Fitness Seller

Ronnie Coleman supps + gratis handschoenen bij Sportfood.nl

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Daar zijn ze dan; de supplementen van Ronnie Coleman!

Coleman heeft 2 supplementen uitgebracht: Myo-Blitz pre-workout en Ressurect-PM, een slaap en herstel formule.

De producten zijn vanaf vandaag verkrijgbaar, dus nog geen reviews hier in Nederland, maar de samenstellingen zien er goed uit.

Alleen bij Sportfood.nl krijg je als extra promotie GRATIS een paar trainingshandschoenen erbij t.w.v. €9,90!:)

Altijd samples en geen verzendkosten in Nederland of Belgie!
 
Ik heb deze supps al 2 wkn in huis, en ik moet zeggen myo-blitz vind ik niet zo geef de voorkeur aan no-xplode 2.0 . ressurect pm, slaap ik op als een os.top spul!
 
hoelang gaat zo'n Ressurect-P.M. mee?
Ik lees nergens wat de dosering is..
 
Ik wil die Ressurect wel is proberen :-)
 
Ik heb deze supps al 2 wkn in huis, en ik moet zeggen myo-blitz vind ik niet zo geef de voorkeur aan no-xplode 2.0 . ressurect pm, slaap ik op als een os.top spul!

In welke zin merk jij verschil tov toen je het niet gebruikte?
Ik slaap namelijk altjd erg licht, ook na wat melatonine.
 
Ik ben ook erg benieuwd naar resurrect, hoopte wat reviews te vinden op buitenlandse sites maar kom niks tegen.
Zijn er samples van?
 
Laatst bewerkt:
Reviews komen zeer snel, producten zijn maar onlangs gelanceerd, even geduld dus ;).
 
Reviews komen zeer snel, producten zijn maar onlangs gelanceerd, even geduld dus ;).

Yep, de eerste pioniers hebben al potten besteld, vooral Ressurect is in trek, had eerder de Myo-Blitz verwacht. Maar goed reviews komen er snel genoeg.;)
 
zijn er al reviews geleverd ondertussen?
 
V) Ik heb totaal geen slaapproblemen, is dit wel een geschikt product voor mij? A) Resurrect-P.M. is niet ontwikkeld om mensen met slaapproblemen te helpen (al zou dit product zeer geschikt zijn) maar om serieuze hard trainende atleten van een maximale rust te voorzien. Resurrect-P.M. geeft je een ongekend diepe R.E.M. slaap die er voor zal zorgen dat je sneller hersteld en je spieren maximaal laat groeien.

Voor iedereen dus beschikbaar:cool: Al vraag ik me af of het de natuurlijke aanmaak van slaaphormonen op langer termijn kan verminderen? Iemand info?
 
Die ressurect lijkt me ook wel interessant, ik heb geen problemen met in slaap komen, alleen soms slaap ik te kort, omdat ik dan 's avonds nog veel moet doen en 's ochtends weer vroeg op moet. Lijkt me handig als ressurect me dan toch een quality nachtrust kan geven.
 
Al vraag ik me af of het de natuurlijke aanmaak van slaaphormonen op langer termijn kan verminderen? Iemand info?

dit vraag ik me ook af.. en vind prijs toch best hoog..
 
hmm, idd zou ik wel eens willen weten..
 
Nee, naar mijn weten niet. GABA (het activie ingedient in Ressurect) is geen hormoon zoals melatonine wel is, en zal dus ook niet de functie overnemen.
 
Back
Naar boven