MuscleMeat

Ronnie Coleman

Bezoekers in dit topic

Hij heeft een paar zware operaties ondergaan en ik denk dat die andere bb'ers die je noemt iets slimmer getraind hebben, zeker toen ze ouder werden. Ronnie beukte gewoon door en daar plukt ie nu de vruchten van..

Die slimme bb's zijn ook 8x Mr. O geworden en hebben ook een bloeiend bedrijf en wereldfaam opgebouwd?
Tis maar hoe jij het wil zien. Je vergelijkt appels met peren
Ronny is ongeevenaard en niemand kan zijn plaats innemen...AMEN!!
 
niet als zijn toptijd maar toch wel met veel meer massa.
kijk nu bijv naar ex bb'ers als dorian yates, Dave palumbo, jay cutler,berry de mey, etc zijn ook niet meer in topvorm maar hebben nu minimaal 2x meer massa dan ronnie nu heeft.
zit me af te vragen of hij nu nog snoept of niet.
dave palumbo heeft toch werkelijk helemaal niets meer over of zie ik dat verkeerd?
ziet er echt mager uit bij zijn interviews voor rx muscle
 
Wat een bullshit reacties toch "kijk hoe klein hij is", die twee operaties die hij gehad heeft zijn echt bizar complex en ondertussen is hij groter dan 95% op DBB die achter hun keyboard zit te klagen. Ben benieuwd hoe die klagerts erbij staan op 51 jarige leeftijd na een serieuze ingreep.
 
Wat een bullshit reacties toch "kijk hoe klein hij is", die twee operaties die hij gehad heeft zijn echt bizar complex en ondertussen is hij groter dan 95% op DBB die achter hun keyboard zit te klagen. Ben benieuwd hoe die klagerts erbij staan op 51 jarige leeftijd na een serieuze ingreep.

+1

Die lui denken dat hij in het ziekenhuis en zijn revalidatie gewoon doorgaat met z'n cycle.....zo kortzichtig!!
 
Die slimme bb's zijn ook 8x Mr. O geworden en hebben ook een bloeiend bedrijf en wereldfaam opgebouwd?
Tis maar hoe jij het wil zien. Je vergelijkt appels met peren
Ronny is ongeevenaard en niemand kan zijn plaats innemen...AMEN!!

Ja vooral Jay doet het echt slecht tegenwoordig en niemand weet nog wie yates is... ??? Die hebben niks gepresteerd..
 
Ja vooral Jay doet het echt slecht tegenwoordig en niemand weet nog wie yates is... ??? Die hebben niks gepresteerd..
Met Jay gaat het behoorlijk goed, maar ook hij is inmiddels een stuk kleiner (wat hij zelf voorheen altijd al aangaf prettiger te vinden).

Yates is enorm ziek geweest, geen schim meer van wat hij was en adviseert opeens iedereen goed op zijn gezondheid te letten met kuren. Ik weet niet of Yates zoveel slimmer is geweest dan Ronnie.
 
Met Jay gaat het behoorlijk goed, maar ook hij is inmiddels een stuk kleiner (wat hij zelf voorheen altijd al aangaf prettiger te vinden).

Yates is enorm ziek geweest, geen schim meer van wat hij was en adviseert opeens iedereen goed op zijn gezondheid te letten met kuren. Ik weet niet of Yates zoveel slimmer is geweest dan Ronnie.
ik vind het goed advies van hem allezins ;) yates zou de eerste zijn die met t 'echte' gear begon dus hij was een soort van proefkonijn (al zijn ze het allemaal wel wat)
 
Wat een kutroms ook zeg haha, maar alsof dat wat boeit. GOAT + being Ronnie Coleman = recipe for growth anyway.
 
En nu graag een filmpje van de leden hier die zeggen dat hij een slechter fysiek heeft dan bodybuilders die pas 2 jaar trainen. :)
bekijk dit filmpje maar eens.
chris hemsworth bijv.
zijn fysiek in 6 maandjes opgebouwd.

als je in 2 jaar MINIMAAL niet zo fysiek kan bouwen als ronnie nu heeft faal je toch echt keihard.
 

Dit is toch Ronnie Coleman of zie ik spoken?
 
eerder flex wheeler
 
Back
Naar boven