AndroidHealthClinic

Ronnie Coleman

Bezoekers in dit topic

De tering, ik scroll soms 2 a 3 min verder en die coleman en die blanke gozer zijn nog steeds zo erg buiten adem haha.
 
De tering, ik scroll soms 2 a 3 min verder en die coleman en die blanke gozer zijn nog steeds zo erg buiten adem haha.

Ronnie heeft altijd een waardeloze conditie. Je kunt zijn conditie vergelijken met een vet monster van rond de 200 kilo.
 
Laatst bewerkt:

Het is niet meer dan een feit (alleen al bij het praten is hij buiten adem) en is geen aanval naar hem toe al kwam het misschien zo over want mag hem graag.
 
Laatst bewerkt:
hij & jay blijven voor mij de ultieme bazen gewoon

niks heath, niks kai greene, niks wolf wat betreft die legendary status

edit; oude garde niet meegerekend ofc
 
Laatst bewerkt:
Naast z'n supps kan ie nog geld verdien in 't circus bij de andere freaks.

Ik durf het filmpje niet uit te kijken, plaatsvervangende schaamte you know ...
 
Wat een vreselijke gut zeg
 
http://www.youtube.com/watch?v=nSxBZJjWIwc

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 17:32 ----------

Naast z'n supps kan ie nog geld verdien in 't circus bij de andere freaks.

Ik durf het filmpje niet uit te kijken, plaatsvervangende schaamte you know ...

RESPECT voor deze man, hij is 50, wat verwacht je na diverse blessures..
Ik vind dat hij nog aardig wat spiermassa weet te behouden.
 
Respect heb ik voor Ronnie, maar hij maakt zich belachelijk door met zulke shape nog op een podium te kruipen.
Volledig uit proportie, meerdere spiergroepen gescheurd, nog steeds die enorme GH gut. Een gedrocht gewoonweg.
Vergelijk dat maar eens met de 2 jaar oudere Yates...
 
Respect heb ik voor Ronnie, maar hij maakt zich belachelijk door met zulke shape nog op een podium te kruipen.
Volledig uit proportie, meerdere spiergroepen gescheurd, nog steeds die enorme GH gut. Een gedrocht gewoonweg.
Vergelijk dat maar eens met de 2 jaar oudere Yates...


hij wordt toch enorm toegejuichd door het publiek,ze willen hem zien dus wat is het probleem?
Net zoals Arnold nog altijd enorm wordt gerespecteerdt.Het is en blijft een legende.

En Ronnie is wel dubbel zo groot als Dorian...
 
Respect heb ik voor Ronnie, maar hij maakt zich belachelijk door met zulke shape nog op een podium te kruipen.
Volledig uit proportie, meerdere spiergroepen gescheurd, nog steeds die enorme GH gut. Een gedrocht gewoonweg.
Vergelijk dat maar eens met de 2 jaar oudere Yates...
ja want yates heeft net zon lange carrier gehad als ronnie en was ook net zo groot in zn prime
 
Die lats hangen daar gelijk een kwab vet precies

IMG_0127wtmk.jpg
 
Back
Naar boven