ****ing intellectueel tjappie!
 
Tering, moet je die hand van hem zien die de microfoon vast houd.
 
Back
Naar boven