Fitness Seller

ronnie coleman update

Bezoekers in dit topic

chesterfield

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2009
Berichten
81
Waardering
2
deze pic staat op zijn huidige facebook; huidige shape???

ronnie_08_07_2010.jpg
 
Lijkt mij oud
 
was ie nogmaar zo :P
 
The black Hulk
 
Volgens mij is dit van zijn dvd on te road waar hij traint in Australie.
 
zeker 4 jr oud
 
er staat wel 08 07 2010 op de pic...hmm who knows ??? zou kicke zijn

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

check zijn shirt

2007

oud shirt, nostalgie? :P
 
is zeker niet recent,wss paar jaar terug
 
Volgens mij is dit van zijn dvd on te road waar hij traint in Australie.

komt idd uit zijn dvd on the road, is genomen in Doherty's gym australië. 5 jaar oud ondertussen dus al (had toen net een week evoor the O gewonnen dus nog in top shape)
 
lijkt idd oude foto,


van zn twitter... geen O dus voor big ron

Sorry but I have no motivation to go for #9, I'm just so content wit these 8 I got that I see now as very unbelievable
 
lijkt idd oude foto,


van zn twitter... geen O dus voor big ron

Sorry but I have no motivation to go for #9, I'm just so content wit these 8 I got that I see now as very unbelievable

Alsof ie die 9e nog had kunnen pakken, mits ie wel motivatie had haha
 
Alsof ie die 9e nog had kunnen pakken, mits ie wel motivatie had haha

zn doorzettings vermogen en enthousiasme voor de sport ligt het niet aan..
zn lichaam wil gewoon niet meer..

had die geen problemen gehad in 2006 (lat en tricep) had die al lang een 9e MR O gehad..

buiten dat.. met al die tripjes rond de wereld haalt die meer centen binnen dan het prijzen geld van de O
 
Laatst bewerkt:
lijkt idd oude foto,


van zn twitter... geen O dus voor big ron

Sorry but I have no motivation to go for #9, I'm just so content wit these 8 I got that I see now as very unbelievable

Sorry hoor, maar dat valt me echt zwaar van 'm tegen. Eerst 2 jaar van de daken schreeuwen dat je terugkomt, dit jaar zelfs aangeven dat je je comeback maakt op de 0 en dan heeft ie nu opeens de drang niet meer voor een 9e titel.

't gaat ook allemaal weer om de marketing: de fans zo lang mogelijk aan het lijntje houden!

Thumbs Down for Ronnie!
simon_cowell.jpg
 
Sorry hoor, maar dat valt me echt zwaar van 'm tegen. Eerst 2 jaar van de daken schreeuwen dat je terugkomt, dit jaar zelfs aangeven dat je je comeback maakt op de 0 en dan heeft ie nu opeens de drang niet meer voor een 9e titel.

't gaat ook allemaal weer om de marketing: de fans zo lang mogelijk aan het lijntje houden!

Thumbs Down for Ronnie!
simon_cowell.jpg

Jaaa... voor straf moet ie al zn spieren aan mij geven ;-)
 
Back
Naar boven