MuscleMeat

Ronnie Coleman guestpose @ Masters Olympia '12

Bezoekers in dit topic

Als er vraag naar is bij de fans dan zie ik niet in waarom niet, hij blijft een beest ook uit conditie. Ik heb ergere guest poses gezien van jongere BB.

Maar Ronny is geen random BB"er!!
Sporters moeten gewoon op hun top stoppen.
Imo doet dit de "legende" rondom Ronny Coleman niet goed.
 
Hij heeft z'n gut ondertussen wel goed onder controle.
 
mooi is het nietmeer maar als hij er van geniet/ nog wat geld mee verdiend...waarom dan ook niet
 
snap niet waarom hij nog zo graag op het podium wilt als hij zijn eigen foto's terugziet.
waarom gaat hij niet gewoon advies geven over voeding,training etc?
seminars ofzo?

misschien begeleiden van andere top bb'ers
 
waarom gaat hij niet gewoon advies geven over voeding,training etc?
seminars ofzo?

misschien begeleiden van andere top bb'ers

Ronnie lijkt me niet echt een orakel op dat vlak.
 
Maar Ronny is geen random BB"er!!
Sporters moeten gewoon op hun top stoppen.
Imo doet dit de "legende" rondom Ronny Coleman niet goed.

Stoppen met wat ze leuk vinden en wat hun fans blijkbaar ook leuk vinden? Trouwens wat is stoppen, bij mijn weten is hij gestopt met wedstrijden. Zou niet weten waarom je daarna niet meer zou mogen poseren voor je fans die je blijven volgen, wat vreemde stelling... Juist leuk om te zien ik hoop dat hij het eeuwig blijft doen, maar ook wat moeite blijft doen om er droog en vol bij te blijven staan. BB for life!
 
Net het filmpje gezien! Moet mijn woorden toch wel wat bijstellen!
Shape is echt nog best goed en wat een massa!
Vraag me wel af of de foto in de OP wel van dezelfde periode is als het filmpje in bovenstaande post.
Zijn gut lijkt wel nog groter dan eerst, lijkt me niet echt gezond..
 
Nu ik het fimpje gezien heb ziet het er eigenlijk nog goed uit je ziet wel dat het lichaam maar toch respect!
 
De foto is op het 'slechtste' moment genomen.
 
ja als je filmpje ziet denkik dat niemand hier in de buurd komt bij die 50jarige ;) hij is een oldtimer waar je respect moet voor hebben in de bb wereld en is gewoon grappig & leuk dat hij nog een guestpose wil doen voor de fans
 
Ronnie blijft een legende.

Maar hoe dit er uit ziet is echt belabberd.

En hou aub op met de crap dat niemand dit nooit zal halen. Niemand ramt er ook een 'ton per jaar' aan roids in hier.
 
Hij maakt geld en sommige haters hier praten poep. Denk je dat hem wat uitmaakt hoe je over hem denkt. Hij heeft schijt daaraan geloof me. Hij leeft gewoon zijn leven en BB for life!
 
Back
Naar boven