Fitness Seller

Ronnie Coleman retirement speech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ronnie Coleman de beste bodybuilder aller tijden. bodybuilding zal wel mnder worden met hem. Zal die films missen met die abnormale gewichten. niemand kan tippen aan Coleman. En zal hem blijven herinneren als de Coleman van 2003 untouchabel!!!!
 
zien we dan over paar maanden ronnie die 80 kilo weegt met armpjes van 40 cm??? nee tog??? of stopt die gewoon met wedstrijden doen maar wel d oor trainen enzo en as gebruiken
 
Bodybuilding word minder met THE KING, als ik zijn films zag kreeg gelijk zin om te trainnen.
 
zeer veel respect voor deze man
 
Respect voor Ronnie!
 
Ik denk niet dat als God bestaat hij van plan was om hem vol te spuiten met testosteron en hem het podium op te knallen eigenlijk.

Lijkt me ook stug.
 
De speech kon beter inderdaad, maar hebben jullie al met zoveel emoties voor zo een publiek gestaan? nooit een grote fan geweest van hem, maar dit vond ik echt wel geweldig. In mijn ogen neemt hij echt wel waardig afscheid zo, wat men ook beweerd.

Helemaal met eens. En laat hem lekker met zn god bless you all. De man zegt dit ongetwijfelt met de allerbeste bedoelingen:)
 
zien we dan over paar maanden ronnie die 80 kilo weegt met armpjes van 40 cm??? nee tog??? of stopt die gewoon met wedstrijden doen maar wel d oor trainen enzo en as gebruiken

Ronnie stopt met deelname aan mr O, niet met bodybuilding.


But it is not a total retirement, as FLEX Online reports from the interview on Monday with on Pro Bodybuilding Weekly:

Coleman, however, stopped short of saying he was retiring from the sport entirely. “I like a lot of the European stuff, so maybe the European stuff or the Arnold Classic if I can get my nerves up for that,” Coleman said of where he would compete next, if not at the Olympia. “But definitely, I would like to do the European Stuff if they can have it any more over there, because the tour has already been cancelled for this year.

When pressed by hosts Dan Solomon and Bob Cicherillo on why he would become the first Olympia winner to lose the O, then go on to compete in other competitions, Coleman answered, “The Olympia is no small task, that’s a big task. There’s a lot of pressure going into it, a lot of work you gotta put your body through and stuff. Just the Olympia atmosphere itself is so, so big. And I’ve done that for so many years now. It comes to a point where you have to move on and do some other things.”

BSN Online - News
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven