MuscleMeat

Ronnie-clip v toen ie nog echt 'klein' was (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou echt klein wil ik 'm niet noemen, damn wat een borst en benen had ie toen al :o
Vind 't wel een beetje gay wat ie doet zo met die benen doorzakken ??? Gewoon poseren!

Maar leuk filmpje :thumbs:
 
haha, leuk filmpje

Echt een verschil met nu.
 
zo wat een verschil met nu :eek: vooral die rug en benen.
 
dude, die gast was toen al pretty huuuuge.... k weet overigens niet welke fysiek ik nu eigenlijk mooier vind.

Maar heeft die gast een chronisch kaakspasme of is ie altijd kauwgom aan het kauwen? hier zie ik het m doen en in 'the cost of redemption' is ie ook constant aan het kauwen....
 
builderB zei:
dude, die gast was toen al pretty huuuuge.... k weet overigens niet welke fysiek ik nu eigenlijk mooier vind.

Maar heeft die gast een chronisch kaakspasme of is ie altijd kauwgom aan het kauwen? hier zie ik het m doen en in 'the cost of redemption' is ie ook constant aan het kauwen....

is tog gewoon kaumgum?
 
Om ze kaaklijnen door het AAS gebruik kauwgom de schuld te geven;) "Nee hoor judge komt door me vele kauwgom gebruik me kaakvorming" :D

ontopic en serieus: je ziet gewoon duidelijke aanleg al, hoeveel kg zou die daar zijn eigenlijk ? 110 ofzo?
 
grappig filmpje :) Wel een groot verschil, terwijl hij daar ook al aardig huge is :D
 
Mouzer zei:
Nou echt klein wil ik 'm niet noemen, damn wat een borst en benen had ie toen al :o
Vind 't wel een beetje gay wat ie doet zo met die benen doorzakken ??? Gewoon poseren!

Maar leuk filmpje :thumbs:

dat door ze benen zakken, heet DANSEN .. ;)
 
klein ben jij are you out of youre rigcht mind did you smoke crack hij is huge maar behold de beginzellen van een misvormden buik
 
die buik heeft hij altijd gehad bro
 
huckfinn zei:
Haha, dat kauwgom kouwen altijd :P
Hehe, in ieder geval kan er wel iets van aan zijn,
ik heb sinds een jaar ook best stalen kaakspieren gekregen door het constant vreten van kauwgom, whatever. :)

Ik vind hem er daar ook top uitzien.
Zo 'klein' vond ik hem toen niet meer hoor!
 
Eeh toen kon hij nogwel gewoon bewegen. :D
 
Back
Naar boven