MuscleMeat

Ronnie Coleman guestpose @ Masters Olympia '12 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

svenn

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
2.673
Waardering
183
Lengte
1m78
1E0C1294_TKIUHLNDKG.jpg
 
Tjah, wat moet je hier van zeggen? Je ziet gewoon dat het lichaam op is, alles is uit verhouding.
 
Zonde dat die hier mee doorgaat, mensen zullen dit van hem blijven onthouden in plaats van zijn grote tijden.
 
Weet iemand wnr die gaat stoppen?:D
 
Tjah, wat moet je hier van zeggen? Je ziet gewoon dat het lichaam op is, alles is uit verhouding.

En toch, niemand die in dit topic post haalt ooit deze massa :trollface:


Het valt overigens wel mee met dat alles uit verhouding, vet/vocht is relatief hoog en niet opgepompt met roids is het grootste verschil. Als je naar andere IFBB profs kijkt die in zijn situatie zijn die durven niet eens meer het podium op trust me ;)
 
Zonde dat die hier mee doorgaat, mensen zullen dit van hem blijven onthouden in plaats van zijn grote tijden.

Ik onthou tog wel andere dingen van hem hoor.. Zeker niet deze beelden.. ik vind het maar normaal dat hij er nu zo uitziet.. niets mis mee. Hoe hij vroeger aan de top was daar denk ik aan!
 
Hij is ook bijna 50 jaar, dat telt ook mee
 
Laatst bewerkt:
Wordt tijd dat hij in een film gaat spelen , BB tijd is over.......EDIT /\ LOL dat dus :roflol:
 
En toch, niemand die in dit topic post haalt ooit deze massa :trollface:


Het valt overigens wel mee met dat alles uit verhouding, vet/vocht is relatief hoog en niet opgepompt met roids is het grootste verschil. Als je naar andere IFBB profs kijkt die in zijn situatie zijn die durven niet eens meer het podium op trust me ;)
zou beter zijn voor Big Ron als hij het ook niet meer doet.
 
nog steeds respect voor Coleman.. ook in z'n huidige shape, "ongetraint" na z'n nek operatie, gaat er toch gewoon staan. wss gehouden aan z'n contractverplichtingen...
Maar wil me dit herinneren.... "the big nasty"

dpkeao.jpg
 
nog steeds respect voor Coleman.. ook in z'n huidige shape, "ongetraint" na z'n nek operatie, gaat er toch gewoon staan. wss gehouden aan z'n contractverplichtingen...
Maar wil me dit herinneren.... "the big nasty"

dpkeao.jpg

Matig fysiek
 
Al die opmerkingen:
- hij doet het toch maar even
- hij is bijna 50
- hij heeft veel scheuringen

IMO moet een bb-er aantrekkelijk zijn om naar te kijken. Anders moet hij niet onstage gaan. Dat geldt niet specifiek voor coleman maar voor elke bb-er. De sport draait om het hebben van een fysiek waar je met bewondering naar kijkt: niet met een gevoel van "wat een vergane glorie zeg"
 
Als er vraag naar is bij de fans dan zie ik niet in waarom niet, hij blijft een beest ook uit conditie. Ik heb ergere guest poses gezien van jongere BB.
 
Back
Naar boven