Fitness Seller

Ronnie Coleman training video (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasenko

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
5 aug 2014
Berichten
3.059
Waardering
3.043
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Weet niet of dit hier al gepost is, maar heb het nog niet voorbij zien komen.

Dacht dat Ronnie er steeds meer als een pinguïn uit begon te zien, maar schijnbaar is hij nog hard aan het trainen. Zal zijn lichaam niet lang volhouden lijkt me, maar wel sick om zijn passie te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=2Svh6LWVGiM
 
Tof om te zien dat Ronnie nog steeds zo hard traint. One of the GOAT en mijn persoonlijke favoriet! :cool:

Valt het jullie wel op dat hij bepaalde oefeningen niet echt goed uit lijkt te voeren? Volgens mij zou hij wat minder gewicht moeten nemen, het zou de uitvoering ten goede komen...

Aan de andere wie ben ik om een opmerking te maken over Big Ron? :p
 
lol die tbar rows

wel vet filmpje, blijft het prachtig vinden met zn : yeah buddy, lightweight!
 
Laatst bewerkt:
Die gut van die andere neger :roflol:
 
Wat een dramatische form zeg, slecht voorbeeld voor de beginners die zijn filmpjes bekijken...
 
Wat een dramatische form zeg, slecht voorbeeld voor de beginners die zijn filmpjes bekijken...

dramatisch vorm zegt die tegen iemand die 8 keer mr olympia heeft gewonnen.

hij is de boss of bodybuilding
 
Dat is het mooie van/voor professionele bodybuilders, hun form hoeft niet perfect te zijn om spiermassa te gainen.
 
Dat is het mooie van/voor professionele bodybuilders, hun form hoeft niet perfect te zijn om spiermassa te gainen.

forumhelden zeggen altijd dat het om vorm gaat. Terwijl bodybuilders als ronnie coleman en brand warren vaak een fucktop vorm hebben maar tog ook gainen.
 
forumhelden zeggen altijd dat het om vorm gaat. Terwijl bodybuilders als ronnie coleman en brand warren vaak een fucktop vorm hebben maar tog ook gainen.

Dat zeg ik.

Alleen meeste hier op het forum zijn geen professionele bodybuilders die van elke aanspanning in de spieren als spiermassa gainen. 99% hier op het forum moet gewoon goede form gebruiken, althans een form die voor 99% hier zorgt voor meer spiermassa.
 
dramatisch vorm zegt die tegen iemand die 8 keer mr olympia heeft gewonnen.

hij is de boss of bodybuilding

Dat hij een van de beste bodybuilders ooit is is zeker waar, dat hij met gooi en smijt werk een hoop gaint klopt ook. Maar ik zie zoveel jongens op deze manier trainen (inclusief het yeah buddy en lightweight geroep), voor een beginner is dit gewoon niet optimaal en vragen om blessures.
 
Back
Naar boven