XXL Nutrition

Ronnie Coleman, the unbelievable (1 bezoeker)

Hoe vinden jullie 'm?

  • Goed

    Stemmen: 20 31,7%
  • Vet

    Stemmen: 6 9,5%
  • Super

    Stemmen: 12 19,0%
  • Supervet

    Stemmen: 25 39,7%

  • Totaal stemmers
    63

Bezoekers in dit topic

pumping iron - Arnie vorige week gedowned
Blood and Guts van Yates was vandaag na ee nweek iendelijk klaar met downen en gekeken, damn meestal maar halve bewegingen en maar gooien met die gewichten :/
En ronnie is bijna klaar :)
 
just good ol' hardcore training.. light weight? hell yeah!!
 
pffffffffw Blood en Guts vind ik zo'n k*t film !!

die trainingsmaat. Nou werkelijk, schiet hem maar af want constant dat gezeik met

JUST A WALK IN THE PARK op zijn plat engels.
grrrrrrrrrrrr !

enne Coleman vind ik wel lollig. Meer grappig eigenlijk.

LIGHT WEIGHT !! :D
 
yeah light weight ,baby! Zou die dat ook gedacht hebben hebben toen ik 'm een hand gaf bij DYGP? :D
 
Originally posted by Chewie
pumping iron - Arnie vorige week gedowned
Blood and Guts van Yates was vandaag na ee nweek iendelijk klaar met downen en gekeken, damn meestal maar halve bewegingen en maar gooien met die gewichten :/
En ronnie is bijna klaar :)
Waar heb je die films gevonden, chewie? Ben nu Pumping iron aan het downen op kazaa, maar die andere twee zijn er onvindbaar, evenals op ons lokale (studenten)netwerk :(

Oh nee, nu heeft ie Blood and guts toch gevonden! :thumb: Zet hem gewoon aan en laat hem steeds als me comp aan is (niet 's nachts ofzo) downen, dan moet ie er over een week wel zijn ;)

edit: dagje later ook film van Coleman gevonden, heb Schwarzenegger nu compleet, Yates en CM zijn bezig .. Als ik ze alledrie heb, zet ik wel ff een ftp-servertje op, zodat jullie, als ik online ben, het gebeuren in notime (afh. van je eigen verbinding) kunnen downloaden. Ben ik iig niet de enige die geniet van mijn 100 Mbit/s-verbinding voor 10 euro/maand, whaha, very evil grin! ;)
 
Laatst bewerkt:
Alle op kazaa.

Heb nu ook Ronnie mogen bewonderen
Groot en lelijk, bij een oefeningen dacht ik serieus dat ie zo'n spierbundelpak aan had, zo onnatuurlijk zagen zijn armen er uit (erg rubberachtig)

50kg laterail rase(dumbbells), 90kg front raise(barbell)
En dan dumbbell press, 200pound 12 reps :)
He is strong :D en maar vreten kip met BBQ saus :p
Kwam er dus ook achter dat meneer agent is ... noooooit verwacht :)
 
was, chewie, was !
 
Weer wat geleerd :D

Hoe oud is die film dan van hem?
 
Vind colleman FREAKY zijn spieren zijn bovennatuurlijk en zijn " good olddddd chicken" is ook wel lachen. Die vent van die sportschool kan ik ook wel om lachen. Heb erg veel video s priest cutler batte of olimpia james colleman yates thorvidson. Maar die van ronnie is gewoon het gektste van allemaal die vent is gewoon een lopende machine.
 
lol volgens mij past ie in zijn huidige vorm niet eens in een politiewagen, laat staan dat ie boeven achterna kan rennen met zijn enorme gewicht... :D
 
Hij zal wel kantoorwerk doen (gedaan hebben), komt ie ook gelijk aan de nodige rust ;)
 
hij werkt niet meer als politieagent, en in de film zag je hem toch ook op straat lopen ed
 
lopen kan ie nog wel, maar in sneltreinvaart achter een boef aanzitten ... Nou ja, hij is geen politieagent meer, dus ...
 
Dat BB niet snel zouden kunnen lopen of een slechte conditie hebben is een mythe...
Sommigen misschien maar zeker niet allemaal.
 
T, in duurloop zullen ze zeker een nadeel hebben door het extra gewicht wat ze mee moeten slepen, in sprint weet ik het niet. Hun sterke benen, opgepompt met een boel glycogeen, kunnen ook best een voordeel zijn. Laatst moest ik (toevallig bijna een week na mijn benentraining) 200 m voluit sprinten om een trein te halen en ik was erg verbaasd over hoe hard dat ging en (vooral) hoe ik dat volhield! (sprintte zelfs een jongen voorbij die mij eerst in had gehaald, LOL, die had zeker niet zoveel carbs geladen :D)
 
Pcies denk dat als je je benen ook vrij explosief traint dat er niet veel snelheid verloren gaat en misschien je in je startpassen wint omdat je krachtiger wordt en je dus sneller je gewicht in beweging kan krijgen.
 
Originally posted by wateengedoe2
T, in duurloop zullen ze zeker een nadeel hebben door het extra gewicht wat ze mee moeten slepen, in sprint weet ik het niet. Hun sterke benen, opgepompt met een boel glycogeen, kunnen ook best een voordeel zijn. Laatst moest ik (toevallig bijna een week na mijn benentraining) 200 m voluit sprinten om een trein te halen en ik was erg verbaasd over hoe hard dat ging en (vooral) hoe ik dat volhield! (sprintte zelfs een jongen voorbij die mij eerst in had gehaald, LOL, die had zeker niet zoveel carbs geladen :D)
Ik heb het over de verschillen met de gewone man, niet duursporters.
De extra kilo's zijn spieren en geen vet, toch groot verschil.
Er zijn zelfs pro BB die zo lenig zijn als turners en zonder moeite achterwaartse gestrekte salto's doen.
Er was ook een pro BB (weet de naam niet direct) die een vrij snelle tijd neerzette voor de 100m.
Het is een beetje een stereotype dat BB opgeblazen showzakken zijn, echter, in vergelijking met de gewone man zijn BB eerder sportiever en hebben een beter uithoudingsvermogen dan men ons wil doen geloven.
 
Dat uithoudingsvermogen wil ik graag geloven, want zware benentraining zorgt ook voor een betere cardiovasculaire conditie. En sprinten, tja, professionele sprinters zijn ook erg gespierd (hetzij niet zoals die BB-ers of course). Idd, ze zullen zeker sneller zijn dan de gemiddelde man van de straat. Maar bij boeven vangen zie ik toch meer van die eeuwige achtervolgingen voor me, en dan breekt het extra gewicht (bovenlijf) hen wel op hoor, ook al zijn dat spieren ipv vet, ze kunnen het op dat moment niet echt gebruiken :)
 
Niemand dit gevolgd? [Link niet meer beschikbaar]
Kevin Levrone die beweerde dattie sneller was dan olympische atleten op de korte afstand heeft tegen Dwain Chambers (vice-wereldkampioen) gelopen...
 
Sprinten kunnen ze dus wel :thumb: Alleen beetje stom gefilmd, alleen v.a. de start en niet bij de finish.
 
Back
Naar boven