MuscleMeat

Ronnie Coleman 9 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

er klopt iets niet aan zijn fysiek..
 
als of jay geheel symetrish is? ik vind dat ronnie er t.o.v. jaar er goed werk van heeft gemaakt!

Greetz
 
als of jay geheel symetrish is? ik vind dat ronnie er t.o.v. jaar er goed werk van heeft gemaakt!

Greetz

geheel niet, maar een pak meer dan onze Ronnie. Ik geef wel toe dat het beter is dan vorig jaar, maar toch ver van voldoende...

Ik blij bij Jay-Victor-Ronnie in die volgorde
 
ik vindt dat er heel goed eruit ziet zo een vasculariteit heb ik nooit bij een andere bodybuilder gezien massa ook alleen jammer van de tricep maar ik denk dat hij ze dees jaar ga pakke de olympia zeker als hij dan zen kop scheert :D
 
mensen hebben die beelden van die verotte tri zodanig in hun hoofd gestoken dat ze niets anders meer zien. akkoord er is nog steeds een verschil, laten we even dorian niet vergeten die ook ooit won met een biceps tear...
jay heeft ook een groot verschil (nuja groot is relatief) verschil tussen zen 2 kanten.

ronnie coleman kan, als hij geconditioneerd komt als in 2005, zen titel terugpakken, op symmetrie zal ie cutler mogelijk niet meer kunnen nemen, maar op massa en hardheid zeker wel, en vooral dat laatste is een echte zwakte van cutler te noemen.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat Jay, na het zien van deze foto's, bagger poept !

Hij raakt zo vlak voor de O flink in de stress, waardoor hij meer vocht vasthoudt en volkomen soft op het podium terecht komt :D

Goeie zet van Ronnie om deze foto's zo kort voor de grote wedstrijd publiekelijk te maken.
 
als hij het haar afdoet en de baard laat staan, mag hij winnen wat mij betreft. anders is de titel voor Jay. :P
 
wat een gezeik zeg allemaal er is niks meer te zien van zn blessures..vooral niet op deze foto´s.

kijk goed naar de aanhechting van linker rug en triceps, de blessures zijn behoorlijk te zien nog... helaas.
 
kijk goed naar de aanhechting van linker rug en triceps, de blessures zijn behoorlijk te zien nog... helaas.

nu ik t nog s bekeken heb heb je wel gelijk. zijn rechterarm is bijna 2x zo groot :p
 
4qq8lkp.jpg


52n30aw.jpg


52c0ggn.jpg


68m1oo9.jpg


4kp0krm.jpg


5y207q9.jpg


Ik weet zelf niet zo goed wat ik er van moet vinden. Op sommige foto's staat hij er super bij, maar op sommige foto's, vooral de laatste, zie ik het somber in voor Big Ron, mede door de verschillen tussen links en rechts. Wel een coole baard :P

ehh dude lights out game over voor Cutler en co. Coleman is tha bom!!! number 9 baby all the way!!!!
 
Moeilijk... Er is zkr nog wel wat verschil te zien tussen zijn rechter (goede) en linker (slechte) kant. Echter heb ik het idee dat de foto's precies zo zijn genomen dat zijn slechtere kant slechter naar voren komt. Blijft denk iets wat je alleen in real life kan beoordelen. Hij staat er wel groot en hard bij dus het kan nog best spannend worden. We will see :)
 
Hij gaat Cutler veel pijn doen. @ ghostrider begin je kleenex uit je zolderbox te halen. @The Rock ben je al met jouw afscheidsbrief begonnen.:D:D
 
Jongens ,
Het gaat toch om een Bodybuildingwedstrijd van Top nivo.

niet om misvormde Massamonsters.

er word toch beoordeeld naar symetrie enz.

???
 
Jongens ,
Het gaat toch om een Bodybuildingwedstrijd van Top nivo.

niet om misvormde Massamonsters.

er word toch beoordeeld naar symetrie enz.

???

symmetrie: Jay
Massa: ronnie
hardheid/rippedheid: ronnie (op laatste jaar en 2001 na)
daarbij heeft ronnie eigenlijk een veel beter x-frame dan jay "the fridge" cutler dus dat van symmetrie is ook weer relatief, zal uiteindelijk toch afhangen van de dag zelf hoor jongens.
 
Naast zijn lat,tricep staat zijn onderkaak ook scheef op de laatste foto.
Waar is Slakken Butler?
Die zal wel een Mr.O zien :roflol:
Voor de Ronnie fans het is helaas lights out, game over.

:roflol:
 
wat een uber no xplode reclame :P er zullen na deze fototjes wel weer een heleboel potjes worden verkocht :D
 
Ronnie heeft zijn probleempjes aardig bij weten te trekken;) en staat erg vroeg in vorm. In deze shape zal het voor gasten als Freeman, Cutler, Wolf en Martinez moeilijk worden Ronnie te verslaan:dance:.
 
waar kan ik pre-olympia 2006 pics vinden om hem te vergelijken wat betreft de symmetrie enzo...
 
Ronnie heeft zijn probleempjes aardig bij weten te trekken;) en staat erg vroeg in vorm. In deze shape zal het voor gasten als Freeman, Cutler, Wolf en Martinez moeilijk worden Ronnie te verslaan:dance:.

:rolleyes:

KOmt ie








Ja!







BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!!! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat een gezeik zeg allemaal er is niks meer te zien van zn blessures..vooral niet op deze foto´s.
Idd, vraag me af...of sommige Jay fans niet graag dingen zien die er niet zijn :rolleyes:
 
Back
Naar boven