MuscleMeat

Ronnie Coleman 9 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja idd,zie het nu pas
tis nog vroeg he,pas wakker :D,weet je ook het antwwoord mss?
 
wat ben jij? internettaaldeskundige??

Wie :D

En waarom vragen afsluiten met een vraagteken, zelf antwoord geven zonder hoofdletter.

Irritant hè?

Hopelijk net zo irritant als het lezen van zo iets;)
 
Mmm... kapsel is niks ;)

Ik ben benieuwd naar de pics van Jay... wie o wie
 
Nou ben echt benieuwd hoe de wedstrijd gaat verlopen. Ronnie ziet er hier iig goed uit afgezien van z´n triceps. Jammer dat er geen rug poses bijzitten. Hij lijkt al nu in goede conditie te zijn:)
 
jay ziet er op het moment veel beter uit. Ik ben geen direct fan van of een Ronnie of een Jay kamp. maar goed ''alles'' is nog mogelijk. Denk dat zoals het er nu gaat uit zien, nog nooit zo spannende O gaat worden. Met redelijk veel potentiele kandidaten.
 
Ik heb eergisteren gedroomd dat Victor Martinez wint ???
In mijn droom had hij een kroon op zoals Ronnie toen hij won, maar geen rood satijnen mantel.

:D
 
Kennen jullie de O 2005 Ronnie nog?

Ik voorspel dat ie dit jaar nog harder, droger en gesepareerder komt, met een nog betere waistline!
Hij levert er misschien een paar pondjes op in, maar dat maakt voor hem niks uit want hij is dan nog steeds de grootste. Zo te zien heeft ie zo goed als geen last meer van zn blessures en geloof me... deze man is gedreven als nooit te voren!
Wat ook prettig voor hem is, is dat ie dit jaar voor het eerst sinds 8 jaar de underdog is. En hij had veel minder gastoptredens, dus automatisch meer tijd om zich voor te bereiden.

Jay daarentegen had een veel moeilijker jaar, vanwege de spotlights. Ik ben bang dat ie er zelfs ietsje op heeft moeten inleveren ivm vorig jaar, gezien de laatste foto's. En hij heeft natuurlijk alles te verliezen!

2005 Ronnie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ronnie zonder haar daar is dus te oud om te vergelijken
 
jay is een klein kind vergeleken met ronnie :rolleyes:

6glvcra.png
 
Back
Naar boven