XXL Nutrition

Ronnie Coleman movie - Mr Olympia 2001 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bedankt. Hij is BIG
 
Eerlijk gezegd vind ik het een lelijk mormel. Natuurlijk is het geweldig dat iemand zo groot kan worden, maar het is gewoon niet mooi meer. Die buik is afschuwelijk en ik vind een mooie platte 6-pack toch wel een karakterstiek van de ultieme bodybuilder. Het beoordelen op wie het grootst is vind ik ook zeer verachterlijk en van mij mag het terug naar het jureren op symetrie en verhoudingen.

Tis goddome net een geschoren gorilla en dat bedoel ik dan ook letterlijk!
 
Wat heeft een 6-pack met BB te maken. Iedereen met een laag BF heeft toch 6-pack. Heeft niks met BB te maken naar mijn mening!
 
Het gaat me om een platte goed uitziende buik, niet een uitpuilende zwangere bult.
 
een goede sixpack vergt training zeker als die goed diep is!!! dus heeft alles met rtraining te maken!! vin deze buik ook niet echt mooi mee nee maar poseren kan ie wel!

mvg martijn
 
coleman's abs waren altijd zijn zwakke punten.

verder stond hij toen op zijn slechtste shape ever op een mr olympia... in 2002 zag hij er véél beter uit! en dit jaar zal hij op zijn best komen vrees ik voor de anderen...

verder heeft iedereen een sixpack. training op zich kan die groter maken, dus heeft niet allemaal met training te maken, maar training maakt daar natuurlijk deel van uit.

verder heeft die buikt te maken met roids e.a. niet met training of zo.

trouwens, als er iemand is met symmetrie (als je goed kijkt) dan is het coleman wel!
 
Hij is idd HUGE .... wat een massa zeg.

Maar die buik ziet er niet uit hij lijkt wel 6 maanden zwanger .... sorry hoor maar ik kies ook voor de 'slim waist line'.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Spike

verder heeft iedereen een sixpack. training op zich kan die groter maken, dus heeft niet allemaal met training te maken, maar training maakt daar natuurlijk deel van uit.

[Link niet meer beschikbaar] (nieuw window openen en dan die url copy & pasten)

Hij heeft dus echt niks en toch is 'ie vrij droog. Die foto is niet geweldig, maar ik zie 'm dus wekelijks op tv en hebt 'm ook een keer in het echt gezien. Hij heeft nog niet eens een 4 pack.
 
iedereen heeft idd buikspieren de een een 4 pack de ander een 8 pack maar iedereen heeft ook been spieren en zolang je maar droog bent kan je ze zien..maar wil je mooie spieren en diepe speiren dan moet je ze echt trainen!
 
Originally posted by Jordees
Eerlijk gezegd vind ik het een lelijk mormel. Natuurlijk is het geweldig dat iemand zo groot kan worden, maar het is gewoon niet mooi meer. Die buik is afschuwelijk en ik vind een mooie platte 6-pack toch wel een karakterstiek van de ultieme bodybuilder. Het beoordelen op wie het grootst is vind ik ook zeer verachterlijk en van mij mag het terug naar het jureren op symetrie en verhoudingen.

Tis goddome net een geschoren gorilla en dat bedoel ik dan ook letterlijk!

Hahaha, ik weet wat je bedoelt.. Ik vind het er ook niet uitzien..
Je bedoelt wel misschien verhoudingen ipv symmetrie.. De verhoudingen van de jaren 70 en 80 zijn veeeel mooier, maar dat is mijn mening natuurlijk..;)
 
Originally posted by axestream


[Link niet meer beschikbaar] (nieuw window openen en dan die url copy & pasten)

Hij heeft dus echt niks en toch is 'ie vrij droog. Die foto is niet geweldig, maar ik zie 'm dus wekelijks op tv en hebt 'm ook een keer in het echt gezien. Hij heeft nog niet eens een 4 pack.

1 hij is niet ZO droog, hij heeft wel aders en zo maar verder is hij echt niet wedstrijddroog of zo... de grootste reden dat je ze niet ziet is dat hij hardnekkig vet heeft op die plaats en dus nog altijd een te hoog vetpercentage heeft.

2 omdat je ze niet ziet, wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn! anatomisch gezien heeft iedereen een sixpack, je kan niet anders.
 
Originally posted by martijn23
iedereen heeft idd buikspieren de een een 4 pack de ander een 8 pack maar iedereen heeft ook been spieren en zolang je maar droog bent kan je ze zien..maar wil je mooie spieren en diepe speiren dan moet je ze echt trainen!

het probleem met buikspieren is dat het niet altijd gewenst is om veel volume te hebben in je buikspieren. dus je moet ze idd trainen, maar dan eerder op kracht is mijn mening dan. zullen ze ook veel harder zijn, wat dan weer positief is.
 
Originally posted by Bracke
.... De verhoudingen van de jaren 70 en 80 zijn veeeel mooier, maar dat is mijn mening natuurlijk..;) ....

En de mening van meer dan 80% van (die mee ge-polld hebben) de leden van dit board ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Ronnie gaat het dit jaar moeilijk krijgen. Jay Cutler doet straks weer mee en kevin zat de afgelopen keer heel dicht tegen ronnie aan terwijl hij net herstellende was van een Hernia operatie (!!!!)

En Jay cutler wordt nu ook gesponsord door Weider. Ronnie coleman was dat ook in de jaren dat ie won. Aangezien Weider de merk is van iemand (Joe & Ben Weider) die er voor gezorgt hebben dat bodybuilding nu een erkende sport is...

Neeee.... naar mijn mening heeft Ronnie zijn "beste" tijd erop zitten en moet hij plaats maken voor nieuw vlees.
 
we zullen zien, het wordt iig wel een spannende Olympia :thumb:
 
K denk dat Ronnie het dit jaar weer gaat flikken!
Ronnie is bij die GNC Show of Strength met beide benen op de grond gebracht, waardoor hij nu nog harder zal trainen, om die Olympia te pakken!
 
Back
Naar boven