Fitness Seller

Ronnie Coleman 9 weeks out

Bezoekers in dit topic

symmetrie: Jay
Massa: ronnie
hardheid/rippedheid: ronnie (op laatste jaar en 2001 na)
daarbij heeft ronnie eigenlijk een veel beter x-frame dan jay "the fridge" cutler dus dat van symmetrie is ook weer relatief, zal uiteindelijk toch afhangen van de dag zelf hoor jongens.

Ben geen Jay Fan ook geen Ronnie Fan.


Er zijn meer deelnemers die er beter uitzien:p
 
Idd, vraag me af...of sommige Jay fans niet graag dingen zien die er niet zijn :rolleyes:


Er zijn Fans van Ronnie en Jay die de andere deelnemers niet willen zien .

alleen maar denken aan hun monsters.
 
waar kan ik pre-olympia 2006 pics vinden om hem te vergelijken wat betreft de symmetrie enzo...

Mr. Olympia 2006 - MR. OLYMPIA 2006

Hier kan je iedereen van vorig jaar met elkaar vergelijken.

Ronnie is gewoon een beest ziet er goed uit, alleen jammer van zijn linker arm idd. Maar ik vind hem er in ieder geval altijd wel beter dan Jay uit zien. Ik vind de abs van jay altijd een stuk minder dan die van Ronnie.
 
Zoals ik eerder al gezegd heb, ronnie krijgt na zijn blessures nooit meer de shape die hij zou willen.
Waarom denken jullie dat er geen rugpose bij de fotos zit?
Ik denk dat zijn lats er even ****ed up uitzien als zijn linker bovenarm.
In mijn ogen kun je met zon groot symetrie verschil niet eens in de top 3 eindigen.
 
Idd, vraag me af...of sommige Jay fans niet graag dingen zien die er niet zijn :rolleyes:

Hoe verklaar je die dubbele biceps pose dan?
Iedereen praat alleen over Jay en Ronnie, maar ik denk dat er nog wel meer kandidaten zijn die zomaar in de top 3 kunnen eindigen.
 
Synthol in die linker kant jassen..
 
Wat een monster is het ook, ik vind het bruut.
Zie idd niks meer van zijn blessures
 
Hij gaat Cutler veel pijn doen. @ ghostrider begin je kleenex uit je zolderbox te halen. @The Rock ben je al met jouw afscheidsbrief begonnen.:D:D

Ik weet dat het lastig is om zelf iets te verzinnen, dus wederom gebruik je de grap die ik tegen jou maakte weer tegen mij. Maar goed, maakt niet uit, ik wist dat deze reactie zou komen. Jouw objectiviteit is sowieso altijd ver te zoeken. Kijk, het boeit me niet dat je een Ronnie fan bent, maar jij brengt het altijd net alsof Coleman sowieso al nummer 1 wordt, ongeacht wie de concurrentie is en hoe de concurrentie er bij staat. Het is toch wel duidelijk dat Coleman niet meer van het zelfde niveau is als in 2004/2005.

Ik zeg ook eerlijk als Jay fan dat Jay een hele zware strijd krijgt, dit wordt misschien wel de spannendste Olympia ooit, dat heb ik al vaker aangegeven. Ik ben een Jay fan ja, maar ik blijf wel objectief beoordelen. Moet je ook eens proberen, dan gaat er een wereld voor je open :thumbup:
 
Ik weet dat het lastig is om zelf iets te verzinnen, dus wederom gebruik je de grap die ik tegen jou maakte weer tegen mij. Maar goed, maakt niet uit, ik wist dat deze reactie zou komen. Jouw objectiviteit is sowieso altijd ver te zoeken. Kijk, het boeit me niet dat je een Ronnie fan bent, maar jij brengt het altijd net alsof Coleman sowieso al nummer 1 wordt, ongeacht wie de concurrentie is en hoe de concurrentie er bij staat. Het is toch wel duidelijk dat Coleman niet meer van het zelfde niveau is als in 2004/2005.

Ik zeg ook eerlijk als Jay fan dat Jay een hele zware strijd krijgt, dit wordt misschien wel de spannendste Olympia ooit, dat heb ik al vaker aangegeven. Ik ben een Jay fan ja, maar ik blijf wel objectief beoordelen. Moet je ook eens proberen, dan gaat er een wereld voor je open :thumbup:

Wijze woorden waar ik me bij aansluit.
 
Veel beter zo qua haarsT:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
laatste foto: zijnnrug is echt geen verschil meer te zien, arm wel, maar kan aan pose liggen
ik vind dat hij er super bijstaat
 
spijtig van de arm!!!! oor de rest is em toch weer gegroeid ze.vind dat zen tijd een beetje voorbij aant gaan is!die arm en zen abs gaan em tenonder helpe :(
 
laatste foto: zijnnrug is echt geen verschil meer te zien, arm wel, maar kan aan pose liggen
ik vind dat hij er super bijstaat

verschil in rug is nog behoorlijk aanwezig hoor:D
 
Laatst bewerkt:
jay zijn figuur is gewoon veel beter,zijn borst oa is veel beter dan die van ronnie ,qua vorm dan,het enige wat ronnie heeft is "veel mass"

Mss eens een enquete houden over wie voor jay is en wie voor ronnie is?? ieamand? :D
 
:roflol:

Wat schattig dat jullie nog denken dat degene die wint ook echt het beste fysiek heeft die dag. It's all about the money bro's. Het ligt allang van te voren vast wie wint zodat alle handel, PR en andere troep erop afgesteld kan worden.

Mr Weider houdt er niet van om voor verassingen te staan. :D
 
laatste foto: zijnnrug is echt geen verschil meer te zien, arm wel, maar kan aan pose liggen
ik vind dat hij er super bijstaat

Arm valt ook wel mee denk ik, dit is een foto van een paar maand terug:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is het resultaat als ik zijn armen langs elkaar zet, toch vrij symmetrisch lijkt me:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch hoop ik dat Cutler wint, little less muscle but more brains...
 
deze pic is al stukke beter maar nog altijd dat verschil! hij houd die arm ook veel hoger ???
 
Back
Naar boven