AndroidHealthClinic

ronnie coleman-DVD Invincible

Bezoekers in dit topic

wat maakt hij klaar in godsnaam in da 1e filmpje dat 1e bakje :roflol: volgens mij vind die ut nie lekker
 
Laatst bewerkt:
wat maakt hij klaar in godsnaam in da 1e filmpje dat 1e bakje :roflol: volgens mij vind die ut nie lekker

volgens mij is het havermout gritts met kaaspoeder lijkt het wel.
 
zou wel is willen weten wat hij opfreet aan pille in da filmpje :roflol:
 
Jammer dat hij nu aan de machines en hoge reps zit.

Boring.
 
zou wel is willen weten wat hij opfreet aan pille in da filmpje :roflol:

hahah teveel om op te noemen maar volgens mij zitten er vast levertabletten en vitamine B tabletten bij:roflol:
 
Gaaf man die ga ik vanmiddag ff kyken als ik thuis ben:cool:
 
hij maakt vaak maar halve herhalingen ofniej ???
 
Ik vind em er beter uit zien dan de laatste 3 jaar ofzo..
Wel een slechte naam van de film... Is natuurlijk onzin :)

Hij is wel echt 5 minuten van de film bezig met het slikken van pillen, echt ongelooflijk! Je moet er zin in hebben..
 
hij maakt vaak maar halve herhalingen ofniej ???

inderdaad maar dat doet die in alle filmpjes of dvd's vooral bij 1 arm dumbbell roeien zie ik hem dit altijd doen en bij borstoefeningen.
 
inderdaad maar dat doet die in alle filmpjes of dvd's vooral bij 1 arm dumbbell roeien zie ik hem dit altijd doen en bij borstoefeningen.

ja als het nut heeft waarom nie dan he :D maarja heeft het dat wel :p
 
ja als het nut heeft waarom nie dan he :D maarja heeft het dat wel :p

ik denk dat het meer door zijn pillen komt:D

maar wel respect voor hem dat hij zoveel heeft bereikt en ik moest vooral lachen dat zijn thuisgym duurder is als zijn waarde van zijn huis :laugh:
 
Heeft minder charme dan bijv the unbelievable.
Vond dat echt een vette film :D
 
Ik vind dit echt nix, maar dan ook helemaal nix.
Zo'n home gym à la Bill Gates of weet ik wat voor 'n ****ed up elitekloothommel. Dat past helemaal niet bij Ronnie. Maargoed lekker is het wel. En helemaal als je het geld ervoor hebt. Je ziet trouwens aan zijn ogen dat ie zich verveeld.

En dan ruim 5 min. een ongelooflijke stapel pillen vreten :eek: En dat waarschijnlijk elke dag weer. Waarom in godsnaam?
Ik zou echt gaan genieten van me leven. Veel vakanties, lekker cruisen in een vette bak en twee/drie x per week nog wat fitnessen/BB-en om er nog een beetje strak uit te zien. 100kg droog is ook mooi en voor hem denk ik clean zeker te doen.

Jammer!
 
eigenlijk best wel een saai filmpje:mad:
maar wel respect voor deze man
 
In zijn film Relentless vertelt hij voor wat zijn pillen allemaal dienen. Onderandere voor zijn, lever, nieren, hart, workout enz...

saaie film idd, wel gave muziek in dat voorlaatste filmpje :p
 
Back
Naar boven