XXL Nutrition

Shocking News Ronnie Coleman Spinal Cord Injury

Bezoekers in dit topic

BicepM

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
6 feb 2011
Berichten
1.655
Waardering
171
Lengte
1m74
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Weet niet of dit een repost is MAAR kwam dit tegen op facebook:

Original poster op facebook schreef dit:

I'm sure you will all wish with me a speedy recovery for 8 x MR Olympia - Ronnie Coleman !

Last time we spoke in Miami he had some muscular Atrophy in his shoulder and arm and pain in his neck!!! he knew no more than that... God's will may he have a SPEEDY recovery !!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oei klinkt niet goed. Hoop dat hij snel hersteld.
 
bij effect van die nieuwe anabolen denk ik. komt wel goed, met zijn dieet zal die spoedig herstellen
 
tering wat een beer check die klauwen! daar zegt de bruine beer zelfs u tegen.
ontopic, wat is de oorzaak eigenlijk?
 
Op facebook stond dat het enige wat ze wisten, en hij zelf ook maar wist, was dat hij last had van zijn schouderblad, arm en nek.. en dat het pijn deed..
Meer weet ik zelf ook niet, dat is het enige wat er stond, en zal waarschijnlijk ook niet helemaal bekend worden.

EDit: Deze thread bevat ook informatie, was eerder gepost dan deze thread in een reply:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...st-posing-at-world-masters-294289/index3.html
 
Laatst bewerkt:
Ik las het net. Hopelijk wordt hij snel beter.
 
Van zijn FB:


ronnie coleman

I'm going home yall, cosmetic surgery was a huge success, I'll be back on stage in a couple weeks http://yfrog.com/nw7x4iej
 
bij effect van die nieuwe anabolen denk ik. komt wel goed, met zijn dieet zal die spoedig herstellen

wtf ??? zeg dan niks beetje respect voor ronnie graag
 
nothing but a peanut
 
Ah jongens kom op :) Hij maakte gewoon een respectvolle post richting Ronnie :) Let it be! :D
 
Plaatje even uploaden via andere website, zoals mijnalbum of een andere host, zodat je foto's kan laten zien :)

Ja weet het wilde die van de link posten, omdat het zo'n baas is in die pic. :D
Mja doet het niet geen zin om moeite te gaan doen.
 
Deca erin en gaan met de banaan!
 
hoop op goed en voorspoedig herstel.
 
Back
Naar boven