XXL Nutrition

Ronnie Coleman, the unbelievable

Hoe vinden jullie 'm?

  • Goed

    Stemmen: 20 31,7%
  • Vet

    Stemmen: 6 9,5%
  • Super

    Stemmen: 12 19,0%
  • Supervet

    Stemmen: 25 39,7%

  • Totaal stemmers
    63

Bezoekers in dit topic

Originally posted by wateengedoe2
Dat uithoudingsvermogen wil ik graag geloven, want zware benentraining zorgt ook voor een betere cardiovasculaire conditie. En sprinten, tja, professionele sprinters zijn ook erg gespierd (hetzij niet zoals die BB-ers of course). Idd, ze zullen zeker sneller zijn dan de gemiddelde man van de straat. Maar bij boeven vangen zie ik toch meer van die eeuwige achtervolgingen voor me, en dan breekt het extra gewicht (bovenlijf) hen wel op hoor, ook al zijn dat spieren ipv vet, ze kunnen het op dat moment niet echt gebruiken :)
Omdat we over Ronnie Coleman hebben zal dat idd zo zijn..
 
Damn ... had niet gedacht dat pro BB'ers zo snel konden zijn... aangenaam verrast ...:D

Men eerste gedacht was dat die profs door al die spieren niet echt meer loopachtig aangelegd waren.

Greetz s.
 
lache zie jem wegsprinten? haha
 
Originally posted by Speedy G.
Damn ... had niet gedacht dat pro BB'ers zo snel konden zijn... aangenaam verrast ...:D

Men eerste gedacht was dat die profs door al die spieren niet echt meer loopachtig aangelegd waren.

Greetz s.
Juist wel, in de korte sprint gebruik je meer fast twitch dan slow twitch fibers, ideaal dus voor bodybuilders, alleen hun overtollig gewicht vertraagt het en natuurlijk de training die nooit even intensief kan zijn als bij pro sprinters.
 
Hij is de the best!! Light weight baby!!!!
 
Laatst bewerkt:
Nope geen bitchtits... Beetje veel vet dat wel :D
 
Originally posted by wateengedoe2
Dat uithoudingsvermogen wil ik graag geloven, want zware benentraining zorgt ook voor een betere cardiovasculaire conditie. En sprinten, tja, professionele sprinters zijn ook erg gespierd (hetzij niet zoals die BB-ers of course). Idd, ze zullen zeker sneller zijn dan de gemiddelde man van de straat. Maar bij boeven vangen zie ik toch meer van die eeuwige achtervolgingen voor me, en dan breekt het extra gewicht (bovenlijf) hen wel op hoor, ook al zijn dat spieren ipv vet, ze kunnen het op dat moment niet echt gebruiken :)

Nou ik ken een aantal nederlandse politieagenten... Die ik er toch finaal uitloop met mn conditie van 3 keer een krat bier..

En kwa stertke... pfff... ach ik hou maar op....
 
Ik hou het liever op Jay Cutler en Kevin Levrone
 
Lelijk, uit model, lomp en vooral wanneer hij niet in wedstrijdvorm is zoals op de Fibo 1 of 2 jaar geleden: afschuwelijk lelijk.
Geef mij maar mannen als Shawn Ray, Jay Cutler, Ahmed Haidar, Milos Sarcev enz.
 
Originally posted by Ilya
pffffffffw Blood en Guts vind ik zo'n k*t film !!

die trainingsmaat. Nou werkelijk, schiet hem maar af want constant dat gezeik met

JUST A WALK IN THE PARK op zijn plat engels.
grrrrrrrrrrrr !

enne Coleman vind ik wel lollig. Meer grappig eigenlijk.

LIGHT WEIGHT !! :D


hahah lol ja !! t enigste wat leuk aan dorian zn movie is dat begin stuk hoe die ontwikkelde.. ZOOO ****ING VET! heb ik wel 3-4 x achterelkaar gekeken.. echt vet gewoon.

derna .. dat trainen. ja wel leuk maar niet echt boeiend imo
die van ronny was wel best indrukwekkend iig ! ben nu die van arnie aan t downloaden.... met smacht aan t wachten :)
 
Originally posted by Ilya
pffffffffw Blood en Guts vind ik zo'n k*t film !!

die trainingsmaat. Nou werkelijk, schiet hem maar af want constant dat gezeik met

JUST A WALK IN THE PARK op zijn plat engels.
grrrrrrrrrrrr !

enne Coleman vind ik wel lollig. Meer grappig eigenlijk.

LIGHT WEIGHT !! :D

Ik vind die trainingsmaat van Yates juist super VET en motiverend!

Komon Mighty Boy! Squeeeeeeeeezzzzzee! Prachtig!

In tegenstelling tot Coleman, verrekte redneck met zijn wijven stemmetje. Maar hij is wel freaky groot en sterk.
 
LLLLLLLiiiiiiigggggghhhhhhhhhhhhtttttttt weeeeeiiiigggght
Baaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!
 
Hell YEAH!!
 
shame shame dandy..ik moet m nog steeds zien. ben nu bezig met downloaden maar t gaat aardig traag:(
 
Heb em gisteravond gedowloaden met 100kb/sec van Kazaa ( jaja hoe is het mogelijk ). Heb em vandaag helemaal gezien en vind echt een geweldige film. Alleen hij schreeuwt wel steeds irri door de gym heen vind ik. Iedereen moet ff kijken wat hij wel niet kan :o Soms een beetje vervelend, maar de man heeft natuurlijk ook wel iets bereikt :cool:
Zou er trouwens niet mee willen lopen met zo'n body, misschien voor een dag leuk maar meer ook niet...
 
ik had m binnen 3 ofsow binnen, ik weet niet of jullie van kazaalite hebben gehoord. Maar je kunt veel beter kazaalite neme dan gewone kazaa. Je hebt dan geen reclame, is veel sneller en ook nog in het nederlands. te downloaden op:
www.kazaalite.nl moet je K++ pakken is de nieuwste nederlandse versie
 
Kwil ook wel kijken of ik een ftp kan maken met die film erop. Die van ronnie laatst gezien. MASSIVE die gast zeg. Zo'n lekkere ouwe rotte gym wil ik ook wel in trainen :D

Zoals hij ze cardio doet wil ik het ook wel doen :) Dikke home cinema :)
 
Ben hem nu aan het downlaoden.....

Ik hoorde dat Arnie ook Pumping Iron 3 zou opnemen, is dat zo?
 
Back
Naar boven