MuscleMeat

Ronnie Coleman 9 weeks out

Bezoekers in dit topic

Das schaduw van belichting.

nee, dat is het niet...een heeeeeel klein randje misschien maar dat is te verwaarlozen...er zit echt een beetje verschil in...maar dat heb ik zelf ook ^^
 
nee, dat is het niet...een heeeeeel klein randje misschien maar dat is te verwaarlozen...er zit echt een beetje verschil in...maar dat heb ik zelf ook ^^

ja idd, maar dat kleine randje is op een omvang van die armen waarschijnlijk toch enkele centimeters.

Ik probeer heel objectief te zien aangezien ik een ronnie fan ben maar die verschillen in rug en triceps springen toch behoorlijk in het zichtveld welliswaar minder als vorig jaar.

Niemand is natuurlijk 100% symmetrisch maar dit valt gewoon echt op die rug en triceps en het zijn geen spoken:D

nogmaals ben zelf een ronnie fan en dit is helaas gewoon wat ik zie:(
 
ja idd, maar dat kleine randje is op een omvang van die armen waarschijnlijk toch enkele centimeters.

Ik probeer heel objectief te zien aangezien ik een ronnie fan ben maar die verschillen in rug en triceps springen toch behoorlijk in het zichtveld welliswaar minder als vorig jaar.

Niemand is natuurlijk 100% symmetrisch maar dit valt gewoon echt op die rug en triceps en het zijn geen spoken:D

nogmaals ben zelf een ronnie fan en dit is helaas gewoon wat ik zie:(

Ik ben blij voor je dat je je aangemeld hebt voor het Cutler feessie.
Wij als Cutman fans hebben toch wat gemeen namelijk tranen.
Echter bij ons van geluk bij de Big uneven Ron van verdriet. :D
 
gelukkig zijn jay's armen precies gelijk he :rolleyes:

wordt erg vermoeiend die kleenex grap...

werk je trouwens bij hans anders?
 
Beetje overtrokken al die negatieve reacties.
Ik ben van mening dat hij nog altijd op een plek in de top 3 kan rekenen. Wat dus betekent dat hij er nog altijd beter bijstaat dan alle andere profs die lager in de ranglijst komen te staan.
 
Ik vind dat bij Ronnie steeds meer de kwantiteit boven de kwaliteit gaat. Ik vind hem steeds meer een rommelig fysiek krijgen.

Hij blijft een maasief,vlezig,kolosaal brok, maar daar blijft het steeds vaker bij, bij mij tenminste...

Als Ronnie mister O wordt, is het tij ernstig aan't keren. Maar goed laten we deze 3 weken nog maar afwachten. Er zijn nog wat dingen mogelijk. Waar kan ik de O ergens gaan volgen? Op Internet (free) TV?
 
Waar kun je het live volgen eigenlijk straks....zenden ze dat nog uit op eurosport of zo ? zal wel niet of wel ?
 
ha ha..... :D

Maar kun je dat als nederlander nog ergens op tv of zo volgen dan of niet ???
 
gelukkig zijn jay's armen precies gelijk he :rolleyes:

wordt erg vermoeiend die kleenex grap...

werk je trouwens bij hans anders?

Bij jay zijn het de armen, maar vorig jaar was het bij Ron zijn tricep,lat ( een deel van zn schouder ) en een quad!
Volledige symmetrie is er niet bij geen 1 volgens mij.
En nee ik werk niet bij Hans Anders ik heb er wel aandelen:D
 
Om het vuurtje nog wat op te stoken :D Ik zie op deze pic ook een groot verschil tussen jay z'n armen en lats :P

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij heeft z'n blessures goed weggewerkt lijkt het.. ik zie iig niet de grote verschillen die sommige gastne hier zijn. Ik hoop dat ie z'n 9de pakt.
 
hoe oud zijn Jay en Ronnie eigenlijk??
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven